Tietääkö kukaan onko Hanoi Rocksilla ollu sellasta biisiä kun "Fallen Angel"? Tiedän,että "Fallen Star" on olemassa,mut haluan varmistaa kyseisen asian.Ja jos on niin millähän albumilla?
Vastaukset 6
- Särkynyt enkeli
...mutta mun mielestä sellanen biisi Hanoi Rocksilla olis. En kuitenkaan takaa joten älkää haukkuko mua maahan jossen ollut oikeessa, albumista en tiedä millä se on.
- Jere
Fallen Angel ei ole Hanoi Rocksin biisi, tietääkseni. Tosiaan se Fallen Star löytyy Oriental Beatilta..
- jani
Ei oo Hanoi rocksilla sellaista biisiä. Fallen Angel on bändi jossa Hanoi rocksin jätkät soitti Knox nimisen jätkän tausta bändinä. Andy ja Mike soitti siinä sala nimillä.
- Kiinnostaa
jani kirjoitti:
Ei oo Hanoi rocksilla sellaista biisiä. Fallen Angel on bändi jossa Hanoi rocksin jätkät soitti Knox nimisen jätkän tausta bändinä. Andy ja Mike soitti siinä sala nimillä.
Kiitos tiedosta!
- E_D
jani kirjoitti:
Se bändi oli Fallen Angels
E_D kirjoitti:
Se bändi oli Fallen Angels
on olemassa ja hyvä biisi mutta fallen angelista en tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621485
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100970Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78894Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113835- 43756
- 109648
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22584- 52564
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä393554On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28553