Viime shoppailun jälkeen on ilmestynyt lähes aivan täysi satsi uutta tavaraa leffoja, mutta monet saattavat olla sikoja säkissä eli huonoja tai sellaisia että ne pystyy katsomaan vain kerran.
Mitä neuvoja tai arvosteluja kannattaisi kuunnella... Amerikkalaisten Eurooppalaisiin tarinoihin tekemät sovellutukset ovat paitsi vääristyneitä, myös äärimmäisen tylsiä tapauksia. Tällaisen pettymyksen vaara lienee monen elokuvan kohdalla.
Toistaiseksi kuitenkin on ainoa menetelmä löytää hyviä elokuvia katsoa ja ostaa ne, JOITA ENITEN HAUKUTAAN. Se on ainoa pettämätön keino. Pitää lueskella vaikka leffatykkiä, niin yksi tähti = viisi tähteä.
Mitä elokuvia kannattaisi hankkia?
5
1199
Vastaukset
Maskula ja Elitisti, niihin luotan - tietyin varauksin toki!
Nyt kannattaa hankkia Takeshi Kitanon juuri ilmestynyt tyly kolmikko Violent Cop, Boiling Point Ja Sonatine, joista varsinkin kaksi viimeitä ovat ihkaa elokuvataidetta!
http://www.youtube.com/watch?v=UqI4Ne3pdN4
Ja pornoa, sitäkin sietäisi hankkia, jos vaikka kolmas maailmansota iskee!:P
cdonissa myydään halvalla laatupornoa, kuten Gigantteja!- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Juu Takeshi "Beat" Kitano on kunnon äijä. Mutta mitä ihmeen Gigantteja?
- Veteranfan
En kyllä menisi takuuseen Turun sanomien elokuva-arvostelijasta Tapani Maskulasta,hänen elokuvissa käymisensä tuntuvat olevan yhtä kärsimystä,eiköhän Maskula ole hieman väärällä alalla arvostelijana ? Hänen arvionsa ovat keskimäärin 2.pistettä 5:tä elokuvaa kohden,hänelle pitäisi olla ihmis-suhde draama/taide elokuva jotta se kelpaisi hänelle.
Suosittelen Antti Lindqvistin arvosteluja,mutta missä lehdessä hän on tällä hetkellä arvostelijana ? - diapolos
Veteranfan kirjoitti:
En kyllä menisi takuuseen Turun sanomien elokuva-arvostelijasta Tapani Maskulasta,hänen elokuvissa käymisensä tuntuvat olevan yhtä kärsimystä,eiköhän Maskula ole hieman väärällä alalla arvostelijana ? Hänen arvionsa ovat keskimäärin 2.pistettä 5:tä elokuvaa kohden,hänelle pitäisi olla ihmis-suhde draama/taide elokuva jotta se kelpaisi hänelle.
Suosittelen Antti Lindqvistin arvosteluja,mutta missä lehdessä hän on tällä hetkellä arvostelijana ?Josta jäi läghinnä mieleen lehden rasittavimpana arvostelijana : <
Hyvä arvosteölija on sellainen joka antaa Crying gamelle 5 tähteä. - Hehejäbä
Veteranfan kirjoitti:
En kyllä menisi takuuseen Turun sanomien elokuva-arvostelijasta Tapani Maskulasta,hänen elokuvissa käymisensä tuntuvat olevan yhtä kärsimystä,eiköhän Maskula ole hieman väärällä alalla arvostelijana ? Hänen arvionsa ovat keskimäärin 2.pistettä 5:tä elokuvaa kohden,hänelle pitäisi olla ihmis-suhde draama/taide elokuva jotta se kelpaisi hänelle.
Suosittelen Antti Lindqvistin arvosteluja,mutta missä lehdessä hän on tällä hetkellä arvostelijana ?Antti Lindqvist oli aikoinaan meille synonyymi sille että jo arvostelussa jos on 5 tähteä, leffa on huono, ja jos yksi tähti, elokuva on loistava.
Eli aina kun Antti haukkui jotain, se piti nähdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550