Onko ruokia, jotka saavat naisen "sille tuulelle". Itse olen huomannut miehenä, että esim. mausteinen pihvi punaviini mukavasti "lämmittää mielen";)
Eroottinen ruoka?
60
33475
Vastaukset
- nellineiti
jotta pienet viiriäisen munat herättävät halua, ainakin miehillä, mutta olis tosissaan kiva kuulla
mikä ruoka herättää naisen halut!- jaa
laatikko ruot perunaa sipulia kermaa kunnon palvatualihaa sekaan pika ruoka olen pahoilaini mutta hyvää kunon kolpelan palvikinkua mikä sen parempaa
- ludatzka
Kaksi naista keskustelivat, toinen kysyi, oletko maistellut viiriäisen munia, johon toinen vastasi ENHÄN minä tunne koko miestä..
- munathukassa
Kaksi rouvaa marketissa. Toinen kysyy oletkos nähnyt viiriäisen munia ? Toinen sanoo, enhän minä tunne koko miestä.
- maku
munathukassa kirjoitti:
Kaksi rouvaa marketissa. Toinen kysyy oletkos nähnyt viiriäisen munia ? Toinen sanoo, enhän minä tunne koko miestä.
Eikun, se kysymys kuului, oletko maistanut viiriäisen munia.
- ~nainen~
ruoka vaikuta. Hyvän ruoan jälkeen haluu vaan lisää sitä hyvää ruokaa ja sit haluu vaan olla tekemättä yhtään mitään.
Jotain muuta kyllä tulee mieleen, joka ne halut mahdollisesti herättää; mm.alkoholi sopivassa määrin nautittuna.:)- aiils
Ruoka on vain nälän tyydytystä eläimille. Minulle se, valmistamisesta syömiseen on toisten huomioimista ja hyvänolon luomista kiireen ja työpaineden keskellä, pienen piristyksen tuoja. Mutta totta on että raskas ruoka panee haluttamaan. Toisaalta Alkoholi nostaa halun mutta tappaa kalun.
- ratkaisee
aiils kirjoitti:
Ruoka on vain nälän tyydytystä eläimille. Minulle se, valmistamisesta syömiseen on toisten huomioimista ja hyvänolon luomista kiireen ja työpaineden keskellä, pienen piristyksen tuoja. Mutta totta on että raskas ruoka panee haluttamaan. Toisaalta Alkoholi nostaa halun mutta tappaa kalun.
sopivasti hyvää ruokaa ja juomaa, oli mitä vaan (no ehkei pizzaa eikä kebabia), ja kiva ympäristö, ei liikaa meteliä. ei ähkykamaa. jos on ehtinyt käydä jossain muualla drinkillä ensiksi, vielä kivempi.
Eli harkittu paikkavalinta, ettei "joudu" jonnekin, pöytävaraus siis!
- Aguacate
avokadon nipukan kovuutta, ja siitähän voi päätellä herkun kypsyyden. Tehoaa vielä paremmin jos samalla katsahtaa poikamaisesti naisen silmiin...
- Aguacate
hellästi sormenpäillä avokadon nipukan kovuutta, niin tulin samalla katsahtaneeksi naisvieraani silmiin. Ne tuikkivat jotenkin erityisen lämpimästija kauniisti...
- nainennn
vettiä oikeesti!
- ..............
Kun rakas mies tekee hyvää ruokaa naiselleen ja itselleen, se on aina eroottista. Sitä on mukava katsella kun mies touhuaa ja panee parastaan myös keittiössä :)
Ruokalajeilla ei niin väliä.- näin on
sais vielä sen ihanan uroskokin kesytettyä. Eipä muuta tarvii kun se ihana, rakas laittamassa ruokaa ja vaikka yhessä, se on siin...Sit on kyllä liha jo kypsää;))) No joo, ei ruokalajilla väliä. Voihan se tietysti joskus olla kermaisempaa se ruoka, kunnon pihvi ja jälkkärinä kokki itte, nam...
- laitto toiselle
on rakkauden teko. Se on jotain se, kun mies kokkaa sinulle.
- Sarppa84
mulla se hyvän mielen ruoka on
~ EHDOTTOMASTI SUKLAA ~
Sitä kun saa niin ah ihanaa. H
~ Hyvä kirja ja suklaata ~
Sitä ei voita mikään... paitsi oma mies...- fkldf
Ja erityisesti Naisille se on Isoin Suklaapatukka minkä kaupastaan löytää yms...Ja mikäs sen ihanampaa sitä nautiskellessa, vaikkei kaikkea syökkään, niin jatkaa 'panemista' mielikuvituksin valloin, miehen päällä ratsastaen ihan hullunlailla, täysillä nauttien;))
- make
on kaupunki tuolla....eiköhän se pelkkä punaviini "ns kiimaliemi"ilman pihviäkin laita naisen mahlat kiertämään/turkinhihan kastumaan/majavan kuolaamaan.
- viilisniilis
joku porkkana tai nakki... Heh.
- Nainen.
minkä olen myös monesti testannut on jättikatkaravunpyrstöt sekä hyvä puolikuiva valkoviini.
- toimii yleensä
mulla
- ruokaa, vai vih
jaatko, että vois olla tiettyä reikää tarjolla, en tarkoita reikäleipää, joka myös on hyvää.
Miehillä vois olla laktoositon ruoka, rasvainen kala, lohi,makrilli. kaurapuuro, vehnän ja rukiin oraat ym. parin päivän viiveellä tai jopa viikonkin, niin rupee kummasti haluttamaan.
eli noin viikon viive, sitten ruoka vaikuttaa.
- maksamakkara
Toimii aina...
- dfsdödf
Hyvä idea, täytyypä kokeilla kavereiden kanssa mieheen tää, saapi nähdä mitä lie vaikuttaapi!!!!
- tahansa
kunhan mies kokkaa eikä ite tartte
- AnnAMannA
Näin naisen näkökulmasta ajatellen..
Nälkäisenä olen kiukkuinen ja liian raskasta syöneenä veltto,enkä tunne vatsa turvoksissa itseäni kovin seksikkääksi..
suosittelenkin siis kevyen ruoan päälle vielä jotain makeaa..esim:
jotain hyvin maustettua naudan suikalepataa ja grillattuja vihanneksia mm.paprikaa,minimaissia..ja pieni määrä riisiä.
jälkkäriksi hedelmäsalaattia tilkalla mantelilikööriä,,kermavaahdolle keksin parempaa käyttöä kun haluan lisää nannaa...
Tiedetään myös että mansikat herättävät haluja sinkkipitoisuutensa vuoksi (edellyttää lähes päivittäistä sinkin saantia ennen kun oikeasti vaikuttaa)
Oliivit vaikuttaa potenssiin, mutta olen kuullut myös väitteen, jonkamukaisesti punajuurikuuri herättäisi naisen kadonneita haluja.. - tori
kaikki mitä voi syödä sormin..
Hedelmän paloja,kananpalasia,riisiä..YMSYMS!
Jotain kevyttä ei mitään pihviä, eihän kukaan silloin jaksa jumpata enään..;) - no ei tod
kuka sairas ihminen kiihottuu ruuasta? oikiasti vittu, ruuasta!!
- fgdölög
Ja kyllä kyrvän kyrpä sanon minä, ruuastakin!!!
- miehen reseptistä
aiheesta kirjoitti:
http://www.harvestservice.com/murrereseptit.html
Mies kokkaa huumorilla :)löydetty sopiva mauste on huumori. Sienen retaleita ym vaan tarjolle.
- 4kymppinen
Palstan ainoa sairas olet sinä. Ei tollanen vauhkoaminen ole tervettä vai ootko joku tosikko kukkahattutäti?
Terveeseen seksiin kuuluu leikkimielisyys, ei ahdasmielisyys. Jos tyttö saa fantasioita komean kokoisesta porkkanasta niin haittaako se sua?
Aihepiirinä ei tainnut kuitenkaan varsinaisesti olla kiihoittuminen ruoasta itsessään vaan siitä, että millainen ruoka antaa parhaimman olon ennen rakastelua. Joku voi olla kiihkeimmillään nälkäisenä ja joku sen jälkeen kun olo vähän tasaantunut pienen aterian jälkeen. Ylensyönti vie kuitenkin veren vatsan alueelle eikä sitä riitä sukuelinten alueelle.
Lisää fysiologista faktaa. Hyvä ruoka vapauttaa endorfiineja, mikä aiheuttaa tyytyväisen olon, jonka jälkeen nainen antautuu herkemmin seksiin. Useat hermot, jotka lähtevät sukuelinteen alueelta, kulkevat vatsan seudun kautta ja tästä johtuen nämä asiat ovat yhteydessä keskenään. Sanotaanhan että tie miehen/naisen sydämeen/alapäähän kulkee vatsan kautta. - dfsdf
4kymppinen kirjoitti:
Palstan ainoa sairas olet sinä. Ei tollanen vauhkoaminen ole tervettä vai ootko joku tosikko kukkahattutäti?
Terveeseen seksiin kuuluu leikkimielisyys, ei ahdasmielisyys. Jos tyttö saa fantasioita komean kokoisesta porkkanasta niin haittaako se sua?
Aihepiirinä ei tainnut kuitenkaan varsinaisesti olla kiihoittuminen ruoasta itsessään vaan siitä, että millainen ruoka antaa parhaimman olon ennen rakastelua. Joku voi olla kiihkeimmillään nälkäisenä ja joku sen jälkeen kun olo vähän tasaantunut pienen aterian jälkeen. Ylensyönti vie kuitenkin veren vatsan alueelle eikä sitä riitä sukuelinten alueelle.
Lisää fysiologista faktaa. Hyvä ruoka vapauttaa endorfiineja, mikä aiheuttaa tyytyväisen olon, jonka jälkeen nainen antautuu herkemmin seksiin. Useat hermot, jotka lähtevät sukuelinteen alueelta, kulkevat vatsan seudun kautta ja tästä johtuen nämä asiat ovat yhteydessä keskenään. Sanotaanhan että tie miehen/naisen sydämeen/alapäähän kulkee vatsan kautta.Niin kuuluu leikkimielisyys ja itsekkin menen isoimman porkkanan, kurkun luo ja mielikuvitus kummasti lähtee liikkeelle, ja monella naisella lähtee ym....Hauskaa, leikkimielisyyttä pitääkin olla, ja mies antautuu kanssa herkemmin seksiin kun ei ihan nälkäisenä tarvi olla, sopiva välipala antaa kummasti potkua sitten sänkyleikkeihin....niin miehille kuin naisille ja sitte täysillä nauttimaan toisistaan vaik koko yön;)))) Missähä se isoin suklaapatukka löytyis heh;)))
- nainen vaan
hyvin muotoiltu...jos tollasia asioita kysellään ollaa pahasti hakoteillä
- ei yhäedeellnkään
4kymppinen kirjoitti:
Lisää fysiologista faktaa. Hyvä ruoka vapauttaa endorfiineja, mikä aiheuttaa tyytyväisen olon, jonka jälkeen nainen antautuu herkemmin seksiin. Useat hermot, jotka lähtevät sukuelinteen alueelta, kulkevat vatsan seudun kautta ja tästä johtuen nämä asiat ovat yhteydessä keskenään. Sanotaanhan että tie miehen/naisen sydämeen/alapäähän kulkee vatsan kautta.no mikäs kerpeleen vittutieteen kanditaatti se sinäki oot... itellä se alkaa joko väsyttämään tai sitte nälkä tulee 5 min päästä uudestaan.
- syksy1253
tulen hyvälle tuulelle kun juon pari lasia vodkaa, likööriä, konjakkia, olutta tai viskiä ja olen ns. hyvässä seurassa.
- hyvältä,,,,,,,,,,
paitsi aamulla, olettaen, että on aloittanut ryyppäämisen illalla. erillaisten juomien nauttiminen samana iltana aiheuttaa ainakin minulle; jos ei oksennusta, niin ainakin aamulla mukava päänsärky, johon tietenkin auttaa pari Olvidaadosta, jotka valitettavasti eivät ole Mexicolaisia miehiä. Suihin otetaan kuitenkin.
siinä mielessä samahan tuo.
hyvää herraseuraa minäkin kaipaan, pari olutta ja peppusexi. Jos ehdotan tätä, miehet haluaa lähteä pubikierrokselle. huolehdin kyllä hygieniasta omalta osaltani, pitäiskös muka pestä vielä vastapuolen tavaratkin?
- Jalat alta
Minua naisena viehättää se - olipa ruoka melkein mitä tahansa - kun huomaan, että mies on nähnyt vaivaa juuri minun vuokseni. Ruoka on hyvää ja kevyttä, juomaksi ruokaan sopiva viini (kenties pari hyvää vaihtoehtoa) ympäristö on tehty tunnelmalliseksi, eikä ole mitään kiirettä mihinkään. Ruokaa täytyy olla sopivan niukasti - ei mitään seitsemää sorttia; yksinkertaisen tyylikästä. Jälkiruuaksi puolimakeaa/puolikuivaa viiniä kauniista viinilasista. Kermavaahdon, hunajan yms voi jättää myöhempää iltaa varten ...nautiskeltavaksi. Tunnelma, toisen huomioiminen ja yllätyksellisyys ovat tärkeitä. Niillä saa minulta jalat alta.
- kuulosti
..Jos mies osaa tehdä hyvät sapuskat, hanki sinä viinit. Moni poika voi ottaa niistä ...paineita.:-)
- Jalat alta
kuulosti kirjoitti:
..Jos mies osaa tehdä hyvät sapuskat, hanki sinä viinit. Moni poika voi ottaa niistä ...paineita.:-)
No, ehkä sain sen kuulostamaan turhan gurmeelta. Olet oikeassa, tasapuolisuuden nimissä niin voi tehdäkin, että toinen hankkii viinit ja toinen huolehtii muusta herkusta. Tai peräti molemmat tehdään yhdessä. Puhunkin nyt lähes parinkymmenen avioliittovuoden kokemuksella. Kyllä poika kuin poika oppii siinä ajassa tuntemaan mitä uskaltaa daamilleen tarjota. Eikä niistä viineistä sun muista kannata liikaa paineita ottaa, eikä myöskään meidän naisten pidä olla liian vaativia. Kuten sanoin, tunnelma ja sekä tietoisuus siitä, että toinen on yrittänyt parhaansa juuri minun vuokseni, ne ovat tärkeintä - ainakin minulle. Toivottavasti myös nuoremmat naiset osaavat sellaista arvostaa.
- jees juu
Jalat alta kirjoitti:
No, ehkä sain sen kuulostamaan turhan gurmeelta. Olet oikeassa, tasapuolisuuden nimissä niin voi tehdäkin, että toinen hankkii viinit ja toinen huolehtii muusta herkusta. Tai peräti molemmat tehdään yhdessä. Puhunkin nyt lähes parinkymmenen avioliittovuoden kokemuksella. Kyllä poika kuin poika oppii siinä ajassa tuntemaan mitä uskaltaa daamilleen tarjota. Eikä niistä viineistä sun muista kannata liikaa paineita ottaa, eikä myöskään meidän naisten pidä olla liian vaativia. Kuten sanoin, tunnelma ja sekä tietoisuus siitä, että toinen on yrittänyt parhaansa juuri minun vuokseni, ne ovat tärkeintä - ainakin minulle. Toivottavasti myös nuoremmat naiset osaavat sellaista arvostaa.
Halusin vain huumorin keinoin tuoda esiin, miltä liian monikohtainen haavelista kuulostaa. Lukeehan tätä monenikäiset ja -laiset miehet. Ei ne pelkästään naisten kotkotuksiin tai perusolemukseen kokemuksen syvällä rintaäänellä perehtyneet. Sitä paitsi perusasia aina pätee: "naiset rakastavat yksinkertaisia asioita , miehiä"
- Äijä mieheksi
Ripsipiirakka kermavaahtokuorrutuksella ja koristeena mansikka sekä suun kostukkeeksi hyvää kuohuviiniä, niin avot kun on hyvää!!!
- mies riittää
-olipa ruoka mitä vaan.
Mut kallistuisin silti niihin liharuokiin. Kasviksia kannattaa olla jossain muodossa, ei muodolla väliä, kunhan niitä on. Ja eivät ole pakastinaltaasta. Jaluaisin katsoa kokkia työn touhussa. Hyvää ruuanlaittovinkkua tai muuta ilolientä voisi olla tietenkin tarjolle, siinä sivussa - molemmille. Kyllä sitä oikeaa ruuanlaittoa pitää olla, vaikka olihan tuo vastaus ihan hauska. Sekin ois tosi kivaa, jos kokki ei o koskaan laittanut ruokaa naiselle, ja sitä tehtäisi yhdessä, meni syteen tai saveen.:-) Kato naisista on aina niin ihanaa, kun mies hyppää suureen tuntemattomaan. Lopputuloksesta ei koskaan tiedä, mutta jos on ollut hauskaa, loppupelissä sillä ruualla ei o niin paljon väliä - dldg
Nyt oli kyse mikä ruoka/välipala saa Naisen 'hormoonit hyrräämään', himoja lisäämään ym..ja mies sen myötä, kun esim kokkaa naisellleen ruuan...Ja lopuksi tarjota 'mansikanmakuisen tuutin' hitaasti lipoen miehen katsellessa...Toit vaan miehen näkökul
man tähän, joka sopis muualle kuin aloittajan tark. aiheeseen!!!! Niin perusäijää että!!!!
- nainen vaan
Sapuskalla ei ihan tosi oo mitään väliä siinä mielessä. muut asiat merkitsee... ja vaikeetahan tässä kertoo mitkä asiat miehestä tekee haluttavan kellekin. Mutta yhtä kaikki se on mihestä itsestään kiinni eikä mistään ruuasta. ehkä alkoholi saattaa vähän vapauttaa tunnelmaa jos on suunnilleen ekat treffit tai jotai...ei toimi pidemmän päälle
- minulle kävisi
..siis et tainnut saada niitä kunnon ohjeita, mitkä
saavat naiset syttymään.
Mutta tuo punaviini ja esim.viinirypäleet on ok.
Itse syttyisin plinit/valkoviini, tai vaikka
friteeratut mustekalanrenkaat. - olderfox
saat hänet sille tuulelle,kun viet syömään ulos, et pihtaa euroja, näytät et täält pesee,, viiniä ja ruokaa,,, puhut kauniisti ja kehut häntä ja vihjaat varoen et haluat häntä,,,,, ooooh posket kohta punottaa.. Naiset tykkää olla joskus reppavia,,,tarjoamalla "ostat" suosion.
- supernymfomaani
Laittakaa lista eroottisista ruokalajeista, niin tiedän olla syömättä niitä. Olen aivan liian kiihottunut, että asia on todella ongelma, koska olen sinkku. En jaksa, enkä halua yhden illan juttuja, ja muutenkin, niin rankka ihmissuhde takana, että rima on aika korkeella poikaystävän suhteen.
- Reino
Minun akka vallan villiintyy, kun saa paketillisen mämmiä kerman ja sokerin kera!
- 4kymppinen
Yleisön pyynnöstä listaan tunnettuja eroottisia ruokia. Makuasioista ei voi kiistellä eli tässäkin on jokaisella omat suosikkinsa. Esimerkiksi osterit on tunnettu eroottinen ruoka niin ulkonäkönsä kuin ravintoaineittensa takia, mutta silti jotkut inhoaa ostereita varsinkin kun niitä on tapana syödä raakana sitruunamehun kanssa. Siis vain tosiharrastajille :-)
Suklaa on monen naisen suosikki. Se aiheuttaa saman kaltaisesti mielihyvää kuin seksi.
Toinen kestosuosikki on punaviini (valkoviinikin kelpaa). Olut ei toimi niin hyvin vaikka pieni määrä alkoholia poistaa aina estoja. Liiasta on enempi haittaa kuin hyötyä.
Monet hedelmät kuten tuoreet viikunat ja taatelit. Halkaistu viikuna on sitä paitsi aika tuhman näköinen.
Monet mausteet kuten inkivääri, kaneli, anis ja piparminttu. Inkivääri on vanha potenssilääke. Chili voi sytyttää himon, mutta on varottava ettei chiliä joudu sormien tai huulien kautta toisen silmiin tai sukuelimiin (auts!). Voimakkaat mausteet, erityisesti mainittu chili vilkastuttavat pintaverenkiertoa ja saavat esimerkiksi rinnat tuntoherkemmiksi. Myös hengitys tihenee ja lisääntyneen hapenoton ansiosta veren typpioksidipitoisuus kasvaa sukuelinten alueella eli miehellä tulee vahvempi erektio.
Mieskunto palautuu parhaiten rasvaisilla aineilla, mieluiten kala- tai kasvisravalla, ei siis kananmunalla.
Kala on erittäin terveellistä seksuaalisen vireen säilyttämisen kannalta pitemmällä tähtäimellä.
Lihalla on välitön vaikutus haluihin. Se toisaalta aiheuttaa helposti passiivisuutta (vältä ylensyöntiä) ja toisaalta siinä on tiettyjä aineksia, jotka imeytyessään kasvattavat himoa. Tässä parhaiten toimii raaka tai puoliraaka liha. Se tavallaan kasvattaa "verenhimoa". Pate Mustajärvi taitaa käytännössä tietää, mistä puhuu, koska hän kuulemma pitää naisista, jotka syövät pihvinsä verisenä.- supernymfomaani
No ilmankos haluttaa kokoajan. Olen kova lihansyöjä ja viini-ihminen. Täytyypä ne laittaa pannaan siksi aikaa kunnes löytää poikaystävän, joka on yhtä kiihkeä kuin minäkin:)
- nymfokerhosta minäkin
supernymfomaani kirjoitti:
No ilmankos haluttaa kokoajan. Olen kova lihansyöjä ja viini-ihminen. Täytyypä ne laittaa pannaan siksi aikaa kunnes löytää poikaystävän, joka on yhtä kiihkeä kuin minäkin:)
todella hyvästä listalta. Lähes kaikki kuuluu viikoittaiseen ruokavalioon. Chilit ja lihat ovat kai niitä nopeavaikutteisia, joten niiden kanssa voi olla kellopeliä. Kalaa uskallan jatkossakin syödä vapaasti ilman hallitsemattomia reaktioita.
- näin on
Lähtisin kehittämään eroottista ateriaa miettimällä ruuan väriä ja muotoja.
Esim . eksoottiset vihannekset, hieno oliiviöljy, kauniisti paahdettua kalaa..pitkiä papuja. siis kevyttä ja kaunista, sillä kuka jaksaa täydellä mahalla innostua mistään?
Viiniksi ehdottomasti rosee- tai kupliva valkoviini. jos ei viini maistu, niin kuiva siideri tms.- 4kymppinen
Olet ehdottomasto oikeassa. Edellä listasin vain raaka-aineita, mutta mikä tahansa ruoka syötynä kynttilän valossa houkuttelee paremmin. Ja muutenkin tarjolle panoa kannattaa miettiä.
Klassisia tapoja syödä on syöttää toista ja maistella välillä toisen huulilta. Jäätelön pitää antaa valua vähän poskille ja kaulalle, nuolen ne kyllä puhtaaksi.
