Haluaisin kysyä että mitä mieltä olette ns. ON/OFF suhteista.
Mulla itselläni on ollu..
ensin 2.vuotta yhdessä, sit 3kk erossa ja taas yhdessä vuoden verran sit taas erottu n.1kk ajaksi.
Miksi helvetissä suhde ei voi toimia.
Rakastan miestäni yli kaiken, mutta kun ollaan pitempi tovi yhdessä, tekee ihan pahaa olla kimpassa. Sit kuukauden erossa olo (tällä ajalla ei siis muita juttuja, panojayms..)
Haluaisin siis tietää mikä siinä OFF vaiheessa menee pieleen että "vanhasuola" alkaa janottaa ja haluaakin vaan sen exän takaisin..? Vaikka maailma on miehiä täynnä..
Kiitos.
Tiina 22.w
On/OFFF
2
723
Vastaukset
- olla...
voisiko olla, että sillo "ON-tilassa" olette liikaa yhdessä? pareilla pitää olla omia menoja mut ei liikaa. mut sit, jos haluut eroon siitä koko miehestä niin pari yhdenillanjuttua molemmille niin ei vanhasuola janota, päinvastoin oksettaa ku alkaa miettimään monenko muun kanssa se on ollu... ei nyt mitään hirmu hyviä neuvoja mut ei tuosta sun viestistä selvinny mitä oikeesti haluat...
henkilökohtaisesti ON/OFF -suhteilla ei ole tulevaisuutta, jos ajattelee perheen perustamista yms. asioita. olen mieheni kanssa samassa tilanteessa. tällä hetkellä OFF, valitettavasti. Ensin 1 1/2 vuotta ja sitten OFF 2kk, sitten vuosi ja taas OFF. Itse uskon siihen että mieheni tarvitsee sen kaipuun tunteen ja alkuhuuman päälle. Viakeinta tässä onkin se ettei koskaan tiedä, milloin se on lopullisesti OFF. Meidän suhde muuten toimi täydellisesti(ei väkivaltaa, super pajon rakkautta ja hellyyttä, ei alkoholin kanssa läträämisiä yms.)
Meillä syyksi tuli miehen puolelta oman ajan tarviseminen, vaikka omasta mielestä molemmilla tarpeeksi omaa aikaa(koulu,työ,kaverit).
Mutta ennen eroa olimme kaksi viikkoa samaan aikaan kotona sairaslomalla, joten uskon että se on vaikuttanut suuresti nykyiseen OFF tilaan...
Näin sinun täytyy vain kysyä rehellisesti itseltäsi onko mies sen odottamisen arvoinen...?
jaksamisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589