Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä ihon hoitosarjasta??
Onko hyviä tuotteita?
Yon-Ka
12345
3
3070
Vastaukset 3
- sarja...
niissä on eteerisiä öljyjä, kaikki eivät todellakaan tykkää tuoksusta! itse kyllä tykkään, koska vaikutus tuntuu jo siinä kun tuoksu on niin voimakas ;P
- josefin_88
Koulussa oli käytössä, ja luokalla erittäin moni sai reaktioita ja yliherkkyyttä tuotteista. Tuoksut ovat hyvin voimakkaat ja aiheuttavat päänsärkyä. Mielestäni ei hääppöinen sarja.
- Annika.U
Minä olen vaihtamassa pikku hiljaa kaikkia tuotteita yon-kaan. Tykkään tosi paljon niiden tuoksuista ja kun iho pysyy hyvässä kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483