Tietääkö kukaan onko Hanoi Rocksilla ollu sellasta biisiä kun "Fallen Angel"? Tiedän,että "Fallen Star" on olemassa,mut haluan varmistaa kyseisen asian.Ja jos on niin millähän albumilla?
Hanoi Rocks...
6
417
Vastaukset
- Särkynyt enkeli
...mutta mun mielestä sellanen biisi Hanoi Rocksilla olis. En kuitenkaan takaa joten älkää haukkuko mua maahan jossen ollut oikeessa, albumista en tiedä millä se on.
- Jere
Fallen Angel ei ole Hanoi Rocksin biisi, tietääkseni. Tosiaan se Fallen Star löytyy Oriental Beatilta..
- jani
Ei oo Hanoi rocksilla sellaista biisiä. Fallen Angel on bändi jossa Hanoi rocksin jätkät soitti Knox nimisen jätkän tausta bändinä. Andy ja Mike soitti siinä sala nimillä.
- Kiinnostaa
jani kirjoitti:
Ei oo Hanoi rocksilla sellaista biisiä. Fallen Angel on bändi jossa Hanoi rocksin jätkät soitti Knox nimisen jätkän tausta bändinä. Andy ja Mike soitti siinä sala nimillä.
Kiitos tiedosta!
- E_D
jani kirjoitti:
Se bändi oli Fallen Angels
E_D kirjoitti:
Se bändi oli Fallen Angels
on olemassa ja hyvä biisi mutta fallen angelista en tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764