Aterian pitää todellakin olla kevyt. Voi kuulostaa ristiriitaiselta, mutta juuri siitä syystä rasvainenkin ruoka toimii, periaatteella vähän mutta hyvää. Kokeilepas oliiviöljyä siten, että otatte molemmat lusikallisen oliiviöljyä suuhunne ja sitten suutelette intohimoisesti. Oliiviöljy tekee hyvää mm nänninnipukoille, mutta se meneekin jo jälkiruoan puolelle... - on! väliä
4kymppinen kirjoitti:
Olet ehdottomasto oikeassa. Edellä listasin vain raaka-aineita, mutta mikä tahansa ruoka syötynä kynttilän valossa houkuttelee paremmin. Ja muutenkin tarjolle panoa kannattaa miettiä.
Klassisia tapoja syödä on syöttää toista ja maistella välillä toisen huulilta. Jäätelön pitää antaa valua vähän poskille ja kaulalle, nuolen ne kyllä puhtaaksi.
Aterian pitää todellakin olla kevyt. Voi kuulostaa ristiriitaiselta, mutta juuri siitä syystä rasvainenkin ruoka toimii, periaatteella vähän mutta hyvää. Kokeilepas oliiviöljyä siten, että otatte molemmat lusikallisen oliiviöljyä suuhunne ja sitten suutelette intohimoisesti. Oliiviöljy tekee hyvää mm nänninnipukoille, mutta se meneekin jo jälkiruoan puolelle.....eli varmaan ei istuttaisi ainakaan keittiön tuoleilla. Jos pöydällä, niin sitä kynttilää saisi varoa.
- taatusti toimivat
NÄIN SYKSYLLÄ,KUN TAAS ON KAALISATO VALMISTUNUT,NIIN TEET KUNNON KAALILAATIKON,JOHON REILUSTI JAUHELIHAA SIPULIA JA PEKONIA. TUORETTA RUISLEIPÄÄ,JONKA PÄÄLLE SIIVU JUUSTOA,PAKSUHKO SIIVU JAHTIMAKKARAA, PARI TOMAATINSIIVUA, HIEMAN ROUHITTUA MUSTAPIPPURIA JA PÄÄLLE VIELÄ RAAKAA SIPULIA REILUT SIIVUT. KYYTIPOJAKSI TARJOAT VAIKKAPA LAMMIN,TAI SYSMÄN SAHTIA...NO, JOS EI SATU SAHTIA LÖYTYMÄÄN,NIIN PIIMÄKIN KÄY MAINIOSTI. KOKEMUSTENI VALOSSA, VOIN TAATA,ETTÄ TARJOAMASI GURMEEANNOS KYYTIPOIKINEEN TUOTTAA TULOSTA,JOTEN VARAUDU ETUKÄTEEN KÄYMÄLLÄ ITSE JO AIEMMIN SUIHKUSSA JA SYÖNNIN JÄLKEISELLÄ,NOPEALLA
HAMMASPESULLA... MUUTOIN TULEE KIIRE JA TUSKIN KERKIÄTTE KUNNOLLA EDES VAATTEITA RIISUA,HOUSUISTA NYT PUHUMATTAKAAN =:)- lumoissa
olen minäkin. Sellaisen pitkään haudutetun, jossa on sopivasti siirappiakin. En suosittele sitä kuitenkaan ihan ekaksi yhteiseksi rakkauden ateriaksi, koska kaalilla on tuo tuttu kaasuja muodostava vaikutus.:-)
- TURUN SINAPPI
TOIMII TAKUULLA AINA....
- näin!!!
hernekeittoa tai kaalikeittoa!!! Varma ruoka saada naiselta;)..
- nuo hellyttävät
näin!!! kirjoitti:
hernekeittoa tai kaalikeittoa!!! Varma ruoka saada naiselta;)..
naaraan kuin naaraan. rokan kans viel lettusii, jooko?
- Villiintynyt sipulitar
Minuun se tehoaa aina, niin sipulina kuin jauheenakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251