Taitoluistimista... apua kaivataan

Kiitokset niille jotka auttaa

Elikkäs tilasin luistimet lucky skatestä, mutta lähettivät aivan liian pienet luistimet.

Eli mulla ois pari tärkeää kysymystä(jos itse harrastat, jos et vinkkejä kaivataan silti!):

- minkä merkkiset luistimet sinulla on
- luistimen ja kengän koko
- paljonko maksoi ja mistä ostit?
- kuinka useasti harjoitukset

Jos nämä tiedot auttaisivat minua.

.itsellä kengän koko 38, mutta lähettivät luistimet kokoa 5, joten lesti oli aivan liian pieni. Ne olivat merkkiä Riedell blue ribbon ja näyttivät mielestäni aivan yhdeksän vuotiaan luistimilta! maksoivat 135 €...ja nyt pitäisi palauttaa ne ja ottaa toiset tilalle...NEUVOJA KIITOS :)

ps. itsellä harkat 2-3 krt./vk, mitkä olisivat sopivat luistimet?

Tuhannesti kiitokset heille jotka auttaa

4

988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM

Me tehtiin sillai kun ei viitsitty Kokkolasta asti lähteä hakeen luistimia eteläsuomeen, että piirrettiin tytön paljaista jalkapohjista mallit jotka faksattiin luistinliikkeeseen. Laitoin varmuudeksi vielä mitan jalkaterän leveimmästä kohdasta. Tällä tavalla saatiin sopivat luistimet. Ei varmaan sovellu enää siinä vaiheessa kun hypitään kaksoishyppyjä mutta ainakin tässä yksöishyppyvaiheessa oli ihan hyvä keino.

• Näin meillä

9-vuotias taitoluistelee 6krt/vko Riedelin Bronze Star luistimilla. Koko 3 vastaa kengän kokoa 35. Hinta coronation ace terineen 460 e Lucky Skatessa.

Koko 5 vastaa kokoa 38.

• monia

Ettei kokojen vertaaminen olisi liian helppoa niin on huomattava etta lasten ja aikuisten luistimissa on sama numerointi 1 eteenpäin.
        Blue ribbon lienee nuorten luistin jolloin se päättyy 5 (31-32?) ja aikuisten luistimet alkaa siitä eteenpäin numerosta 1.

• maleskate

Nyt on kenkinä Graf Endmonton Special leveä lesti 9 ja terät Freestyle Ultima.

Maksoivat viitisen sataa pari vuotta sitten.

Talvella luistelen useamman kerran viikossa ja käytän hyväksi hyvin hoidetut ulkojäät. Luonnonjäillä en viitsi luistimia pilata. Lisäksi harjoitukset hallissa yleensä kerran viikossa kauden ajan.

Nykyiset kengät ovat hyvät, koska ne voi lämpömuokata jaloille sopivaksi.

Terät voisivat olla mieluummin Phantomit, koska ole niillä luistellut paljon.

Aikoinaan kenkien muotoutuminen kesti kauan ja hankasivat jalat verille pitkään. Vanhoha WiFa Supergoldstareja ja Diamondeja ei tule ikävä.

Harmi, ettei kuvioteriä saa enää mistään. Vielä kun pääsisi joskus vetämään vastakolmosia paragraafina kaarenvaihdolla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe