Olen käynyt täällä Tuurissa Keskisellä töissä kuukauden sähköasentajana. Onhan se mukavaa työtä, kun saa kuunnella työkavereitten paskajuttuja ja tehdä kaikkea typerää. Porukka täällä on ollut aivan lapsellista, varsinkin yksi jannu! Sillä on omituinen luonne ja puhetyyli, pelkkä sen kanssa "keskusteleminen" naurattaa aina.
No, kuitenkin yksi päivä repesin aivan perkeleesti. Meidän piti asentaa sähköjä uuteen vaatetus siipeen, siellä oli sellainen sähkökeskus tönökoppi, johon piti asentaa muutama nippeli oikeen. No, tämä jannu meni sinne asentamaan johtoja, sanoi että kestää hetken. Siinä odotellessa kävin kaksi kertaa tupakilla ja kahvilla ihan muuten vaan.
Sitte se lopulta tuli n. 25 minuutin päästä ja sano että, homma tuli tehtyä. Mehän testattiin kuinka se jakaa sitä virtaa mutta, kun mitään ei tapahtunut, eikä syttynyt valot, niin se jannu manas ja meni takas koppiin. Jäin odotteleen siihen sitte ja se huusi sieltä hetken päästä et testaas nyt. Väänsin virtalähteen nuppia ja kauhia kolina ja ryminä rupes kuuluu sieltä kopista. Hetken päästä koppi savus aivan jumalattomasti ja kattoon silmät selällään siinä että: "Voi ny saatana..."
No, ei mitään jannu tuloo ulos aivan mustana, ja sanoo: "Johoo... Mennäänkö pizzalle?"
Repesin sille nii vitusti että, tipuun polvilleni maahan. :D
Onse työ vaan ihanaa!
Sähköasentaja112
4
1027
Vastaukset
- ELÄMÄSSÄNI
OLIN LAITURIN TOLPPA...
...sä vedit sätkää ja joit kahvia ja nautit saman palkan ku kaveri.joka "poltti päreensä"oikeasti. No johan oot aika veijari.
- ainaki sulle
huvinsa kullaki, oot vissii jostai laihialta???ihme tyyppi,jatka töitäs............
- vissiin
ollukkaa hauska... no eipä se mitään. elämä on. seoli mun itte keksimä muutenki... tiedämpähä ainakin että täällä liikkuu vaan moraalittomia, röyhkeitä arvostelioita jotka pitää toisten juttujen haukkumisesta... voi jesus hankkikaa ny elämä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067