Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laulun "Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet" sanat hukassa

senni123

Olisiko jollakin sanoja ko. lauluun. Googlella olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta.

7

4692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netissä

      Se, ettei laulun sanoja löydy netistä, johtuupi
      siitä, ettei niitä saa julkaista ilman laulun
      sanoittajan lupaa - tekijänoikeudet nääs.

      Kyseisen laulun sanat löytyvät nuottijulkaisuista:

      - Syttyköön sydämiin : 100 laulua kuoroille
      http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=docis&previd=fullt&sesid=1189697809&celi=56161&doci=668315&index=1&max=5&ulang=fin

      - Kaikki tai ei mitään:
      http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=docis&previd=fullt&sesid=1189697809&celi=56161&doci=375871&index=3&max=5&ulang=fin

    • pjojala
      • paljon!!

        Kiitti sulle!! Tosi ihania!! :-) Siunausta elämääsi.


    • sanat

      HÄN ON PYYHKIVÄ KAIKKI KYYNELEET Simojoki, Pekka (säv, sov, san /Raamattu: Johanneksen ilmestys 21: 4 mukaan). (Pekka Simojoki & Jakaranda) 1. Kaltereiden takaa kasvot ihmisen nään Itku tyrmän onkaloista kaikuu pimeään ja rauhattomaan uneensa hän nukkuu. 2. Kuka huomispäivän jälleen takaisin tois ihmisarvo myydään tänään halvalla pois ja avunhuudot kyynelkaasuun hukkuu. 3. Lasittunein silmin äiti etsii lapsiaan häneltä on sota kaiken vienyt mukanaan ja miehensä hän kaatuneen kuuli 4. Kädet joiden Luoja kerran käski rakastaa levittävät vihaa aiheuttavat kuolemaa ja raunioissa vaikeroi tuuli. Kerto: JA HÄN ON PYYHKIVÄ KAIKKI KYYNELEET HEIDÄN SILMISTÄÄN EIKÄ KUOLEMAA OLE ENÄÄ OLEVA EIKÄ ITKUA EIKÄ PARKUA EIKÄ KIPUA OLE ENÄÄ OLEVA SILLÄ KAIKKI ENTINEN ON MENNYT 5. Pieni lapsi seisoo tyhjä kuppi kädessään siinä kaikki eväät jotka hän sai elämään ja aurinko laskeutuu hiljaa. 6. Ehkä ensi vuonna jälleen sateita on ehkä ensi vuonna ruoho peittää aavikon ehkä ensi vuonna saamme viljaa.

      • <3 <3

        Olipa onni että eksyin tänne. Olen tätä laulua joskus teininä etsiskellyt. Äitini kuunteli tätä kun olin lapsi.


    • Anonyymi

      Valtavan koskettava laulu

    • Anonyymi

      Toinen samanlainen koskettava laulu on Joce.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe