vuosipäivälahja

busy

Mitä voisin antaa hyvin erityiselle miehelle (20v) vuosipäivälahjaksi? Rahaa ei ole paljon mutta haluaisin antaa jotain todella erityistä sillä rakastan häntä niin valtavasti ja hän on niin romanttinen että keksii kuitenkin jotain aivan ihanaa..

6

12067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti19v

Semmonen mitä oon ite suunnitellu halvaksi ja varmasti mukavaksi ylläriksi miehelle jo pitkään on täydellinen hemmottelupäivä! Laitan hyvän ruuan ja tietty myös jälkkärin, mies kun on todella perso makealle :) Hieron selän hierontaöljyllä, "käytän" saunassa eli pesen tukan ja kropan enkä anna miehen rasittaa itseään millään tavoin. Sidon silmät ja syötän kaikkia herkkuja, esim suklaalla kuorrutettuja mansikoita kermavaahdolla... Lopuksi jotain kivaa makkarin puolella, samalla periaatteella kuin saunominen eli mies ei saa itse tehdä mitään ;) Tietty jos asut vielä vanhempien luona niin tätä voi olla hankala toteuttaa... Itellä tämä on ollu vain suunnitelman tasolla kuukausitolkulla kun mies on niin kiireinen... :/

• SuloSipi

Tulee ihan tippalinssiin teitä kuunnellessa :< Vasta nyt tajuan kuinka myö miehet pilataan aina kaikki. Mäkin nimittäin olin niin kovin kiireinen enkä tajunnut, että tyttöni tarvitsee niin kovasti aikaa multa. Huoh! No nyt sit menetin hänet ja VASTA nyt mä tajuan tämän kaiken! :(

Oli hän niin kovasti yrittänyt saada multa huomiota ja mä vain olin ollut niin sokea!

Siis nyt vasta sitä tajuaa kuinka työ tytöt oikeasti omistaudutte suhteelle ja mitä myö miehet tehdään ? :\ Tarvitaan potku persauksille että tajutaan.

Pitäkää tytöt puolianne! Ootte oikeesti tosi mahtavia :( !

Voi kunpa saisin hänet takaisin. Olisin hälle vast edes hellä ja omistautuisin kokonaan suhteellemme ja hänelle. En antais enään minkään tulla välillemme. Enkä antais enään minkään satuttaa häntä!

• NeitsytE

hyvältä.
        Itse ajattelin viedä mieheni erääsen tapahtumaan huomenna iltapäivällä/illalla, se vain että siellä on tavattoman paljon muitakin ihmisiä, et ei sitten kyllä oltaisi kahdestaan, mutta koska varsinainen vuosipäivämme on 28. pvä niin ehdimme kyllä luultavasti viettää kahdenkeskisen "juhlankin" sitten itse varsinaisena pvänä....
        Mitä mieltä olette, onko ideani ihan "sieltä jostain pimeästä paikasta" ?

• lasse25+

voi kumpa minäkin saisin "neiti19v" kaltaisen naisen, 5v tulee nyt täyteen oman naiseni kanssa enkä ole vielä kertaakaan saanut pyyteettömiä palveluksia taikka hemmottelua... itse kylläkin sellaista tein ekat 3 vuotta kunnes kyllästyin

• sitruuna

hemmottelupäivä kuulostaa ihanalta.. oisin voinu toteuttaa samanlaisen jos miehellä olis ollu aikaa miulle... mut ei mitenkää ku piti olla kevreitten kanssa ja pelata tietokoneella. arvostan SuloSipin viestiä. kumpa omanikin tajuaisi etten ole itsestäänselvyys. sain vuosipäivälahjaksi ihanat korvakorut, mut ei niillä koruilla oo niin väliä, kun vaan saisin enemmän aikaa häneltä. :(

ja ettei mene aiheen ohi, niin ite annoin paidan, ja pienen kirjan joka oli kyllä mieluinen. mut yhdessäolo on miun mielestä parasta, mitä voi vuosipäivänä antaa.

• sitruuna

joo siis kavereitten, ei kevereitten. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2798
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2322
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2199
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1812
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1672
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1607
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      303
      1509
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1429
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe