on 3860e/kk. Se on takuupalkka, urakat erikseen. Niistä voi irrota aika paljon, itsestä kiinni miten tienaa. Ainakin tällä alalla.
Putkiasentaja
6
1970
Vastaukset
- Putkiasentaja myös
itse saan 13 eeroo tunnissa. Kerro ihmeesä missä firmassa oot töissä, vai näetkö unta? :)
- töissä yhdessä
tamperelaisessa lvis firmassa. Teetkö oikeasti töitä tuolla palkalla?! Nyt pomoa jututtamaan, nyt on meidän putkimiesten kulta-aika.
- citroen-for-ever
töissä yhdessä kirjoitti:
tamperelaisessa lvis firmassa. Teetkö oikeasti töitä tuolla palkalla?! Nyt pomoa jututtamaan, nyt on meidän putkimiesten kulta-aika.
Tunnen useampiakin putkiasentajia itseni lisäksi ja kyllä useimpien palkat liikkuu tuolla 30000-40000e/a tasossa. Itselläni kokemusta 10 vuotta ja palkka keskinmäärin 3000e/kk. PKS alueella tuntipalkat liikkuu tuossa 12-16e/h urakat ovat eri asia, mutta ei niilläkään todellisuudessa päästä todellissa tuntipalkoissa kuin johonkin 20-22e/h. moni unohtaa ne yli 8h/päivä urakoissa tehdyt tunnit. Itse olen sellaisessa firmassa jossa ei ylitöitä tarvitse tehdä alle 100% korvauksilla.
- kaksoisnippa
citroen-for-ever kirjoitti:
Tunnen useampiakin putkiasentajia itseni lisäksi ja kyllä useimpien palkat liikkuu tuolla 30000-40000e/a tasossa. Itselläni kokemusta 10 vuotta ja palkka keskinmäärin 3000e/kk. PKS alueella tuntipalkat liikkuu tuossa 12-16e/h urakat ovat eri asia, mutta ei niilläkään todellisuudessa päästä todellissa tuntipalkoissa kuin johonkin 20-22e/h. moni unohtaa ne yli 8h/päivä urakoissa tehdyt tunnit. Itse olen sellaisessa firmassa jossa ei ylitöitä tarvitse tehdä alle 100% korvauksilla.
2,5v työkokemuksella 38000vuosi. ammattitaidola tienaa.
- citroen-for-ever
kaksoisnippa kirjoitti:
2,5v työkokemuksella 38000vuosi. ammattitaidola tienaa.
Työnantajana pks seudun suurimpiin kuuluva ja työnä ns huolto/korjauspuoli. Kuka tahansa valmiista suunnitelmasta (kuvasta) tyhjään latoon putket tekee, mutta kaikki ei korjauspuolella pärjää.
- lkjiou
...ja toisen mokoman pimeenä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102523- 842211
- 561727
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai621719- 1621633
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1571517Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206