on 3860e/kk. Se on takuupalkka, urakat erikseen. Niistä voi irrota aika paljon, itsestä kiinni miten tienaa. Ainakin tällä alalla.
Putkiasentaja
6
1945
Vastaukset
- Putkiasentaja myös
itse saan 13 eeroo tunnissa. Kerro ihmeesä missä firmassa oot töissä, vai näetkö unta? :)
- töissä yhdessä
tamperelaisessa lvis firmassa. Teetkö oikeasti töitä tuolla palkalla?! Nyt pomoa jututtamaan, nyt on meidän putkimiesten kulta-aika.
- citroen-for-ever
töissä yhdessä kirjoitti:
tamperelaisessa lvis firmassa. Teetkö oikeasti töitä tuolla palkalla?! Nyt pomoa jututtamaan, nyt on meidän putkimiesten kulta-aika.
Tunnen useampiakin putkiasentajia itseni lisäksi ja kyllä useimpien palkat liikkuu tuolla 30000-40000e/a tasossa. Itselläni kokemusta 10 vuotta ja palkka keskinmäärin 3000e/kk. PKS alueella tuntipalkat liikkuu tuossa 12-16e/h urakat ovat eri asia, mutta ei niilläkään todellisuudessa päästä todellissa tuntipalkoissa kuin johonkin 20-22e/h. moni unohtaa ne yli 8h/päivä urakoissa tehdyt tunnit. Itse olen sellaisessa firmassa jossa ei ylitöitä tarvitse tehdä alle 100% korvauksilla.
- kaksoisnippa
citroen-for-ever kirjoitti:
Tunnen useampiakin putkiasentajia itseni lisäksi ja kyllä useimpien palkat liikkuu tuolla 30000-40000e/a tasossa. Itselläni kokemusta 10 vuotta ja palkka keskinmäärin 3000e/kk. PKS alueella tuntipalkat liikkuu tuossa 12-16e/h urakat ovat eri asia, mutta ei niilläkään todellisuudessa päästä todellissa tuntipalkoissa kuin johonkin 20-22e/h. moni unohtaa ne yli 8h/päivä urakoissa tehdyt tunnit. Itse olen sellaisessa firmassa jossa ei ylitöitä tarvitse tehdä alle 100% korvauksilla.
2,5v työkokemuksella 38000vuosi. ammattitaidola tienaa.
- citroen-for-ever
kaksoisnippa kirjoitti:
2,5v työkokemuksella 38000vuosi. ammattitaidola tienaa.
Työnantajana pks seudun suurimpiin kuuluva ja työnä ns huolto/korjauspuoli. Kuka tahansa valmiista suunnitelmasta (kuvasta) tyhjään latoon putket tekee, mutta kaikki ei korjauspuolella pärjää.
- lkjiou
...ja toisen mokoman pimeenä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108