Siis mitä ?!?!?

Nimetön

Olen seurannu urheilua 33v. Aloitin kahden vanhana ja nyt olen siis 35v. Mutta mitä lentopallossa nyt oikein tapahtuu. Mun mielestä 4 parasta joukkuetta menee välieriin mutta teksti-tv:ssä ja aamulehdessä lukee, että Suomi pääsee varmasti välieriin joka tarkoitta, että sijoitus on varmasti kuudes turnauksessa? Eli siis mitäh täh ???

5

799

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Neljän Jouko"

No tuosta nyt ei ota naapurin Erkkikään selvää mitä tarkoitat. Jos kerran Suomi pääsee välieriin, niin se on silloin automaattisesti neljän joukossa.

• edellinen

Tämä täh tulee vain sille, että Suomi24 laittoi tuon edellisen viestini päivämäärän lievästi sanoen päin honkia. Hah hah.

• Nimetön

minäkin olin ... sen takia yritin saada asiasta selvää mutta tuoltahan se vastaus sitten tuli. Ja luultavasti teksti-tv ja aamulehti vaan kopioi jutun suoraan jostain uutistoimistolta.

• sanompahan vain

No tuo tarkoitti sitä, että suomi todellakin on varmasti neljän joukossa. Mutta samallahan suomi silloin on myös kuuden joukossa eikö? Mainitsemisen arvoista se oli siksi, että kuusi parasta selvittää tiensä seuraavaan em-turnaukseen ilman karsintoja. Että näin

• Nimetön

sitä se sitten tarkoitti. Kiitos vastauksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe