Apua haetaan!

mitään tehtävissä?

Ongelmana on että alkaa punottamaan ja näppyjä tulemaan kun höylää gilletellä vaikka kuinka ohjeiden mukaan tekee. finnit aikalailla uusi ongelma näin että paljon kerralla mutta juuri suun ympärille niitä tuppaa tulemaan.


pesen aamuin illoin nivea for men purifying face wash.
kuorin fcukin face scrubilla kerran viikossa.
partavaahtona nivea for men sensitive shaving gel
after shave:na nivean sensitive balm.
kosteutusaineita en oo vielä ainakaa alkanut käyttämään.
onko miten paljon väliä onko samaa sarjaa kaikki hoitotuotteet? onko kyseisissä tuotteissa jotain vikaa?

tykkään höylätä kyllä ihan joka aamu, vihaan tummaa viiksikarvaa ja partaa, ne tykkää valitettavasti kasvamaan liikaa.

ikää 18, olisko sitten vielä hormonitoiminnasta kyse, mutta ei uskos että ajon jälkeen pelkästää tulee näkymään niitä näppyjä.

4

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimboo

      Mun mielestä gilleten höylän voit heittää roskiin, varsinki jos se on se 5 teränen härveli. Tietty mitä enemmän teriä, niin sitä parempaa jälkeä sillä saa, mutta rasittaa kasvoja huomattavasti enemmän. Toi vielä ajaa niin läheltä ihon pintaa, että jos sillä joka päivä höyläilee, niin ei ihme että näppyjä tulee.

      Ite oon samanikänen ja näppyjä tuli just parranajosta. Heitin gilleten pois ja vaihdoin ihan tavallisiin 2 teräsiin höyliin, niin homma sujuu paljon paremmin. Ei tietty tuu niin sileetä, mutta muuten paljon parempi. Ja kosteusvoidetta kannattaa tietty käyttää aina ajon jälkeen ja muutenkin.

    • näitä
    • petey

      Minäkin höyläsin aikani, mutta iho ei tykännyt. Ostin sitten braunin sähköparranajokoneen. Siinä pesukeskus mukana ja ei iho rikkoonnu. Hygieninen, kun kone puhdistaa itsensä joka pesun jälkeen. En muuta enää huolis. Maksaa kylläkin vajaa 300 euroa, mutta onpahan iho parempi..

    • iso_gubbe

      Jos itse alkaisin noudattaa tuota "pesuohjelmaa", niin ihoni olisi tuota pikaa kuin riivinraudan jäljiltä.

      Itse puolittaisin höyläämiset 2-3 krt/vko ja tiputtaisin ensin pois kaikki oheistuotteet. Sitten yksi kerrallaan kokeilemaan mikä niistä aiheuttaa ongelmia.

      Saunomista kannattaa myös rajoittaa. Jos mielii hikoilla, niin ulos lenkille. Liikuntaa parempaa ihonhoitoa tuskin löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe