Jos profiilissa ei ole kuvaa ja sitä kysytään ekana ei kannata heti lähettää. Kannattaa olla varovainen ja kysellä miksi heti pitä lähettää kuva. Moni nainen vaatii mallimiestä tai mister Finland tyylistä miestä lihaksikasta ja urheilullista. Heillä on tosi kovat vaatimukset. Lisäksi he vaativat mieheltä jättiläisen pituutta omaan pituuntensa verrattuna. Uskomatonta pitää tosi kovia kriteereitä. Tämän olen huomannut.
Minä olen normaalia miesten keskipituutta lyhyempi. Moni minua lyhyempi nainen vaatii profiilissa mieheltä pituutta 175cm - 200cm. Tähän tyssää mahdollisuuteni.
Kuvaa ei kannata lähettää heti.
13
2610
Vastaukset
- gigantti1
miks vitussa oot kääpäri!ronnie james dio.pipo päässä 140cm.miehen mitta alkaa 180cm:n jälkeen.
- miehen mitta
alkaa sori vaan jo noin 160-165 cm joten pysy vaan hiljaa teinifinnipenikka! 175 cm on suomalaisen miehen keskipituus et siinä sulle miehen mittaa, älykääpiö!
- 180 cm
miehen mitta kirjoitti:
alkaa sori vaan jo noin 160-165 cm joten pysy vaan hiljaa teinifinnipenikka! 175 cm on suomalaisen miehen keskipituus et siinä sulle miehen mittaa, älykääpiö!
Ei tarvi kun googlettaa "suomalaisen mieen keskipituus", niin tilastoa löytyy sivukaupalla:
http://www.yle.fi/a2/juttu.php?tunnus=1906
Eli keskipuituus on 180 cm! 160 - 165 cm on kyllä aika nysä.
- totuus itsestä
eli luetella kuinka pitkä on, millainen ruumiinrakenne on, millainen duuni ym koska sillä ainakin pääsee noista alfaurosten perässä hännystelijöistä kertalaakilla eroon ja jäljelle jääneiden kanssa (jos niitä on enää yhtään) voi alkaa toivoa edes jotain, vaikkapa sitten vain kaveruutta jos parisuhteeseen ei ole mitään toivoa.
Totuus peliin, sillä pääsee pinnallisista pissiksistä eroon äkkiä. Toisaalta jos nainen vaikuttaa silmiinpistävästi pinnalliselta niin voi kokeilla hieman "liioitella" omia vikojaan, ainakin siten pääsee vielä paremmin niistä eroon.
Eli esimerkkinä: jos olet vaikka 10 kiloa ylipainoinen, voit hyvin sanoa että mulla on 30 kiloa ylipainoa eli olen läski. Jos taas olet vaikka autokuskin apumies niin voit hyvin sanoa että olet työtön ja sosiaaliviraston asiakas kun Kela heitti sossun asiakkaaksi. ja tätä rataa. Totuus kannattaa aina mutta joskus voi hieman venyttää totuutta...siihen toiseen suuntaan kuin mitä yleensä venytellään (eli pelottaa pinnalliset akat tiehensä).
Good luck to every man, hope you find yourself a good woman. - Nimetön
ja sitä ei lähetettäisi tuntuisi, että toisella on jotain salattavaa. ( Heh, olenpa epäluuloinen)
Itse en ole kyllä keneltäkään kuvaa pyytänyt, eikä se ihmisen ulkonäkö kyllä ole tähän mennessä vaikuttanut yhtään vastaanko viestiin vai en. Vaan täysin se mitä kirjoitetaan.- soul&mind
..todella epäluuloinen. Mutta näin kai ajattelee pessimisti (huonoa vaihtoehtoa).
Kerron omia ajatuksiani asiasta; kun minulta on pyydetty alkumetreillä kuvaa, se luo minulle tunteen ihmisestä joka on TODELLA pinnallinen. Kirjoittaja ei siis olekaan valmis vaihtamaan ajatuksia kirjallisesti ja sitä kautta tutustumaan minuun. Vaan...nyt on tärkeä tietää miltä näytän. Eihän minuakaan kiinnosta tässä vaiheessa kirjoittajan ulkonäkö vaan tutustuminen kirjoittamisen kautta, joka saattaa johtaa lisätoiveisiin; lähinnä tapaamiseen. Kyllä siinä se ulkonäkökin selviää samalla.Jos profiilissani on jo ilmoitettu se pakollinen minimissään, ko hlö tietää kirjoittavansa 37- vuotiaalle urheilulliselle sataseitkyt pitkälle hoikalle sinisilmälle. EIKS TÄÄ VAI RIITÄ??? Nimittäin siitä ulkoisesta? Kun aika olisi kirjoitella AJATUKSIA, viesti kuuluu: no mitä mimmi, mitä kuuluu? Siis johtopäätös: EI OLE AJATUKSIA mistä kirjoittaa. Silkkaa yksinkertaisten ukkojen vonkaamispaikkahan tässä on kyseessä (yleisellä tasolla, toki varmasti jokunen helmikin löytyy joukosta). Petyin sillä olin tositarkoituksella liikkeellä! Sinkkuna mennään (ja parempi niin kuin arvomaailmaltaan alikehittyneen kanssa)
- mutta rehellinen pitää olla
Ei tietenkään kuvaa kannata lähettää, mutta rehellinen pitää olla. Jos nainen huomaa, että huijasit kerran hän miettii missä muissa asioissa oletkaan huijannut ja heti astuu epäluulo kolmanneksi osapuoleksi mukaan...
että tällainen naisen kommentti, joka löysi elämänsä rakkauden netistä ;-) - lyhyelle
naiselle kelpaavan lyhytkin mies:) Itse olen 189cm mies ja pidän 160-165cm naista lyhyenä. Eihän pituuserosta suurta haittaa ole, mutta kieltämättä pitkän huiskeat naiset huomaa helpommin.
- kisssanainen
Oon vähän päälle 170 cm nainen ja - kyllä: toivoisin, että mies olisi minua pidempi. Ihanne olis, että sen verran, että vois vaikka korkkareitakin käyttää ja vielä sais kattoa edes hitusen yläviistoon. Kauheen vähän sellaisia pitkänhuiskeita miehiä kuitenkaan tuntuu olevan liikenteessä - tämmösiä keski-ikäisiä ainakaan..
- huomannut
Tuleepa tylyä vastausta. En ole Teini enkä älykääpiö. Pituuskasvu on geeneistä kiinni. Minun pituus on 170cm - 175cm välillä. En ole mikään tappi. Se on totuus naisista. Moni hakee yli 175cm.
- heti treffeille vaan
No jokainen tekee miten itse parhaaksi näkee.
Itse ainakin haluan mahdollisimman pian treffeille, koska olen huomannut että lopulta on AIVAN SAMA mitä jossain mailissa löpistään tai millaisia kuvia lähetellään/ei lähetellä.
Ihminen on kokonaisuus ja monen asian summa. Vain tapaamalla ihminen oikeasti ja mahdollisimman pian pääsee edes vähän jyvälle millainen tyyppi ilmoituksen tapana on. Jos tapaaminen sujui ok ja molemmat sitä haluavat, nähdään uudestaan ja paremmalla ajalla.
Ekat treffit kannattaa sopia vaikkapa kahvilaan ja itse olen sopinut että ne kestävät aina vain tunnin tai kaksi, näin se osapuoli joka esim tuntee olonsa vaivautuneeksi (joskus minusta on haluttu eroon nopsaan, pari kertaa olen itse toivonut pikaista pakoa;), pääsee ilman epäkohteliaisuutta ja tekosyitä tilanteesta pois.
Eli tyllin pikatreffit.
Suosittelen toisillekkin, ei huono vaihtoehto.
Tilanne so far: tavattuja naisia noin 13, joista 4 ollut todella kivoja ja yhdestä olisin enemmänkin kiinnostunut, joten saa nähdä miten juttu tästä etenee.
Rohkea rokan syö, treffeille siitä ja ne koneet kiinni välillä!- miksi siirryn IRL
kriteetit ovat puolin ja toisin ihan uskomattomia, kun kuvitellaan että netistä löytyisi jotain inhimillisyyttä suurempia kyborgeja ja että itse muuttuisi jotenkin taikasauvasta superkomeaksi/kauniiksi.
Esimerkki 1. Tapaan IRL miehen, katson silmiin, juttelen, ihastun, alan seurustella. Olen seurustellut 183, 186 ja 170-senttisen miehen kanssa. Ko. miesten pituuden tajusin vasta kun olimme olleet jo useita kertoja sillee. Pituus ei näkynyt suhteessa muuten kuin että lyhyellä miehellä oli epätervein itsetunto (voi olla poikkeuskin).
Esimerkki 2. Kukaan existäni ei ole tietänyt painoani, eikä vuositulojani, enkä minäkään heidän. Kuitenkin rehellisesti olen nämäkin "epäolennaisuudet" profiiliin laittanut, ettei tule sitten valituksia jälkeenpäin. Tästä syystä eräs mies on jo "veitikkaisesti" lähestynyt minua haukkumalla läskiksi. Tosielämässä kukaan ei koskaan ole sanonut minulle niin. Katsokaa muuten terveydenhoitoalan ihmisten ihannekumppanien painorajoja. Painotoiveet ovat ihan toista kuin "60-kiloinen 180-senttinen muodokas nainen."
Esimerkki 3. Kuvalliset profiilit. Katsot miehen kuvaa, katsot lisäkuvia. Tajuat että mies on laittanut kuvan itsestään 80-, 90- ja 2000-luvuilta. Ensimmäisenä "houkuttelee" tietenkin se vanhin. 2000-luvun kuva onkin jo jotain ihan muuta. - heti vaan
treffeille kun on mahdollista !
Voihan sitä kirjotella kuukausitolkulla mukavia ja sit kun tapaa toisen niin . . .
Omalle kohdalle sattu, että kirjoteltiin pitkään ja sit vast tavattiin ja mikä siel olikaan . . . sellanen "mettämökö" et pois alta. Tosi epäsiisti ja hajunen että kahvit join kiireesti ja karkuun.
Pikatreffeille kaikki joilla on vaan yksi elämä ;=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361