Auttakaa hyvät ihmiset....oon ollu kihlois 7 vuotta saman miehen kans..hän kuuli musta ikäviä juoruja että olisin muka häntä pettäny ja hän usko sen aluks...tuntu kauheelta et hän usko sen 7 vuoden jälkeen, eikä tää juoru edes pitäny paikkansa. Tää mun mies ei suostu kertomaa kuka hänelle sellasta paskaa on puhunu...tottakai haluaisin sen tietää. Nyt tän jutun jälkeen meidän suhde on vain alamäkee menny, en oo uskaltanu häntä edes koskee tai mitää..oon tosi allapäin ku tuntuu siltä ettei mikää enää auta...
Mun mies on tosi paljo pois kotoo (siis töissä) eikä hän ehdi olemaan mun kans paitsi ehkä pari tuntia per päivä. Se tuntuu musta ihan kamalalta ja siks oon jo ennemmin miettiny eroo mutta se tuntuu niin vaikeelta ku rakastan sitä miestä kuitenki ja on se tuonu niin paljo hyvää mun elämään. Ymmärrän, että väkisin ei kannata jatkaa ja ehkä olis parasta erota mutta se vaan tuntuu niin hirveeltä koko ajatuski.
Mitä mun nyt kannattais tehdä?? vastatkaa mulle mitä mieltä ootte. auttais vähän ratkasun tekemisessä....
auttakaa.....
6
886
Vastaukset
- nanna33
no ensin tietysti kysyn sun iän?
- Tired
Mä täytän 23...ja oon ollu tosiaan jostai kuudentoista vanhasta asti sen miehen kans.
- Koira
Hän haluaa luultavasti päästä sinusta eroon, tai sitten hän haluaa itselleen syyn pettämiseen. Jos tiedät että mitään sellaista ei ole koskaan tapahtunut ja hän ei halua kertoa keneltä hän on sen kuullut tai keskustella asiasta niin siiloin on lähes 100 % varma että hän keksii koko asian. Näin hän syyllistää sinua, eli hän voi itse ehdä mitä halaua koska sinä olet pettänyt ensin...Tai sitten hän muuten vaan haluaa päästä sinusta eroon...kerro hänelle että lopetat suhteen ellei hän kasvaa aikuiseksi.
- Tired
mutta ku oon kysyny mieheltäni että haluaako hän jatkaa niin välillä hän sanoo että haluaa ja välillä taas sanoo ettei oikee tiedä...on se hankalaa tää tilanne ku kuitenki toista rakastaa. mutta pakko ajatella joskus itteensäkki..no me ollaa ny otettu ns. aikalisä, ei olla viikkoo nähty. Täytyy sit kattoo uusiks joskus et tuleeko tästä viä jotai..
- Koira
Tired kirjoitti:
mutta ku oon kysyny mieheltäni että haluaako hän jatkaa niin välillä hän sanoo että haluaa ja välillä taas sanoo ettei oikee tiedä...on se hankalaa tää tilanne ku kuitenki toista rakastaa. mutta pakko ajatella joskus itteensäkki..no me ollaa ny otettu ns. aikalisä, ei olla viikkoo nähty. Täytyy sit kattoo uusiks joskus et tuleeko tästä viä jotai..
Hän pelkää sitoutumista, eli heittää sinut välillä ulos, välillä hän haluaa sinut jne. sinun on pakko tehdä päätöksen, jos jäät niin hän jättää taatusti jossain vaiheessa, jos jätät niin hän tule taatusti haluamaan sinut takaisin.
Koira kirjoitti:
Hän pelkää sitoutumista, eli heittää sinut välillä ulos, välillä hän haluaa sinut jne. sinun on pakko tehdä päätöksen, jos jäät niin hän jättää taatusti jossain vaiheessa, jos jätät niin hän tule taatusti haluamaan sinut takaisin.
anna miehelle aikaa, ja varmasti ymmärtää, kuinka hyviä olitte yhdessä.
eihän sitä aina voi varmuudella tietää, mutta uskoisin niin. 7 vuotta ei kummikaan ole mikään mitätön aika yhteisessä elämässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644