Olen miettinyt mahdollisesti ilmoittautuvani johonkin vuokratyöfirmaan, mutta te joilla on kokemuksia kertokaahan hiukan miten homma toimii. Firmoje sivuilla kun vain hehkutetaan miten loistava vaihtoehto se on kaikkien kannalta, mitä en pidä kovin objektiivisena...
Siis, kuinka paljon työtarjouksia yleensä tulee? Onko niistä oikeus kieltäytyä jos syystä tai toisesta ei halua/kykene tiettyä hommaa tekemään? Voiko vuokratyöfirman listoilta erota milloin tahansa? Kuinka hyvin toimii firmojen mainostama mahdollisuus itse vaikuttaa siihen, millaista työtä ehkä tulee? Pitääkö paikkansa sanonta "Asenne ratkaisee"? Tottakai koulutus olis hieno asia jos sitä olisi, mutta onnistuuko vaikka ei olisi?
Tässä nyt vähän kysymyksiä, mutta kertokaa mielellään ihan muutenkin kokemuksianne eri firmoista! Negatiivista ja positiivista, olisi kiva saada mahdollisimman monipuolinen kuva. Kiitos!
Valistakaa tyhmää!
Pitäisi varmaan...
3
244
Vastaukset
- pekkanen1234
en tiedä
- chikaakoouu
Jos kieltäydyt lisäpalvelu yhdestäkään työvuorosta joudut mustalle listalle.
- PieniPiruVasempaan
Mitä sinulla on menetettävänä?
Vuokratyöfirma eroaa neitsyyden menettämisestä sillä, että sieltä voi lähteä pois ja olotila palaa entiselleen. Se ei jätä pysyviä arpia eikä yöunet mene.
Mikä estää kokeilemasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029