minkä olen huomannut on antaa miehelle puhelinnumero. Taatusti saa olla sen jälkeen "rauhassa". Ikävä kyllä se toimii myös niiden suhteen keiltä ei haluaisi olla rauhassa..
paras miehenkarkoituskonsti
8
1850
Vastaukset
- baarissa
naisenkartoituskonsti sanoa olevansa duunari :) jos työstä kysytään..
- repsaus
sama juttu jos sanot olevasi insinööri tai työtön
- suttajasekundaa
Olen omalta kohdaltani huomannut, että jos nainen antaa numeron, se ei ole sitä varten että siihen soitettaisiin.
Sitä en taas tiedä miksi numero annetaan, jos sinne soittamisesta seuraa korkeintaan vaivautuneita tekosyitä sille miksi ei voikaan tavata tänään... tai ei oikeen ens viikollakaan... tai ei koskaan, sori.
Olenko vain saanut numerot vääriltä ihmisiltä, mutta suurimpaan osaan soittaminen oli lähinnä ajan tuhlausta.
Toisaalta en näitä puhelinpelisääntöjäkään osaa, koska saa soittaa ja koska ei pidä soittaa, jätänkin soittelun suosiolla muille :)Tekosyitä miksei voikkaan tavata tänään..itse luettelin eilen seuraavat syyt:
-En voi jättää koiria yksin koska ne ulvoo mun perään
-Oon kipee ja ollu jo monta päivää joten
-Näytän ihan petoeläimen peräpäältä
-Inhoan ajaa autoa pimeällä.
Yksikään ei ollut tekosyy. Koirat ulvoo perään ja klo oli 23.00, oon ollut 4 päivää kuumeessa enkä jaksanut raahautua suihkuun kun äkkiä, tukka siis pesty viimeksi toissapäivänä. Ja tódelakin inhoan ajaa autolla pimeällä, vältän sitä viimeseen asti jos vaan voin.
No ehdottelin sitten että josko huomenna tai torstaina katseltaisiin..
Mutta pointti on se että naiselle ei soiteta että moi, nähdäänkö puolen tunnin päästä. Ainakin minä haluan käydä suihkussa, kuivata tukan ja laittaa sen muutenkin kun hätäponnarille, laittaa ripsiväriä ja puuteria, tai minkätasoisen meikin katsonkin tarpeellisesksi. Sekä miettiä vaatteita sen vartin, enkä vetää niitä pari päivää käytettyjä kurasilla tassunjäljillä designattuja farkkuja ja vastaavaa hupparia päälle.
Mutta ilmeisesti sinä olet saanut numeroita sitten vääriltä ihmisiltä..itse jos annan numeron niin haluan että ihminen soittaa, osa on vähän sillain hälläväliä-periaatteella eli soittaa jos soittaa, voihan sitä tavata ja osa on niitä mitä odotat ja odotat ja odotat että soita soita soita..
- soita sulle?
Laitappa numeros tänne sivuille, niin me kaikki pirrauttelemme sulle, ja ihan yötä päivää.
ees mun äiti.. "You have absolutely no messages. Not a single one. Not even from your mother."
Vaikka ei kyllä aina toimi.
Toivottavasti miehet osaavat selittää miksi keräilevät numeroita. Mitäs jos kyselisit tuolta miehen logiikka palstalta?Siitäkö se on kiinni? Minä olen sanonut useita kertoja täälläkin, että haluan nimenomaan soitella miehen kanssa ennen tapaamista. Tämä johtuu siitä, että pidän pitkistä keskusteluista. Ehkä jotkut miehet vain pelästyvät, kun luulevat puhelinnumeronsa antavaa naista liian innokkaaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797