kaipaisin ystäviä tampereelta baareihin, kahville, shoppailemaan, lenkille jne.
Iältään n. 18-vuotiaita.
ystäviä tampereelta
lilillilili
4
524
Vastaukset 4
- tyttö19v
Moi! Muutin juuri tampereelle opiskelemaan ja etsiskelen myös kavereita joitten kans viettää aikaa. Itse olen "tavallinen" 19 vuotias energinen ja mukava tyttö.
- alkup.
olisko sulla meiliosoitetta, jos vaikka kirjoteltaisiin enemmän?
- ..:)
alkup. kirjoitti:
olisko sulla meiliosoitetta, jos vaikka kirjoteltaisiin enemmän?
Eli mun meiliosoite on [email protected], kirjottele kun ehdit!:)
Hei
Olen 23 vuotias kundi Tampereelta olen luonteeltani iloinen, huumorintajuinen, avoin uusille asioille. Kerron lisää jos kiinnostuit
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645