Mitä elokuvia kannattaisi hankkia?

The Pro

Viime shoppailun jälkeen on ilmestynyt lähes aivan täysi satsi uutta tavaraa leffoja, mutta monet saattavat olla sikoja säkissä eli huonoja tai sellaisia että ne pystyy katsomaan vain kerran.

Mitä neuvoja tai arvosteluja kannattaisi kuunnella... Amerikkalaisten Eurooppalaisiin tarinoihin tekemät sovellutukset ovat paitsi vääristyneitä, myös äärimmäisen tylsiä tapauksia. Tällaisen pettymyksen vaara lienee monen elokuvan kohdalla.

Toistaiseksi kuitenkin on ainoa menetelmä löytää hyviä elokuvia katsoa ja ostaa ne, JOITA ENITEN HAUKUTAAN. Se on ainoa pettämätön keino. Pitää lueskella vaikka leffatykkiä, niin yksi tähti = viisi tähteä.

5

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maskula ja Elitisti, niihin luotan - tietyin varauksin toki!

      Nyt kannattaa hankkia Takeshi Kitanon juuri ilmestynyt tyly kolmikko Violent Cop, Boiling Point Ja Sonatine, joista varsinkin kaksi viimeitä ovat ihkaa elokuvataidetta!

      http://www.youtube.com/watch?v=UqI4Ne3pdN4

      Ja pornoa, sitäkin sietäisi hankkia, jos vaikka kolmas maailmansota iskee!:P
      cdonissa myydään halvalla laatupornoa, kuten Gigantteja!

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        Juu Takeshi "Beat" Kitano on kunnon äijä. Mutta mitä ihmeen Gigantteja?


      • Veteranfan

        En kyllä menisi takuuseen Turun sanomien elokuva-arvostelijasta Tapani Maskulasta,hänen elokuvissa käymisensä tuntuvat olevan yhtä kärsimystä,eiköhän Maskula ole hieman väärällä alalla arvostelijana ? Hänen arvionsa ovat keskimäärin 2.pistettä 5:tä elokuvaa kohden,hänelle pitäisi olla ihmis-suhde draama/taide elokuva jotta se kelpaisi hänelle.

        Suosittelen Antti Lindqvistin arvosteluja,mutta missä lehdessä hän on tällä hetkellä arvostelijana ?


      • diapolos
        Veteranfan kirjoitti:

        En kyllä menisi takuuseen Turun sanomien elokuva-arvostelijasta Tapani Maskulasta,hänen elokuvissa käymisensä tuntuvat olevan yhtä kärsimystä,eiköhän Maskula ole hieman väärällä alalla arvostelijana ? Hänen arvionsa ovat keskimäärin 2.pistettä 5:tä elokuvaa kohden,hänelle pitäisi olla ihmis-suhde draama/taide elokuva jotta se kelpaisi hänelle.

        Suosittelen Antti Lindqvistin arvosteluja,mutta missä lehdessä hän on tällä hetkellä arvostelijana ?

        Josta jäi läghinnä mieleen lehden rasittavimpana arvostelijana : <

        Hyvä arvosteölija on sellainen joka antaa Crying gamelle 5 tähteä.


      • Hehejäbä
        Veteranfan kirjoitti:

        En kyllä menisi takuuseen Turun sanomien elokuva-arvostelijasta Tapani Maskulasta,hänen elokuvissa käymisensä tuntuvat olevan yhtä kärsimystä,eiköhän Maskula ole hieman väärällä alalla arvostelijana ? Hänen arvionsa ovat keskimäärin 2.pistettä 5:tä elokuvaa kohden,hänelle pitäisi olla ihmis-suhde draama/taide elokuva jotta se kelpaisi hänelle.

        Suosittelen Antti Lindqvistin arvosteluja,mutta missä lehdessä hän on tällä hetkellä arvostelijana ?

        Antti Lindqvist oli aikoinaan meille synonyymi sille että jo arvostelussa jos on 5 tähteä, leffa on huono, ja jos yksi tähti, elokuva on loistava.

        Eli aina kun Antti haukkui jotain, se piti nähdä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe