älkäähän köyhät urputtako

PAPERINMIES

Toisilla on rahaa toisilla ei. Paperialalla on paremmat palkat koska on vaativimmat hommat. Köyhien, työttömien ja muun roskaväen on turha jurputtaa jos meillä menee hyvin. "kun sulla on Mersukin". Tottakai on kun ME OSATAAN HOMMAT! Meillä on MASSIA mutta on myös OSAAMISTA! Joten unelmoikaa köyhät siittä! Te surkimukset ette tule koskaan pääsemään näihin hommiin, joten saatte jatkossakin katsella kateellisena kun PAPERINMIES ajaa Mersulla. Ainiin, ostin myös loma-osakkeen, mutta enpä kerro mistä... pohtikaa sitä työttömät tollot

39

3767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edellä,

      muistappa tämä!

      • enemmän...rahaa

        Se on vain...rahaa.


    • Pa(m)pper

      Asiaa!(samoissa hommissa) Mulla kans on Mersu (w124 250D vm.-90)

      • isomahaisia ja koppavia

        Lisäksi mersuilla ajavat ajavat alinopeutta. Mutta kas kummaa, kun sellaisen kotteron ohittaa, ratissa istuu 99% varmuudella lihava, kaljamahainen mies joka huonolla menestyksellä yrittää peitellä kaljua päälakeaan.

        Ja jos jonkun mielestä mersu on hieno niin voi voi...No joo,ehkä jotkut tooooosi kalliit on hienoja mutta nämä mitä täällä suomessa näkee niin lähinnä naurattaa.


      • ciney

        kuin te paperimiehet, mutta mä saan aika pitkälle päättää, mitä teen ja miten teen. Olen monipuolisessa työssä, jossa saan arvostusta (saan sitä sen perusteella, mitä olen, en sen perusteella, mitä omistan) ja vaikutan ihmisiin, mutta tienaan varmasti paljon vähemmän kuin te. Mutta tiedättekö mitä, en ole kateellinen teille, koska olen hyvin tyytyväinen mies. Ajelen päivittäin paperitehtaan ohi ja ajattelen, että on se sentään hyvä, että en ole sidottu työssäni mihinkään tehtaaseen, vaikka selkeä työpaikka mulla onkin ja ajoa tulee päivässä vain tuollaiset 6-15 km. Tottakai hyvin tärkeä tekijä palkka on, mutta muut asiat työssä antaa sisältöä niin paljon että en haluaisi millään isomman palkan perässä vaihtaa työpaikkaa. Onhan meillä sitten sellaisia etuja, joista te tulisitte kateellisiksi, jos kertoisin, mutta sehän ei ole tän kirjoituksen tarkoitus, vaan kertoa teille, että pidän työstäni hyvin paljon.


      • hahhh

        Mullakin on uudempi ja saan liksaa vähempi.


    • on kaikki läskejä

      ja kuolevat alta viiskymppisinä pois. Mutta kirkon piha on täynnä (vanhoja) mersuja ja volvoja.

    • mmmmersu

      voit ajaa Venäjälle töihin ja jäädä sinne, sinnehän teidän työpaikatkin siirtyy. Nykyinen 1 euro muuttuu 1:ksi ruplaksi.

    • kurkottaa

      se katajaan kapsahtaa. Rehvastele siinä vaan, mutta mistä johtuu että paperialalla ollaan huolissaan hurjista ja aina vaan lisääntyvistä sairauspoissaoloista. (uutiset 11.9.)
      Ehkä te osaatte omalla alalle, niin osa jokainen omassa työssään. Ei kukaan ole seppä syntyessään ja ajelee ne muutkin mersulla ja hei mulla on siisti ibiza, en tarvitse munani jatkoksi mersua. Ja hei työtön ei oo tollo, ota se empatia käyttöön sillä saatat itse olla tollo. Se kun vaaditte enemmän ja enemmän massia, niin hups käy niin, että Suomessa paperin valmistus kallistuu jo entisestään niin että kaikki siirretään halpamaihin. Että pidä sie suu soukeemmalla ja opettele nöyryyttä.

    • dick

      Muista käyttää kortonkia.

      • mikä kaikkien

        amisten unelmaduuni!Kolmivuorotyötä tehtaalla!!


      • lääkäriki
        mikä kaikkien kirjoitti:

        amisten unelmaduuni!Kolmivuorotyötä tehtaalla!!

        Tee vuorotyötö.Haisevia, muuten ällöttäviä potilaita. Kumpi sit parempi, tehdas vai sairaala.


    • kortistoon?

      Paperitehtaat suljetaan. Saastuttavat sähkösyöpöt.
      Mersulla koertistoon ja elämänhalintakursille..

    • Wishmaster

      Toivottavasti paperimiestä kohtaa raju pudotus maapinnalle muodossa taikka toisessa...

      • hjhkkk

        tost näkee miten paljon vaat--------ii ---ai-voja paperityöntekijä!


    • on näin!

      paperihommat ei vaadi tekijältään mitään ammattitaitoa. itse olen ollut pitkään paperihommissa ja huomannut, että ainut mikä vaatii niissä hommissa on jotain on vuorotyö. tälläiset huutelijat ovat näitä just tehtaalle päässeitä eli alle viisi vuotta hommia tehneitä, jotka luulevat olevansa maailman parhaassa työssä. ja se ammattitaito... itse en ole kohdannut kertaakaan mitään haastetta paperihommissa, peruskoulussakin oli enemmän. joten se niistä paperihommista...

    • kokenut kaiken

      Taidat olla joko nuori,uhmakas ja juuri alalle siirtynyt tai sitten henkisessä kehityksessä hieman jälkeenjäänyt aikuinen?

      Kumpi tahansa niin kerronpa, että tuolla asenteella edessä on vielä jyrkkä alamäkikin...tuollaiset karsitaan ensimmäisten joukossa. Luuletko esimiehiäsi tyhmiksi? Ei kannata erehtyä siinä asiassa.

      Se kaiken loppumisen tuoma tyhjyyden tunne voittaa onnen huumasi ja syö pienet sijoituksesi nopeasti, noin parissa vuodessa. Oikeastaan toivon, että juuri se tehdas suljetaan seuraavaksi. Se missä hankit.

      Puhun vaan kokemuksesta. Itse putosin 80-luvulla ja tiedän. Hankin silloin saman kuin sinä nyt.

      Jaloilleen pääsy taloudellisesti vie yli 10v ja henkisesti näköjään enemmän. Jatka toki linjaasi niin pudotus on vaan sitäkin kovempi. Tulet muistamaan tämän kirjoituksen kauan. Halusit tai et!

    • gbknlnl

      Ni missäs on paperimieskouluja? Ainii ei missään,ku ei siihen tarvita kouluja..
      Koneenosana sielläkin päivät läpeensä..ei mitään muuta ja aivot narikkaan.
      Vahva ja hyvä liitto takana,ni alkaa tapahtua!
      Minun liittoni ainakin tuntuu olevan työnantajien puolella.

    • hyväntekijä

      No onpa väkevä virtsa noussut pahanlaisesti kupoliisi! Varo, ettei paperis kastu!

    • onks mersu auto vai

      en huolis vaikka ilmatteeks saisin pelkkä, kullin jatke

      • vanha auto

        Niin se on, en osta minäkään mersua vaikka on rahaaki kolmeen mersuun käteisellä. Parempiakin sijoitus kohteita on.


    • hommat ?

      Ehkä? mutta minkälainen vastuu?
      Sinähän olet vain paperin pyörittäjä!

      Vastuuta on hoitaa ihmisiä -> lääkärit, hoitajat jne..

      sekä

      ruokkia ihmisiä -> kokit, ravitsemistyöntekijät, jne...

      Vastuuta on työskennellä ihmisiin kohdistuva työ!

      Mitenhän sinunkin suu pannaan, jos esim. sairaalassa sinulle tehtäisiin hoitovirhe?

      tai

      sinulle ruokittaisiin pilaantunutta ruokaa?

      Minulle ei kävisi kuinkaan, jos kirjoittelin ryppyiselle tai vaikkapa värivialliselle paperille...

      • hasse81

        en paljoo kehuis paperi hommissa jos olisin ja vielä ois mersu;)


    • Porari!

      kuitenkin vielä toiseksi palkkojen suuruudessa. Minä olen kaivosporari ja tulot on kyllä kovemmat kuin teikäläisllä, tosin työkin on raavaiden miesten hommaa, ei mitään potkulaudalla ajelua tehdassalissa tai kuvaputken tuijottamista. Päivääkään et pärjäisi näissä hommissa "hienohelma".

