Miksi mies kehuu muita?

ei tulis mieleenkään...

Mikä on syy/tarkoitus/tavoita sillä, että mies kehuu muiden naisten ulkonäköä jatkuvasti omalle naiselleen?? :o

Itselleni ei tulisi mieleenkään kehua muita miehiä oman miehen kuullen... Ehkä pitäisi.. ;)

52

9565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset...

      aina noin surkeita miehenkuvatuksia löydättekin?

      • komea mies

        Oletko huomannut että kukaan nainen ei koskaan vastaa kysymykseesi? Ilmeisesti he eivät itsekään tiedä :)


    • rusalkaa

      se pihalle. Johan alkaa sinun kehuminen.

    • saman kokenut

      Ex:lläni oli kanssa tapana aina kehuskella muiden tuttujen tai tuntemattomien naisten ulkonäköä minulle. Ja minun ulkonäköäni hän haukkui ja arvosteli. Se oli todella loukkaavaa ja itsetuntoni meni täysin sen suhteen aikana. Nykyinen mieheni on onneksi aivan erilainen, kultainen ja rakastava.

      • miz

        Mies arvosteli ulkonäköäni ja vartaloani varsinkin synnytyksen jälkeen. "Ei oikein haluta olla sinun kanssa kun tuo sinun maha on tuon näkönen ja mikset voi olla yhtä hoikka kuin se ja se". Ja sitten se hommasikin uuden/uusia. Itse ei ollut mikään kiiltokuvapoika. Aikani kuuntelin ja katselin, kun vauvakin oli niin pieni, mutta sitten hain eroa. Itsetunto meni siinä kyllä. Meni monta vuotta ennenkuin uskalsin alkaa mihinkään suhteisiin kenenkään kanssa. Ja sitte se kehtaa vieläkin humalassa soitella että hän ei löydä ketään samanlaista kuin minä, ja hän tajuaa olleensa typerä ja voitaisko alkaa uudelleen, mutta sellaisen kolauksen olen saanut, että IKINÄ en alennu enää hänen kanssaan elämään.


      • Minä myös
        miz kirjoitti:

        Mies arvosteli ulkonäköäni ja vartaloani varsinkin synnytyksen jälkeen. "Ei oikein haluta olla sinun kanssa kun tuo sinun maha on tuon näkönen ja mikset voi olla yhtä hoikka kuin se ja se". Ja sitten se hommasikin uuden/uusia. Itse ei ollut mikään kiiltokuvapoika. Aikani kuuntelin ja katselin, kun vauvakin oli niin pieni, mutta sitten hain eroa. Itsetunto meni siinä kyllä. Meni monta vuotta ennenkuin uskalsin alkaa mihinkään suhteisiin kenenkään kanssa. Ja sitte se kehtaa vieläkin humalassa soitella että hän ei löydä ketään samanlaista kuin minä, ja hän tajuaa olleensa typerä ja voitaisko alkaa uudelleen, mutta sellaisen kolauksen olen saanut, että IKINÄ en alennu enää hänen kanssaan elämään.

        Aina oli tuo kysymys, että miksi sinä et voi näyttää samalta kuin se ja se ja miksi sinulla ei ole yhtä upeaa kroppaa kuin sillä ja miksi sinulla on noin rumat tissit ja mitä miloinkin. Minä myöskään en koskaan aloittanut uutta suhdetta tuon miehen jälkeen, en halunnut enää tulla arvostelluksi.


    • doctor Rectum

      tyhmä mies (lat. urvelus masculinis).

    • ???

      Muita kysymyksiä?

      • hyvä!

        sellasta katselin kunnes:töks!,kengän kuva jäi persuksille...


      • ????
        hyvä! kirjoitti:

        sellasta katselin kunnes:töks!,kengän kuva jäi persuksille...

        etteks te naiset pidä sitten toisianne kauniina?


    • selvä tapaus

      Siksi kehuu,koska miehelläsi on itsellään heikko itsetunto.Yrittää latistaa myös sinut,koska pohjimmiltaan pelkää sinun jättävän hänet.

      Toisaalta miehesi voi olla myös nuori ja lapsellinen.
      Oma mieheni käyttäytyi aikoinaan juuri noin ja haukkui ulkonäköäni,että luulisin etten kenellekkään muille kelpaisi.

      olisiko keskustelun paikka.Kerro miehellesi miten hänen käytöksensä sinua loukkaa.
      Jos ei auta,niin etsi uusi mies.

    • eaes

      hän ajattelee, että kun olet hänen mielestä kaunis tai jopa kauniimpi kun ne joita hän kehuu, niin hän voi kehua ilman, että loukkaannut?

      Muistan kun kerran kehuin ex:lle jotain telkkarissa olevaa naista kun yllätyin kun hän oli "siviilit" päällä ja ex otti melko nyrpeän ilmeen. No en siinä osannut/jaksanut/huomannut selittää, että kehuin lähinnä siksi, että ex oli mielestäni huippuhyvän näköinen, niin kestää toisten kehumista ja jopa pientä herjaa omista heikkouksistaan (lyhyt). Ehkä sitten piti itseään tavallisen näköisenä..

      • Suksi kuuseen

        Mutta onko tuo nyt sitten mukavaa kun tämä exäsi varmasti koki olevansa riittämätön sinulle ja itselleen yms. Juuri tuollaisen takia naiset kärsivät ulkonäköpaineista kun miehet ovat niin idiootteja etteivät osaa kehua. Ja varsinkin kauniita naisia arvostellaan ja painetaan alas jatkuvasti, koitetaan etsiä jotain "vikoja" ja juuri tuolla tavalla ärsyttääkseen tai "lasketakseen tämän maan tasalle" kommenteilla muiden naisten ulkonäöstä voi olla todella loukkaavaa ja henkilökohtaista, koska nainen vertaa aina itseään muihin, koska näin sen "toisten kehumisen" otamme!!!! Mutta eihän ketään voi kehua, aina pitää painaa alaspäin ettei vaan kuvittele itsestään liikoja. Mitä hemmetin väliä sillä on mitä joku ajattelee itsestään, eihän se ole muilta pois. Huh huh, Suomalaiset on heikkoitsetuntoista, katkeraa ja kateellista porukkaa!!


      • no huh huh
        Suksi kuuseen kirjoitti:

        Mutta onko tuo nyt sitten mukavaa kun tämä exäsi varmasti koki olevansa riittämätön sinulle ja itselleen yms. Juuri tuollaisen takia naiset kärsivät ulkonäköpaineista kun miehet ovat niin idiootteja etteivät osaa kehua. Ja varsinkin kauniita naisia arvostellaan ja painetaan alas jatkuvasti, koitetaan etsiä jotain "vikoja" ja juuri tuolla tavalla ärsyttääkseen tai "lasketakseen tämän maan tasalle" kommenteilla muiden naisten ulkonäöstä voi olla todella loukkaavaa ja henkilökohtaista, koska nainen vertaa aina itseään muihin, koska näin sen "toisten kehumisen" otamme!!!! Mutta eihän ketään voi kehua, aina pitää painaa alaspäin ettei vaan kuvittele itsestään liikoja. Mitä hemmetin väliä sillä on mitä joku ajattelee itsestään, eihän se ole muilta pois. Huh huh, Suomalaiset on heikkoitsetuntoista, katkeraa ja kateellista porukkaa!!

        Olen kokenut tuota myös naisten puolelta... Elikkä kehuvat aina kuulteni muiden naisten kauneutta. Ja koittavat saada minut tuntemaan itseni jotenkin huonommaksi kuin nämä muut. Ja aina pitää muistuttaa "ettet sinä ole ainoa kaunis nainen maailmassa", ihan kuin en sitä tietäisi :) Naurettavaa... Miksi ihmiset ovat niin kateellisia?? Olen toki kuullut paljon positiivista palautetta ulkonäöstäni, mutta joitakin se näyttää ärsyttävän suunnattomasti...


      • Mun eksä aina

        myös kehui muita naisia, ihan koko ajan. Tottakai mä tajusin itsekin, että muut naiset on hänen silmissään paremman näköisiä kuin minä, mutta musta tuntui ihan hirveän loukkaavalta, että sitä täytyi koko ajan hokea ääneen!


      • Hei....
        Mun eksä aina kirjoitti:

        myös kehui muita naisia, ihan koko ajan. Tottakai mä tajusin itsekin, että muut naiset on hänen silmissään paremman näköisiä kuin minä, mutta musta tuntui ihan hirveän loukkaavalta, että sitä täytyi koko ajan hokea ääneen!

        Joo, todella loukkaavaa!
        Mun ex mies kehui naisia koko aika, jos telkussa ilmestyi joku ihan tais nainen niin aina sain kuulla onpas tuo hottis nainen, oho uh uh! perässä....
        Viimeinen kerta mies kertoi että oli nähnyt kadulla niin suunnattoman kauniin tytön, että oh oh ja uh uh vaan! sain vielä kuulla että tyttönen oli siinä 24 vuotias....
        Sitten päätin että nyt tuo mulkku kyllä saa painua pellolle ja niin tein!
        Kun aina vaan kehuu toisia naisia vaikka itse en ole mikään ruma!
        Painutkoon pellolle tuollaiset idiootit!


    • Se on vaan typerä tai muuten vaan pyrkii hallitseen sua sillä.

      Mun ex-aviomies oli tuossa arvostelussa ja haukkumisessa ihan huippu. Yks viime aikojen silmät aukaisevista kommenteista oli se kun olin töihin lähdössä ja vedin naamaani ihan kevyen päiväehostuksen. Hän sitten siinä loihi lausumahan, että "mun onkin pitänyt tästä aikaisemmin sanoa muttei näitä ole helppo sanoa.. eli älä viittis meikata kun sä olet oikeasti tosi ruma ja noi meikit vaan korostaa sitä sun rumuuttasi. Mua hävettää ihan hirveesti sun puolesta, kun sä ihan tietämättömänä ulkona kuljet meikeissäsi ja ihmiset nauraa sulle.."
      Eipä mussa sitten mitään muutakaan hyvää ja sievää näyttänyt olevan. Tuli tunne että hän koki pelastaneensa maailman miehet minun rumuuden aiheuttamalta piinalta ja kärsimykseltä kun alentui säälistä ottamaan mut tms.

      Viimesin poikaystävä kuului taas kategoriaan "ajattelemattomat tai muuten vaan tyhmät". Hän kanssa oli mulle koko ajan "kato tota, sillä on upeat tissit" "ai helkkari kun on hyvä perse, tommosta olis kiva naida" yms. ja jne. Mä vähän aikaa sitä seurasin kulmat koholla, ja kun sen oma pää ei alkanut toimiin niin minä sitten myös. Oli kesä ja esimerkkejä pyöri ilman paitaa joka kadunkulmassa, ja mä kanssa joka miestä aloin osoitteleen "kato tota, kato miten ihan rusketus ja mten ihanat lihakset.. aaah.. eks olekkin tosi upeat, ikinä nähnykkään noin herkullisia.. helkkari miltähän tuntuis päästä tommosen alle" yms. ja jne.

      Ei mun montaa juttua tarvinnut höpistä, kun se lopetti naisten kehumisen tolla tyylillä mun aikana :D

      • vänksy

        ex-aviomiehesi kuulostaa kyllä todelliselta idiootilta. Mä olisin varmaan ton tapauksen jälkeen nukkuessaan meikannut sen äijän naaman niin räikeäksi, kuin vaan osaan, ja pitänyt aamulla huolen,ettei se vahingossakaan näe omaa kuvaansa peilistä ennen töihin lähtöään.


      • no huh huh

        Ihan uskomattomia juttuja... Huh huh miten joku voi päästää suustaan tuollaista. Hei sinä jonka exä kehui muita niin älä lannistu, se sun exäs varmasti ajatteli että sä oot parempi kuin ne muut joita kehui mutta ei tietenkään voinut sitä sulle sanoa koska pelkäsi menettävänsä sut. Miehet vaan on niin vammaisia... Ja edelliseen visetiin, jos oikeasti olisit ruma niin ei se olis sitä sulle sanonut, pelkäsi vaan että kun laittaudut niin lähdet kattelemaan muita miehiä tms. Itsellään sillä oli huono itsetunto ja epävarma itsestään...


      • sipsutellako pitäisi

        katselee muita naisia ja sanoo: "Minkähänlainen värkki tuollakin mahtaa olla?" Vastaan aina että:" Tuskinpa sielläkään sen paremmin ruusuja kasvaa kuin muillakaan. Saattaisi ehkä tuoksua, jos ruusuntippoja on laittanut. "Keskustelu yleensäkin jää siihen.


      • '
        sipsutellako pitäisi kirjoitti:

        katselee muita naisia ja sanoo: "Minkähänlainen värkki tuollakin mahtaa olla?" Vastaan aina että:" Tuskinpa sielläkään sen paremmin ruusuja kasvaa kuin muillakaan. Saattaisi ehkä tuoksua, jos ruusuntippoja on laittanut. "Keskustelu yleensäkin jää siihen.

        noita teidän ukkojanne! Ällöä! Ja minä kun vetelen herneitä nenuun (ihan vaan itsekseni) jo kun ukko jutuissaan kuvailee jotain naista nätiksi tai kauniiksi tai kun kertoilee jotain suht normaalia tekemistään jonkun entisensä (joita on kyllä lukuisia) kanssa.

        Että huhhuh vaan minunkin puolestani...


      • vänksy kirjoitti:

        ex-aviomiehesi kuulostaa kyllä todelliselta idiootilta. Mä olisin varmaan ton tapauksen jälkeen nukkuessaan meikannut sen äijän naaman niin räikeäksi, kuin vaan osaan, ja pitänyt aamulla huolen,ettei se vahingossakaan näe omaa kuvaansa peilistä ennen töihin lähtöään.

        Sitten olisit kärsinyt pitkään ja hartaasti.. ei maksa vaivaa.

        Joo, se oli idiootti ja vaikka mitä muuta. Onnistu siinä vuosien varrella tuhoon täydellisesti mun itseluottamuksen, jonka normalisointiin on nyt mennyt vuosia.. eikä se vieläkään taida olla edes nollalinjalla mutta lähellä nyt kumminkin ja kyllä se siitä.


      • Mun ihana

        ex-aviomieheni sanoi kerran, ettei ole koskaan pystynyt naimaan minua kuvittelematta jotain kaverinsa muijaa siihen tilalle, ettei kukaan pystyisi, kun olen niin ruma. Eikä minkään riidan yhteydessä vaan ihan keskustelusävyyn. Sitten kerran hän sanoi, että tietyssä valossa näytän todella kammottavalta. Vielä kallisteli päätään ja tarkasteli ja sanoi, että juu, just tossa valossa. Oli todellinen helmi mieheksi tuokin yksilö...


      • no huh huh kirjoitti:

        Ihan uskomattomia juttuja... Huh huh miten joku voi päästää suustaan tuollaista. Hei sinä jonka exä kehui muita niin älä lannistu, se sun exäs varmasti ajatteli että sä oot parempi kuin ne muut joita kehui mutta ei tietenkään voinut sitä sulle sanoa koska pelkäsi menettävänsä sut. Miehet vaan on niin vammaisia... Ja edelliseen visetiin, jos oikeasti olisit ruma niin ei se olis sitä sulle sanonut, pelkäsi vaan että kun laittaudut niin lähdet kattelemaan muita miehiä tms. Itsellään sillä oli huono itsetunto ja epävarma itsestään...

        Mutta ei niitä silloin vielä tiennyt, mutta arvokasta opetusta se antoi ja pystyn paremmin suojelemaan itseäni jatkossa.


      • no huh huh
        Mun ihana kirjoitti:

        ex-aviomieheni sanoi kerran, ettei ole koskaan pystynyt naimaan minua kuvittelematta jotain kaverinsa muijaa siihen tilalle, ettei kukaan pystyisi, kun olen niin ruma. Eikä minkään riidan yhteydessä vaan ihan keskustelusävyyn. Sitten kerran hän sanoi, että tietyssä valossa näytän todella kammottavalta. Vielä kallisteli päätään ja tarkasteli ja sanoi, että juu, just tossa valossa. Oli todellinen helmi mieheksi tuokin yksilö...

        Siis ihan järkyttävää!! Harmi että monet miehet on niin epävarmoja itsestään että kehtaavat puhua tuollaisia, yleensä kannattaa ajatella että asiahan on ihan päinvastoin ja he koittavat vain lannistaa menetyksen pelossa.


      • Mun ihana kirjoitti:

        ex-aviomieheni sanoi kerran, ettei ole koskaan pystynyt naimaan minua kuvittelematta jotain kaverinsa muijaa siihen tilalle, ettei kukaan pystyisi, kun olen niin ruma. Eikä minkään riidan yhteydessä vaan ihan keskustelusävyyn. Sitten kerran hän sanoi, että tietyssä valossa näytän todella kammottavalta. Vielä kallisteli päätään ja tarkasteli ja sanoi, että juu, just tossa valossa. Oli todellinen helmi mieheksi tuokin yksilö...

        Wau :)

        Kyllähän munkin eksä oli mestari haistaan mistä mä olin epävarma, ja siihen se sitten iski heti kiinni. Jos vaikka parin synnytyksen jälkeen harmittelin lössöä mahaa ja raskausarpia, niin heti se alkoi. Joo, kyllä noi tosi oksettavia on äläkä vaan ikinä näytä kellekkään, kukaan sua ei huolisi ja häipyy heti kun näkee mutta onneksi ei tarvikkaan kun mä nyt tässä kuitenkin olen..

        Joo, ei tässä kyllä tarvita enää sitäkään. Jos joku yrjöö mun raskausarvista, niin yrjötköön ja jos sen takia häipyy, niin helkkarin hyvä. Mitä nopeammin häipyy, sen parempi. Mä en ihan niin pinnallista ihmistä haluakkaan.

        On mun itseterapia tuottanut jo tulosta ja itsetunto/arvo pikkusen palautunut :)


      • kosto elää
        no huh huh kirjoitti:

        Siis ihan järkyttävää!! Harmi että monet miehet on niin epävarmoja itsestään että kehtaavat puhua tuollaisia, yleensä kannattaa ajatella että asiahan on ihan päinvastoin ja he koittavat vain lannistaa menetyksen pelossa.

        Ja NAISET laittakaa samalla mitalla takaisin, kehukaa kaikkia vastaantulevia miehiä "ovelasti" ja toki filmitähtiäkin, ehkäpä se mies jossain vaiheessa ymmärtää kuinka ikävältä se tuntuu :) Kaikista paras kun kehuu jotain suht tavallista tyyppiä ylenpalttisesti, hehee mies saa maistaa omaa lääkettään :)


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Wau :)

        Kyllähän munkin eksä oli mestari haistaan mistä mä olin epävarma, ja siihen se sitten iski heti kiinni. Jos vaikka parin synnytyksen jälkeen harmittelin lössöä mahaa ja raskausarpia, niin heti se alkoi. Joo, kyllä noi tosi oksettavia on äläkä vaan ikinä näytä kellekkään, kukaan sua ei huolisi ja häipyy heti kun näkee mutta onneksi ei tarvikkaan kun mä nyt tässä kuitenkin olen..

        Joo, ei tässä kyllä tarvita enää sitäkään. Jos joku yrjöö mun raskausarvista, niin yrjötköön ja jos sen takia häipyy, niin helkkarin hyvä. Mitä nopeammin häipyy, sen parempi. Mä en ihan niin pinnallista ihmistä haluakkaan.

        On mun itseterapia tuottanut jo tulosta ja itsetunto/arvo pikkusen palautunut :)

        Kyllä mä kaikki virheeni kyylään ja olen sitä mieltä että kukaan ei niitä kestäisi eikä mulla sen takia ole mitään oikeuksia haaveilla parisuhteista tms., joten kyllä vielä matkaa on tässä "kerää itsehyväksyntäsi takaisin" -projektissani.

        Mutta sen olen siis saanut takaisin etten ala mateleen ja ymmärrän ettei mun tarvi mitään paskaa enää sietää.. ja se on jo puoli voittoa. Sitten kun alkais viel' näkee ittessään jotain hyvää tai peräti nättiä, niin ollaan jo voiton puolella.


      • Tuskin tuo
        no huh huh kirjoitti:

        Siis ihan järkyttävää!! Harmi että monet miehet on niin epävarmoja itsestään että kehtaavat puhua tuollaisia, yleensä kannattaa ajatella että asiahan on ihan päinvastoin ja he koittavat vain lannistaa menetyksen pelossa.

        on mikään kovin hyvä strategia, jos yrittää pitää naisen. Lähinnä sillä onnistuu varmistamaan sen, ettei hänen jälkeensä tule ketään toista. Mun mies vaan viattomin silmin sanoi, että minähän olen vain rehellinen, haluaisitko mieluummin, että valehtelen. Olisin halunnut.


      • että...
        Tuskin tuo kirjoitti:

        on mikään kovin hyvä strategia, jos yrittää pitää naisen. Lähinnä sillä onnistuu varmistamaan sen, ettei hänen jälkeensä tule ketään toista. Mun mies vaan viattomin silmin sanoi, että minähän olen vain rehellinen, haluaisitko mieluummin, että valehtelen. Olisin halunnut.

        huomasitko tuollaista käytöstä jo ihan suhteen alussa vai tuliko se esille vasta joskus myöhemmin?


      • Multa tuo myös
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Wau :)

        Kyllähän munkin eksä oli mestari haistaan mistä mä olin epävarma, ja siihen se sitten iski heti kiinni. Jos vaikka parin synnytyksen jälkeen harmittelin lössöä mahaa ja raskausarpia, niin heti se alkoi. Joo, kyllä noi tosi oksettavia on äläkä vaan ikinä näytä kellekkään, kukaan sua ei huolisi ja häipyy heti kun näkee mutta onneksi ei tarvikkaan kun mä nyt tässä kuitenkin olen..

        Joo, ei tässä kyllä tarvita enää sitäkään. Jos joku yrjöö mun raskausarvista, niin yrjötköön ja jos sen takia häipyy, niin helkkarin hyvä. Mitä nopeammin häipyy, sen parempi. Mä en ihan niin pinnallista ihmistä haluakkaan.

        On mun itseterapia tuottanut jo tulosta ja itsetunto/arvo pikkusen palautunut :)

        söi itsetunnon ihan kokonaan. Sen verran kuitenkin nyt voi sanoa, että enää koskaan en sietäisi tuollaista puhetta, niin kuin entisen kanssa siesin. Se vain, että musta itsestäkin tuntui, että oikeassahan se on, joten sillä on oikeus siksi puhua mulle noin. Nyt ajattelen, että vaikka hän oli oikeassa, niin ei silti ole oikeutta puhua kenellekään noin, varsinkin kun ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, ettei tajua miten tuollainen satuttaa.

        Mun entinen myös iski kiinni juuri niihin asioihin, joista tiesi minun olevan epävarma ja oikein korosti miten ne iljettää miehiä ja miten hän sietää niitä vain koska on niin hyvä ihminen.

        "Kyllä mä kaikki virheeni kyylään ja olen sitä mieltä että kukaan ei niitä kestäisi eikä mulla sen takia ole mitään oikeuksia haaveilla parisuhteista tms."
        Mulla on ihan sama juttu. Mä en esimerkiksi koskaan julkisesti sanoisi, että olisin toisaalta halunnut suhteen ja lapsia vielä erottuanikin, koska ajattelen, että muut ajattelisi, että mitä tuo iljettävä rumilus oikein kuvittelee itsestään! Enkä pystyisi kuvittelemaankaan, että kukaan mies voisi sietää minun vikojani, enkä missään olosuhteissa edes yrittäisi enää olla kenenkään kanssa. Mutta enää en vain nyörästi kuuntele kun minua haukutaan, vaan sanon takaisin.


      • Ei ihan alussa,
        että... kirjoitti:

        huomasitko tuollaista käytöstä jo ihan suhteen alussa vai tuliko se esille vasta joskus myöhemmin?

        mutta ei mies mikään prinssi silloinkaan ollut. Mies oli mun ensimmäinen ja jäi myös ainoaksi, joten mä en oikein tiennyt mitä odottaa tai millaista suhteessa kuuluu olla, olin silloin myös todella nuori. Mies ei koskaan kehunut tai sanonut mitään nättiä ja alusta asti kehui muita naisia, mutta ajattelin, että se on ihan normaalia. Ehkä noin vuoden jälkeen mies alkoi huomauttelemaan siitä, että mulla on liian pienet rinnat ja kyselemään, että eikö mun pitäisi mennä lääkäriin kysymään, että mikä mussa on vialla. Silloinkin ajattelin, että sekin on normaalia, koska b-kuppi on aika pieni ja koska mies aina korosti, että kaikki miehet tykkää isoista rinnoista. Tuon jälkeen sitten alkoikin löytyä lähes joka päivä joku uusi vika, mutta mä en oikein koskaan silloin edes ajatellut, ettei tuo ole normaalia käytöstä mieheltä, häpesin vain rumuuttani ja vikojani. Tilanne vain paheni koko ajan, mutta lopultakaan en jättänyt miestä haukkumisen takia, vaan koska mies alkoi juomaan. Mikä kuulemma johtui siitä, että joutui olemaan mun kanssa naimisissa. Mun olisi pitänyt lähteä jo vuosia aiemmin, mutta en lähtenyt ja kadun sitä ihan suunnattomasti.


      • Ei ihan alussa, kirjoitti:

        mutta ei mies mikään prinssi silloinkaan ollut. Mies oli mun ensimmäinen ja jäi myös ainoaksi, joten mä en oikein tiennyt mitä odottaa tai millaista suhteessa kuuluu olla, olin silloin myös todella nuori. Mies ei koskaan kehunut tai sanonut mitään nättiä ja alusta asti kehui muita naisia, mutta ajattelin, että se on ihan normaalia. Ehkä noin vuoden jälkeen mies alkoi huomauttelemaan siitä, että mulla on liian pienet rinnat ja kyselemään, että eikö mun pitäisi mennä lääkäriin kysymään, että mikä mussa on vialla. Silloinkin ajattelin, että sekin on normaalia, koska b-kuppi on aika pieni ja koska mies aina korosti, että kaikki miehet tykkää isoista rinnoista. Tuon jälkeen sitten alkoikin löytyä lähes joka päivä joku uusi vika, mutta mä en oikein koskaan silloin edes ajatellut, ettei tuo ole normaalia käytöstä mieheltä, häpesin vain rumuuttani ja vikojani. Tilanne vain paheni koko ajan, mutta lopultakaan en jättänyt miestä haukkumisen takia, vaan koska mies alkoi juomaan. Mikä kuulemma johtui siitä, että joutui olemaan mun kanssa naimisissa. Mun olisi pitänyt lähteä jo vuosia aiemmin, mutta en lähtenyt ja kadun sitä ihan suunnattomasti.

        Aika paljon kuin mun näppikseltä. Mä kanssa aloin oleen aviomieheni kanssa nuorena, kun itsetuntokehitys oli viellä kesken, ja sillä se pääsi sitten sen tuhoon aika täydellisesti tolla samalla tyylillä. Vikojen etsiminen on kanssa jäänyt päälle, ja sitä harrastan varmaan joka päivä vieläkin, niin etten muuta näekkään. Väliä..

        Mulla ei silti jäänyt viimeiseksi, vaan kyllä mä ymmärrän, vaikkei mulla oikeasti kauhean hyviä mieskokemuksia paljoa olekkaan ollut, ettei kaikki nyt ihan samanlaisia ole, ja on toivoa vielä löytää joku suuremmalla ymmärryksellä varustettu.


      • Se varmaan
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Aika paljon kuin mun näppikseltä. Mä kanssa aloin oleen aviomieheni kanssa nuorena, kun itsetuntokehitys oli viellä kesken, ja sillä se pääsi sitten sen tuhoon aika täydellisesti tolla samalla tyylillä. Vikojen etsiminen on kanssa jäänyt päälle, ja sitä harrastan varmaan joka päivä vieläkin, niin etten muuta näekkään. Väliä..

        Mulla ei silti jäänyt viimeiseksi, vaan kyllä mä ymmärrän, vaikkei mulla oikeasti kauhean hyviä mieskokemuksia paljoa olekkaan ollut, ettei kaikki nyt ihan samanlaisia ole, ja on toivoa vielä löytää joku suuremmalla ymmärryksellä varustettu.

        onkin pahinta silloin kun on nuori ja kun mies on ensimmäinen. Mä olisin kovasti halunnut, että hän olisi tykännyt ja että olisin ollut riittävän hyvä, mutta kun en ollut.

        Mä ajattelen niinkin, että jos rakastuisin, niin mies ansaitsisi paremman kuin minä. Enkä totta puhuen kestäisi tuota enää toista kertaa. Mä olen ollut nyt kohta kymmenen vuotta yksin ja aion olla jatkossakin.


      • Se varmaan kirjoitti:

        onkin pahinta silloin kun on nuori ja kun mies on ensimmäinen. Mä olisin kovasti halunnut, että hän olisi tykännyt ja että olisin ollut riittävän hyvä, mutta kun en ollut.

        Mä ajattelen niinkin, että jos rakastuisin, niin mies ansaitsisi paremman kuin minä. Enkä totta puhuen kestäisi tuota enää toista kertaa. Mä olen ollut nyt kohta kymmenen vuotta yksin ja aion olla jatkossakin.

        Ei kaikkea voi ottaa omalle kontolle, näissä jutuissa on iso syy myös toisella. Se ei ollut myöskään kauhean hyvä, ja se kannattaisi muistaa eikä antaa mitään täydellistä voittoa sille. Täydellinen voittohan onnistuu just sillä, kun saa toisen tuhottua niin ettei se enää edes yritä.

        Mä yritän, mun ongelma on se että ajattelen heti vaan että minkähän ihmeen takia toi musta kiinnostuu. Lukeeko mun ottassa helppo pano vai minkä ihmeen takia..?? Olen kauhean epäluuloinen enkä oikein usko että voisi olla kiinnostunut muuten kuin jossain hyväksikäyttömerkityksessä. Sitähän minä en hyvällä silmällä katso.
        Sinänsä hyvä ajatusmalli että olen päässyt torppaan aika monen pelimiehen yritykset ja aiheuttaan niille pahaa mieltä.. "perskeles toi horo ei antanutkaan helposti ja mun itserakkaus sai pienen kolauksen..". Heh, jotain iloa sentään :DD


      • Mä ajattelen,
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei kaikkea voi ottaa omalle kontolle, näissä jutuissa on iso syy myös toisella. Se ei ollut myöskään kauhean hyvä, ja se kannattaisi muistaa eikä antaa mitään täydellistä voittoa sille. Täydellinen voittohan onnistuu just sillä, kun saa toisen tuhottua niin ettei se enää edes yritä.

        Mä yritän, mun ongelma on se että ajattelen heti vaan että minkähän ihmeen takia toi musta kiinnostuu. Lukeeko mun ottassa helppo pano vai minkä ihmeen takia..?? Olen kauhean epäluuloinen enkä oikein usko että voisi olla kiinnostunut muuten kuin jossain hyväksikäyttömerkityksessä. Sitähän minä en hyvällä silmällä katso.
        Sinänsä hyvä ajatusmalli että olen päässyt torppaan aika monen pelimiehen yritykset ja aiheuttaan niille pahaa mieltä.. "perskeles toi horo ei antanutkaan helposti ja mun itserakkaus sai pienen kolauksen..". Heh, jotain iloa sentään :DD

        että vaikka mun entinen oli ilkeä kusipää, niin ei se sitä kritiikkiä silti omasta päästään keksinyt. Ja vaikka joku muu mies ei ehkä huomauttaisikaan koko aikaa mun puutteista ja vioista, niin silti se ajattelisi niitä. En silti usko, että kukaan musta muussa kuin seksinpuutteessa kiinnostuisikaan, joten joka tapauksessa olisi sama lopputulos.

        Tuo mitä sanot, että lukeeko otsassa helppo pano, niin se varmaan on ihan totta, koska naiset joita on kohdeltu kuten meitä, on epävarmoja ja toivoo hyväksyntää, joten se varmaan vetääkin todella montaa miestä puoleensa. Mutta olen mäkin aika monta seksin perässä juoksijaa palauttanut maan pinnalle. :) Mä olen huomannut, että miehet tosiaan yllättyy kun mun kaltainen antaa pakit, joten ilmeisesti ne pitää mua varmana nakkina.


      • Hei....

        Hah hah hah ! Tuo oli tosi hauska! Mua nauratti! :D


    • Näin se on

      Mun pari exää oli aivan samanlaisia, että kehuivat toisia naisia, sekä jos telkasta tuli joku vetävän mimmin näköinen niin varmasti "valisti" minua tällä tiedolla... Enkä koskaan ole tajunnut että mikä pointti siinä on, että seurustelukumppani kehuu toisia naisia minulle. Sellainen loukkaa..

      Ja tämä viimeisin mies jota tapailin muutaman kerran oli paras, hän kertoili minulle omista panoistaan, että milloinka ja miten on "jumpaanut" tietyn hoidon kanssa... No tämä sankari jäikin sitten historiaan..

      • Joo mä myös

        kuulin loputtomia tarinoita siitä miten hyviä entiset oli sängyssä ja miten huono minä olin!


      • tavallista
        Joo mä myös kirjoitti:

        kuulin loputtomia tarinoita siitä miten hyviä entiset oli sängyssä ja miten huono minä olin!

        Itselläni oli myös aikoinaan miesystävä, joka kehui muita naisia ja vertaili minua heihin ja yleensä minun tappiokseni. Hänkin vetosi siihen, että hän on vain rehellinen. Mutta auta armias, kun aloin antamaan hänelle samalla mitalla takaisin, eli vertailemaan häntä muihin miehiin, niin hänhän oli aivan raivoissaan ja hyvä ettei melkein lyönyt. Eli hänen mielestään hänen vertailunsa olivat vain rehellisyyttä, mutta minun vain vittuilua. Se ettei hän kestänyt minulta samaa oli selvä merkki siitä että hänen itsetuntonsa taisi olla aika heikko ja hän paikkaili sitä vähättelemällä minua. Luulen että usein juuri epävarmat miehet harrastavat tällaistä säilyttääkseen yliotteen naiseen. No, onneksi hän on nykyään ex-miesystävä. Huvittavin tapaus jonka tiedän, on se kun 44-vuotias suomalainen äijä oli sanonut 28-vuotialle virolaiselle vaimolleen, että tämä on alkanut vähän rupsahtaa viime aikoina. Mistä siinäkään on muusta kysymys kuin miehen epävarmuudesta, kun on itseä huomattavasti nuorempi vaimo. Täytyy sitten yrittää nuoren vaimon itsetunto jollain lailla nujertaa, ettei vaan karkaisi nuoremman miehen matkaan.


      • Mulla ei ole
        tavallista kirjoitti:

        Itselläni oli myös aikoinaan miesystävä, joka kehui muita naisia ja vertaili minua heihin ja yleensä minun tappiokseni. Hänkin vetosi siihen, että hän on vain rehellinen. Mutta auta armias, kun aloin antamaan hänelle samalla mitalla takaisin, eli vertailemaan häntä muihin miehiin, niin hänhän oli aivan raivoissaan ja hyvä ettei melkein lyönyt. Eli hänen mielestään hänen vertailunsa olivat vain rehellisyyttä, mutta minun vain vittuilua. Se ettei hän kestänyt minulta samaa oli selvä merkki siitä että hänen itsetuntonsa taisi olla aika heikko ja hän paikkaili sitä vähättelemällä minua. Luulen että usein juuri epävarmat miehet harrastavat tällaistä säilyttääkseen yliotteen naiseen. No, onneksi hän on nykyään ex-miesystävä. Huvittavin tapaus jonka tiedän, on se kun 44-vuotias suomalainen äijä oli sanonut 28-vuotialle virolaiselle vaimolleen, että tämä on alkanut vähän rupsahtaa viime aikoina. Mistä siinäkään on muusta kysymys kuin miehen epävarmuudesta, kun on itseä huomattavasti nuorempi vaimo. Täytyy sitten yrittää nuoren vaimon itsetunto jollain lailla nujertaa, ettei vaan karkaisi nuoremman miehen matkaan.

        koskaan ollut ketään muuta, niin ei voinut kostaa. Onhan se osittain epävarmuutta, mutta osittain ihan puhdasta ilkeyttä. Koska onhan munkin itsetunto ihan olematon, mutten minä silti ketään muuta ihmistä hauku.

        Minä kyllä karkasin, mutta en koskaan enää kenenkään toisen mukaan, joten mieheni sitten onnistui edes puoliksi. Olisi varmaa tyytyväinen, jos jaksaisi nykyään välittää jostain muustakin kuin viinasta.


    • Corrie C.

      Outoa, että tästä ketjusta puuttuu vielä miehet hokemasta, että mitäs naiset olette niin heikkoja ja tyhmiä, että annatte miesten ilkeyden vaikuttaa itseenne. Ihan oma vikanne! (odotetaan, kunnes ratikka huomaa tämän!)

      • miesten käytökseen

        Tässä on tullut nyt useampia esimerkkitapauksia, kuinka oma seurustelukumppani tai puoliso mollaa naisen ulkonäköä ja vertailee häntä muihin. Useinhan pohjalla on miehen oma epävarmuus ja halu alistaa kumppaninsa, mutta varmasti miesten asenteeseen vaikuttaa myös se, että nainen on nykykulttuurissa alennettu monella tapaa seksiobjektiksi. Joka tuutista näkyy puolialastomien hyväkroppaisten naisten kuvia, joista suurin osa on vielä photoshopattuja. Ilmeisesti tämä osittain vaikuttaa siihen, että joidenkin miesten mielestä ihan tavallinenkin nainen on muka ruma. Väitän, että nykyinen julkisuudessa esiintyvä naiskuva on vääristänyt joidenkin miesten käsitystä siitä, millainen nainen oikeasti on. Miehet etsivät sitä kuvamaailman täydellistä kaunotarta, jota ei oikeasti ole edes olemassa. Kuvahan osaa valehdella.


    • likka_k1

      yks mies kehuskeli mulle panoilla heitin vaan pokalla et mä taidan saada vaan jämät xD

    • Jatkuvasti?

      Se oma nainen ei sit taida olla ihan siitä nätimmästä ja kauniimmasta päästä(silleen kohteliaasti ilmaistuna)

      Mutta miksi muita kauniita naisia ei saisi kehua naiselleen kauniiksi?

      • On niillä

        No saa sitä kehua mutta koko aika??.
        Idioptteja tuollaiset idiootti tyypit! Pollassa vikaa!


      • On niillä kirjoitti:

        No saa sitä kehua mutta koko aika??.
        Idioptteja tuollaiset idiootti tyypit! Pollassa vikaa!

        Nääh... Löytyy vaan silmää naiskauneudelle...


    • aIbatrossi

      Kylllä yx exä kyseli itse, jos kax nättipeppuista käveli edellä
      ett kumpi on mielestäni namukkaampi, eikä ollut mustis lainkkaa
      vaan otti opixi ja sain miljoonasataa kertaa olla makutuomarina farkkupuodeissa

      Hänellä itsellänsä oli sexypeppu--mut yritti ka panna paremmax

      Valkoinen työtakki oli aina kokkien kämmenjälkiä täynnä

      Huomautinkin, etten ole mustis--pikemminkin leuhka herkkupeppuämmästäni

      Mut pitääx aina läpsyttelijä palkita herttaisella hymyllä pikkulitsarin sijasta?

    • määmy

      Toi o tota psykologist alistamisjuttuu, mite mies koittaa alistaa naistaan tuntee itsensä huonoks.


      Tää oliki vanha aloitus

    • Mies on joko niin yksinkertainen, ettei tajua jatkuvan muiden naisten hehkuttelun olevan vähintäänkin ärsyttävää tai niin laskelmoivan julma, että yrittää tuollaisilla teoilla murentaa naisen itsetuntoa saadakseen suhteessa vallan.

      Mielestäni ongelma ei ole se, että mies pitää myös muita naisia ulkoisesti viehättävänä, eihän muiden naisten kauneus ole itseltä pois, mutta kyllä tunneälyltään normaali mies ymmärtää olla kuolaamatta muita naisia oman naisensa läsnä ollessa. Tai no tietyllä tavalla olla kuolaamatta lainkaan...

    • Anonyymi

      Mies päätti kehua tänään tuttua naista. Ei riittänyt, että mainitsi hänet "tosi kauniiksi" piti vielä lisätä "mielettömän kaunis" kun tuijotti hänen peräänsä.

      Tämä loukkaa todella, sillä hän ei enää koskaan sano minusta kaunista sanaa. Tiedän olevani ihan kaunis itsekin, tai ainakaan en ole millään mittarilla ruma. Mutta miehen silmissä olen rupsahtanut kahden lapsen väsähtänyt äiti, kodinkone.

      Olisi ihanaa, jos olisi joku, joka näkisi minussa hyvää ja kaunista! Ja tiedän että joku muu voisi näin vielä nähdä. Näinkö ne erot tulee...

      Vaikka puhuisin tästä miehelle, niin koen, että vahinko on jo tapahtunut, eikä sitä voi enää korjata.

    • Anonyymi

      VAstari: Miks nainen seukkaa sellaisen miehen kaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe