Naisten pituusrasismi

pettynyt :-/

En voi ymmärtää, miksi naiset suosivat avoimesti pitempiä miehiä. Olen 28 vuotias 171cm mies ja aloitin jo pitkään haaveenani olleen tanssikurssin. Petyin vaan pahasti kun parinvalinnassa jäin totaalisesti jäännöserille, tuli aika kurja olo :'/

Jopa täysin tollon oloiset, itseäni pitemmät, miehet saivat oman daamin. Ne jotka minulle "jäivät" eivät kyllä tuntuneet olevan terveemmästä päästä. Päätin harmistuneena lopettaa koko touhun, vaikka lipusta jäi vielä 9 kertaa käyttämättä.

Siis onko tosiaan niin, että lyhyemmän miehen täytyy joillain muilla avuilla ensin hurmata nainen, että tulisi hyväksytyksi? Ainakaan tuossa tilanteessa, kun haetaan tuntemattomia tanssiin olen aika huteralla pohjalla....
Pukeudun paremmin kuin miehet keskimäärin, koulutustakin löytyy mielestäni ihan tarpeeksi ja jututkin ovat fiksumpi kuin muilla junteilla.

62

5762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käppänä itsekin

Tanssikurssin ekassa jaossa koulutuksesi, varallisuutesi ja älykkyytesi eivät vielä voi olla valinnan kriteerejä. Niistä naiset eivät voineet tietää mitään. On kyllä mahdollista, että naiset aistivat olemuksestasi heti jutustasikin paistavan itsetunto-ongelman ja epävarmuuden.

• Daamina

Minun tanssitaitoni jäi hankkimatta jo vuosia sitten. Tanssikoulusta sanottiin, että aina löytyy miehiä tanssipariksi, joten sekaan vain.

Kahdella ensimmäisellä kerralla jouduin tanssimaan YKSIN, kolmannella kerralla oli jostain kaivettu kaksi paritonta miestä paikalle. Kumpikin oli tuskin 170-senttinen, joten minä, pakolliset tanssikengät jalassa reilusti yli 180-senttisenä, lähdin siltä seisomalta kotiin. Täytyy kyllä sanoa, että nuo miehet olivat ihan sen näköisiä kuin heidät olisi lahjottu jostain veneen alta varapareiksi tanssikurssille; ei voinut kuvitellakaan menevänsä metriä lähemmäs.

Jos parikseni olisi löytynyt mies, joka olisi ollut edes suunnilleen samanpituinen (ja jolla eivät olisi kärpäset lennelleet ympärillä), olisin ihan varmasti suostunut harjoittelukaveriksi.

Kokeilun hinnaksi tuli kokonaisuudessaan 750 silloista markkaa. Tanssikoululla on "oppimistakuu" ja on minulla lippukin vielä jäljellä - 1 kerta käytetty, 14 jäljellä. :(

• Minusta

tanssikoulun täytyy taata vastakappale, miten pirussa sitä muuten pystyy ne tanssit edes oppimaan? Huono tanssikoulu ottaa kyllä rahat vastaan, mutta ei hoida käytännön asioita kuntoon. Tuollaisesta pitäisi saada rahat takaisin...

• Kyllä kelpaa

Minulle ainakin kelpaa 171 cm mies, jos vaan muuten on mukava. Itse olen ihan tavallinen 165 cm nainen. Olen suunnitellut aloittaa tanssikurssin, mutta pari puuttuu.

• pettynyt :-/

Mutta jos ne muut kavaljeerit on siinä 180-195cm?
        Varmasti on naisena kivempi pyörähdellä sellaisen käsivarsilla....

Koko tanssikurssin piti alunperin olla hauska ja rentouttava harrastus, mutta tuon alun jälkeen tuli niin pinnallinen kuva koko touhusta, etten näe siinä enää mitään hauska tai mielekästä.

Pitäisi joku tuttu nainen saada mukaan, niin sitten voisi onnistua. Kyllä lensi uudet tanssikengät pitkin seiniä kun tulin kämpilee.
        Pitää kait ruveta käymään salilla, kuten muutkin kääpiöt! Jos ei voi kasvaa ylöspäin, niin kasvetaan leveyttä.

• nainen.
        pettynyt :-/ kirjoitti:

Koko tanssikurssin piti alunperin olla hauska ja rentouttava harrastus, mutta tuon alun jälkeen tuli niin pinnallinen kuva koko touhusta, etten näe siinä enää mitään hauska tai mielekästä.

Pitäisi joku tuttu nainen saada mukaan, niin sitten voisi onnistua. Kyllä lensi uudet tanssikengät pitkin seiniä kun tulin kämpilee.
        Pitää kait ruveta käymään salilla, kuten muutkin kääpiöt! Jos ei voi kasvaa ylöspäin, niin kasvetaan leveyttä.

Lyhyehkö mies leveillä hartioilla varustettuna on jo miehekäs ilmestys.

Valitettavasti, pieni hintelä mies herättää naisissa vain äidillisiä tuteita.

• µµµ

Voin kertoa kokemuksesta, että ei se salilla käyminen auta. Lyhyys on nyt vain se paska kortti, jonka jotkut saavat käteen. Etenkin siis lyhyys tavisnaama on niin paska yhdistelmä että tekisi vain mieli tappaa itsensä.

• 25vuotias

jos mies olisi 185-195 pitkä niin se saattaisi jo olla hankalaa ;)

Mielummin pyörähtelisin sen hiukan yli 170senttisen kanssa.

Ei mulla ainakaan mitään pituusrasismia ole. Se on se sisin mikä ratkaisee. Ei miehen tarvitse olla mikään 195senttinen gorilla ;D

• hohhoijaa..

Mitä valitat? Eiväthän sinullekaan olisi kelvanneet nämä "jäljelle" jääneet naiset. Eivät mielestäsi olleet "tervemmästä päästä". Aika hyvin jos pystyt lyhyen tanssin aikana diagnosoimaan ihmisten terveydentilan. Jää kotiin kasvamaan.

• kk-sJ

pituuden mukaan, naiset seulotaan naaman ja sopusuhtaisuuden mukaan. Ja mitä siroluisempi nainen, sitä suositumpi puhumattakaan söpönaamaisista, miehet ryntäävät repimään omansa. Kai me naisetkin voimme jollakin tapaa antaa takaisin. Eihän se mukavaa ole ja loukata ei pitäisi ketään, mutta ihmiset ovat pinnallisia, hyvä ulkomuoto merkitsee - merkitsee paljon. Turhia ovat pulinat "sisäisestä kauneudesta". Heh.

• paikkansa

"Ja mitä siroluisempi nainen, sitä suositumpi puhumattakaan söpönaamaisista, miehet ryntäävät repimään omansa. "

No ei tod. pidä paikkansa, ei ainakaan tämän könsikkään kohdalla, mitat kun on 190/95. Eihän sellaisen pienen ja siron kanssa edes uskaltaisi harrastaa rajumpaa sänkypainia. Naisessa pitää olla munaa ja persoonallisuutta. Muodokas ja urheilullinen ja pitkä sen olla pitää.

• Gay alert!
        paikkansa kirjoitti:

"Ja mitä siroluisempi nainen, sitä suositumpi puhumattakaan söpönaamaisista, miehet ryntäävät repimään omansa. "

No ei tod. pidä paikkansa, ei ainakaan tämän könsikkään kohdalla, mitat kun on 190/95. Eihän sellaisen pienen ja siron kanssa edes uskaltaisi harrastaa rajumpaa sänkypainia. Naisessa pitää olla munaa ja persoonallisuutta. Muodokas ja urheilullinen ja pitkä sen olla pitää.

Mayday mayday! U R GAY!! Have a nice GAYDAY faggot!!

• enåfgwajsp
        Gay alert! kirjoitti:

Mayday mayday! U R GAY!! Have a nice GAYDAY faggot!!

kuulostat iha yhelt nololt remylt

• n23v

Voin vaan yrittää lohduttaa et kaikki naiset ei todellakaan katso pituuden perään. Itselläni kolme viimeisintä ihastustani ovat olleet varsin lyhyitä miehiä. Ja mulla ois kuitenkin varaa valita, mut oonpahan vaan sattunu tykästymään lyhyisiin silloin kun niillä on ollut hyvä persoona, luonnetta ja itsetuntoa.

Ehkä tossa tanssihommassa vallitsee vielä perinteiset rooliodotukset et miehen pitäis olla jotenkin kookas että nainen voisi vaan vikistä miehen viedessä?

Pääasia ettet helpolla katkeroituisi vaikka kokisitkin tulleesi syrjityksi, sillä siitä syntyy vaan negatiivinen itseään vahvistava noidankehä. pakko muistuttaa et suurin osa ihmisistä kokee elämässään aina välillä jos jonkinlaista syrjityksi tulemista, mitä erilaisemmista syistä. Mullekin tulee heti useampikin asia mieleen omalta kohdalta, mut eipä niihin ominaisuuksiin auta katkerana takertua.

• Kelpaako?

Venäjällä liikkuessani olen huomannut, että siellä kelpaa lyhyetkin miehet. No ehkä syy on siinä, että naisetkin vastaavasti ovat lyhempiä. En tiedä tokko tilastollisesti, mutta tarkasta tämä:

http://www.bride.ru/ph/htcgi/ladies/624/624175P3.html

Vieläkö mietit syntyjä syviä saatuasi tuon tason naisen?

• kelpais mullekin

mut mä vaan en taitais kelvata sille. Ja kun tuo nainen on vielä noin lukenut ja oppinut (juristi) niin tuskinpa olis mitään mahkuja.

• tuudessasi

ei ole mitään vikaan,
      asenteissasi sitäkin enemmän.

• Asiallinen Mies 30

Höglund on kirjoittanut paljon nuorten naisten fasistisesta pahuudesta. Nimeenomaan feministithän ne ovat jotka miesten pituutta mittailevat. Eivät edes ole tositarkoituksella liikkeellä. Kiusaavat vain. Nämä ovat pahoja ihmisiä kuten Panu on monesti sanonutkin.

• giswngpofew

Sinulla ei selkeesti ole hajua mitä feministi tarkoittaa.
        Älykäs ja oikea feministi (ei siis mikään miestenvihaaja joka on täysin eri asia) haluaa vaan naisten tasa-arvoa mikä suomessa on suurin piirtein jo toteutettu etenkin laillisesti.

• myös kompensoida

vaikka bodybildingillä. Itse olen normaalipituinen nainen ja yleensä olen pitänyt itseäni hieman pidemmistä miehistä, mutta kerran ihastuin kaveriin, joka treenasi salilla säännöllisesti ja oli tosiaan komean näköinen kropaltaan. Ihan vaan pikku vinkkinä.

• hyvää joulua

Eli jos olet lyhyt mies tulee sinun olla vähintään Arnold kakkonen, että edes huomaan sinut.

• ?!!!!

Minäkin voisin itkeä, että en voi ymmärtää, miksi miehet suosivat avoimesti kauniimpia naisia! Tai hoikempia, pyöreämpiä, pidempiä, lyhyempiä, vaaleampia, tummempia, koulutetumpia, kouluttamattomampia, tyhmempiä, viisaampia tai ihan mitä tahansa.

Taidat olla vielä tyhmäkin lyhytesi lisäksi.

Iso osa naisista on mittaisiasi tai sinua pidempiä korkokengissä ja se nyt vaan on aikojen alusta ollut niin, että parinvalinnassa nainen suosii itseään isompaa miestä. Oletko hölmö, tietenkin sen on oltava niin.

Typerä olettamuskin, että nainen haluaisi miehen itselleen kainalokepikseen tai tuijotella miehen alkavaa pälvikaljua ylhäältäpäin.

Nimim. EI KIITOS alle 185cm miehiä.