    • kytynen

      2.asteen tutkinto,ompa tosi korkeasti koulutettu tyyppi...

    • maksaa

      huippupalkkoja, koska koulutusvaatimus on lie oikein peräti ammattikoulun onnistunut loppuun suoritus.

      Ja ilman Mersua en minäkään kehtaisi hienon upean Paperitehtaan parkkipaikalle muiden Mersujen joukkoon ajaa.

    • herättää

      vastakaikua!

    • köyhää ei haittaa...

      Kyllä hiekkahauteessa sunkin tilit maatuu....

    • turhaan kouluja käynyt

      Kyllä paperimiehillä on koulutukseen nähden liian hyvä palkka, mutta kun on erikoisala isossa organisaatiossa niin sillä ei ole merkitystä. Saavathan politikotkin pellen työstä parempaa palkkaa. Niinkuin tiedät kateus kyllä vie kalatkin vedestä.

    • paskat olosuhteet

      Noille jutuille nauravat ne jotka oikeasti tienaavat jotain.Ei paperimies keskimäärin tienaa edes hyvin,kun ajatellaan missä olosuhteissa työaikansa viettävät.Eristyksissä muusta maailmasta paikassa jonne ei auriko paista,pahempi kuin vankila!!!!

    • viitsi

      Ai susta työttömät on surkimuksia ja muut työntekijät jotka hankii vähemmän, taitaa pisu nousta päähän tai on jo noussut..tuollasilla pissipäillä jos saisin päättää niin laittasin vesakkometsään vähäksi aikaan.sun hommat oppii varmasti jossain puolessa vuodessa.Ja sitäpaitsi mersu on ihan paska auto.Ps.ittekkin teen 3 vuorotyötä ja en ilkeis kehuu palkalla kun kunnioitan muitakin alalla olijoita.

    • tämä on

      selkeää provoa niin silti pitää sanoa että paperimiehen hommahan ei missään nimessä ole vaativaa.. nappia painamalla ne rahat taskuun tulee..ei helpolla saa paperimies mersunsa..

    • paperimies

      Kirjoitus tietysti on provo.
      Kuitenkin on todettava, että paperimies on työläinen ja aika säälittävää on, jos paperimies tosissaan kuvittelee, että paperimiehen palkat ovat jotakin oikeasti isoja palkkoja. Paperimies on vähän niinkuin apuluokan priimus. Kyllä varmaan postinkantaja ja siivooja ovatkin kateellisia, mutta isoja poikia lähinnä huvittaa.

    • aivot käytössä

      sinne uuvuttavaan, yksitoikkoiseen tehtaaseen on maksettava, kuka sinne muuten menis ja pysyis, aivot narikassa..

    • ja tiedän että

      paperinmies ei yllä lähellekään samoihin palkkoihin kanssani. Eikä siinä napin painamisessa ammattitaitoa tarvitse, peräpukamia vaan tulee. Eikä rahamiehet aja mersuilla, tai ajo joskus 80-luvulla!

    • Viimeisen yksiön kaivaja

      Kerronpa jotain todella masentavaa teille rikkaat! Elämän raaka totuus on, että yhtä alasti täältä lähdetään kuin tänne tullaan. Herättääkö mitään mietteitä?

    • dsdfsfdss

      Ei ole kaikilta lähteny tehas alta joten paperimiehillä riittää rahaa

    • kaarlokustaa

      Olipas onneton provo. Tuossa ei ollut mitään muuta totta kuin lause: "toisilla on rahaa toisilla ei".

      Mersu ei todellakaan ole maailman paras auto.

      Suomesta kohta loppuu paperimiesten hommat, joten ala pienenee. Tervemenoa Kiinaan.

      Tunnen monta työtöntä joka on selvästi sivistyneempi ja älykkäämpi, sekä sanallisesti lahjakkaampi ihminen kuin sinä, tollo.

      Loma-osakkeesi saat tunkea perseeseesi. Itse omistan mökin järven rannalta. En kylläkään kehuskele tälläisillä asioilla koska en omaa yhtä leuhkaa asenntta kuin sinä.

      Taitaa olla paperimassa korvannut aivosi siellä kopassa?

    • Anonyymi

      VERKKOKAUPPA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe