auttakaa.....

Tired

Auttakaa hyvät ihmiset....oon ollu kihlois 7 vuotta saman miehen kans..hän kuuli musta ikäviä juoruja että olisin muka häntä pettäny ja hän usko sen aluks...tuntu kauheelta et hän usko sen 7 vuoden jälkeen, eikä tää juoru edes pitäny paikkansa. Tää mun mies ei suostu kertomaa kuka hänelle sellasta paskaa on puhunu...tottakai haluaisin sen tietää. Nyt tän jutun jälkeen meidän suhde on vain alamäkee menny, en oo uskaltanu häntä edes koskee tai mitää..oon tosi allapäin ku tuntuu siltä ettei mikää enää auta...

Mun mies on tosi paljo pois kotoo (siis töissä) eikä hän ehdi olemaan mun kans paitsi ehkä pari tuntia per päivä. Se tuntuu musta ihan kamalalta ja siks oon jo ennemmin miettiny eroo mutta se tuntuu niin vaikeelta ku rakastan sitä miestä kuitenki ja on se tuonu niin paljo hyvää mun elämään. Ymmärrän, että väkisin ei kannata jatkaa ja ehkä olis parasta erota mutta se vaan tuntuu niin hirveeltä koko ajatuski.

Mitä mun nyt kannattais tehdä?? vastatkaa mulle mitä mieltä ootte. auttais vähän ratkasun tekemisessä....

6

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna33

no ensin tietysti kysyn sun iän?

• Tired

Mä täytän 23...ja oon ollu tosiaan jostai kuudentoista vanhasta asti sen miehen kans.

• Koira

Hän haluaa luultavasti päästä sinusta eroon, tai sitten hän haluaa itselleen syyn pettämiseen. Jos tiedät että mitään sellaista ei ole koskaan tapahtunut ja hän ei halua kertoa keneltä hän on sen kuullut tai keskustella asiasta niin siiloin on lähes 100 % varma että hän keksii koko asian. Näin hän syyllistää sinua, eli hän voi itse ehdä mitä halaua koska sinä olet pettänyt ensin...Tai sitten hän muuten vaan haluaa päästä sinusta eroon...kerro hänelle että lopetat suhteen ellei hän kasvaa aikuiseksi.

• Tired

mutta ku oon kysyny mieheltäni että haluaako hän jatkaa niin välillä hän sanoo että haluaa ja välillä taas sanoo ettei oikee tiedä...on se hankalaa tää tilanne ku kuitenki toista rakastaa. mutta pakko ajatella joskus itteensäkki..no me ollaa ny otettu ns. aikalisä, ei olla viikkoo nähty. Täytyy sit kattoo uusiks joskus et tuleeko tästä viä jotai..

• Koira
        Tired kirjoitti:

mutta ku oon kysyny mieheltäni että haluaako hän jatkaa niin välillä hän sanoo että haluaa ja välillä taas sanoo ettei oikee tiedä...on se hankalaa tää tilanne ku kuitenki toista rakastaa. mutta pakko ajatella joskus itteensäkki..no me ollaa ny otettu ns. aikalisä, ei olla viikkoo nähty. Täytyy sit kattoo uusiks joskus et tuleeko tästä viä jotai..

Hän pelkää sitoutumista, eli heittää sinut välillä ulos, välillä hän haluaa sinut jne. sinun on pakko tehdä päätöksen, jos jäät niin hän jättää taatusti jossain vaiheessa, jos jätät niin hän tule taatusti haluamaan sinut takaisin.

• Koira kirjoitti:

Hän pelkää sitoutumista, eli heittää sinut välillä ulos, välillä hän haluaa sinut jne. sinun on pakko tehdä päätöksen, jos jäät niin hän jättää taatusti jossain vaiheessa, jos jätät niin hän tule taatusti haluamaan sinut takaisin.

anna miehelle aikaa, ja varmasti ymmärtää, kuinka hyviä olitte yhdessä.

eihän sitä aina voi varmuudella tietää, mutta uskoisin niin. 7 vuotta ei kummikaan ole mikään mitätön aika yhteisessä elämässä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe