Haluaisin kysyä että mitä mieltä olette ns. ON/OFF suhteista.
Mulla itselläni on ollu..
ensin 2.vuotta yhdessä, sit 3kk erossa ja taas yhdessä vuoden verran sit taas erottu n.1kk ajaksi.
Miksi helvetissä suhde ei voi toimia.
Rakastan miestäni yli kaiken, mutta kun ollaan pitempi tovi yhdessä, tekee ihan pahaa olla kimpassa. Sit kuukauden erossa olo (tällä ajalla ei siis muita juttuja, panojayms..)
Haluaisin siis tietää mikä siinä OFF vaiheessa menee pieleen että "vanhasuola" alkaa janottaa ja haluaakin vaan sen exän takaisin..? Vaikka maailma on miehiä täynnä..
Kiitos.
Tiina 22.w
On/OFFF
2
723
Vastaukset
- olla...
voisiko olla, että sillo "ON-tilassa" olette liikaa yhdessä? pareilla pitää olla omia menoja mut ei liikaa. mut sit, jos haluut eroon siitä koko miehestä niin pari yhdenillanjuttua molemmille niin ei vanhasuola janota, päinvastoin oksettaa ku alkaa miettimään monenko muun kanssa se on ollu... ei nyt mitään hirmu hyviä neuvoja mut ei tuosta sun viestistä selvinny mitä oikeesti haluat...
henkilökohtaisesti ON/OFF -suhteilla ei ole tulevaisuutta, jos ajattelee perheen perustamista yms. asioita. olen mieheni kanssa samassa tilanteessa. tällä hetkellä OFF, valitettavasti. Ensin 1 1/2 vuotta ja sitten OFF 2kk, sitten vuosi ja taas OFF. Itse uskon siihen että mieheni tarvitsee sen kaipuun tunteen ja alkuhuuman päälle. Viakeinta tässä onkin se ettei koskaan tiedä, milloin se on lopullisesti OFF. Meidän suhde muuten toimi täydellisesti(ei väkivaltaa, super pajon rakkautta ja hellyyttä, ei alkoholin kanssa läträämisiä yms.)
Meillä syyksi tuli miehen puolelta oman ajan tarviseminen, vaikka omasta mielestä molemmilla tarpeeksi omaa aikaa(koulu,työ,kaverit).
Mutta ennen eroa olimme kaksi viikkoa samaan aikaan kotona sairaslomalla, joten uskon että se on vaikuttanut suuresti nykyiseen OFF tilaan...
Näin sinun täytyy vain kysyä rehellisesti itseltäsi onko mies sen odottamisen arvoinen...?
jaksamisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372