Niinkuin otsikkokin kertoo niin onko olemassa punk-yhtyettä, jossa laulajana olisi nainen?
Naiset punklaulajina???
18
1902
Vastaukset
- ............
The Distillers, Sourpuss, Bikini Kill, X-Ray Spex, Blondie, Siouxsie & The Banshees, L7, Lunachicks, Devotchkas, Rakkaus, Melina, Creepy Crawlie, Nina Hagen... niitä on paljon.
- thfger
Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....
- EtovaKala
thfger kirjoitti:
Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....
Lisäisin vielä suomalaisen Päät-nimisen bändin.
- none
thfger kirjoitti:
pitää muistaa myös pyhäkoulu....ja sanna...
Suomalaisia lienee Stalingrad Cowgirls. Aika paljon kovereita, mutta kyl sitä trioa jos mitä voi kutsua sillä kuuluisalla nuorten sanalla IHQ
- Jassuli
Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!
Jassuli kirjoitti:
Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!
Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.
- my90
twisting-doc kirjoitti:
Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.
Moi twistinq-doc.
Mun profiilista löydät mun mese osoitteen. Olis mukava jutella niin kun punkkari punkkarille:D - anarkomarko
twisting-doc kirjoitti:
Eihän oista oo ku yksi punkryhmä. joku fakin trooper on miekkahevilaulua kauheeta paskaa. et taida olla kovin punk vaikka uhoat.
perehdy hei vähän. SCG EI ole punnkia.
- ..................
runaways teki black leather biisin joskus '80..
se on steve jonesin tekemä. Ihan pakko mainita tähän Poison Girlsien, vaikken olekaan kovin montaa kipaletta kyseistä bändiä kullutkaan, Vi Subversa, joka on äänensä perusteella enemmän poikkeus kuin sääntö tyypillisestä entisaikojen, ja kai nykyistenkin(?) naispunklaulajille ominaisesta "kimityksestä".
- S Vi
Kyllä, mutta Vi Subversa olikin jo hyvässä keski-iässä kuumimpina punk aikoina, Vi täytti 1995 65v! Joten äänessä oli iän tuomaa kokemusta ja karheutta. Siitä voi laskeskella paljonko oli naisella ikää esim 1983. Vieläköhän mahtaa olla hengissä? Jokatapauksessa lauluääni oli hieno.
- ononononononon
PMMP ei nyt ole mikään punk-yhtye, mutta niillä on pari biisiä jotka ovat punkkia parhaasta päästä. Ennen kaikkea legendaarinen Matoja:
http://www.youtube.com/watch?v=YCbE2o7_XGc- makemakre
oli muuten ihan vitun paska video mutta biisi oli tosi hyvä. täytyy vissiin alkaa ottaa pmmp enemmän tosissaan jos tommosia biisejä niillä enemmänkin.
- Anarchy Punk Metal Paska
Päät
- Rongoteus777
Rutto 1980-luvulta on aika kova todiste naislaulajien pätevyydestä ;)
- Anonyymi
Melena ja Väärät vieraat, molemmat hyviä. Suosittelen tsekkaamaan.
- dfghjk
onhan niitä :)
The Distllers on aivan loistava!
samoin Rakkaus
www.myspace.com/rakkaushc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022376- 1252018
- 921529
- 1381479
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221360Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741288- 1171286
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151- 511117
- 381072