• texan

Kyllä on ihmisillä typerät jutut, niin naisilla kuin miehillä. Jos pituus on tärkein seikka kumppania etsittäessä, niin silloin on kyllä jotain pahasti pielessä omassa ihmiskuvassa.

T:182CM

• asfhk
        texan kirjoitti:

Kyllä on ihmisillä typerät jutut, niin naisilla kuin miehillä. Jos pituus on tärkein seikka kumppania etsittäessä, niin silloin on kyllä jotain pahasti pielessä omassa ihmiskuvassa.

vaan eipä se oo aina itsestäkään kiinni, jos pillun saaminen tyssää uupuviin sentteihin (kehon)pituudessa!
        Ei siinä paljoo naurata...

• mies178cm

"EI KIITOS alle 185cm miehiä."

Nämä mm. eivät siis sinulle kelpaa:

Brad Pitt 182 cm
        George Clooney 180 cm
        Antonio Banderas 175 cm
        Daniel Craig 178 cm
        Viggo Mortensen 180 cm
        ym. ym.

Ehkeivät kelpaisikaan eikä ole toki pakkokaan kelvata, mutta vähiin jäävät vaihtoehdot, jos noin ahtaasti tuijotat senttimetrejä ja pidät sitä kynnyskysymyksenä. Luuletko että se oikeasti sellainen on. Takuulla viis veisaat pituudesta, jos ilmaantuu joku tarpeeksi varakas mies tai sellainen jolla on pituutta jossain muussa kohtaa. Ja oletko niin varma, että sellaiset eivätkä varsinkaan kaikki yli 185-senttiset sinua viitsisivät edes vilkaista?

• ?!!!!
        mies178cm kirjoitti:

"EI KIITOS alle 185cm miehiä."

Nämä mm. eivät siis sinulle kelpaa:

Brad Pitt 182 cm
        George Clooney 180 cm
        Antonio Banderas 175 cm
        Daniel Craig 178 cm
        Viggo Mortensen 180 cm
        ym. ym.

Ehkeivät kelpaisikaan eikä ole toki pakkokaan kelvata, mutta vähiin jäävät vaihtoehdot, jos noin ahtaasti tuijotat senttimetrejä ja pidät sitä kynnyskysymyksenä. Luuletko että se oikeasti sellainen on. Takuulla viis veisaat pituudesta, jos ilmaantuu joku tarpeeksi varakas mies tai sellainen jolla on pituutta jossain muussa kohtaa. Ja oletko niin varma, että sellaiset eivätkä varsinkaan kaikki yli 185-senttiset sinua viitsisivät edes vilkaista?

Ei kelpaisi kukaan mainitsemistasi, minulla on hieman erilainen miesmaku. Ja takuulla viis veisaan miehen varallisuudesta! :D Olen varma asiastani ja hyvällä omallatunnolla voin vakuuttaa, että minulla on varaa valikoida.

• julkkis
        ?!!!! kirjoitti:

Ei kelpaisi kukaan mainitsemistasi, minulla on hieman erilainen miesmaku. Ja takuulla viis veisaan miehen varallisuudesta! :D Olen varma asiastani ja hyvällä omallatunnolla voin vakuuttaa, että minulla on varaa valikoida.

sitten kelpaisi...? ;)

• ?!!!!
        julkkis kirjoitti:

sitten kelpaisi...? ;)

Hugh Jackman, Colin Firth, Eric Bana, Benjamin Bratt, Josh Hartnett, Bruce Payne (ei niin komea, mutta on sitä jotain), Josh Holloway!! jne jne.. Onhan niitä paljon ihania...

• Kanelikierre
        texan kirjoitti:

Pyörin hetken nettipalstoilla eroni jälkeen muutamia vuosia sitten ja palasin virtuaalitreffailuun nyt syksyllä. Aikani kun ei riitä baareissa istumiseen ja yksinkään ei haluaisi loppuikäänsä olla.
        Muttä tämä nettideittailu on kuin ostoksilla olisi: kumppaanin pitäisi olla määrätyn mittainen, painoinen, kolutustasoinen, tuloinen jne... Jos jokin osa-alue mättää, niin "Kiiti, sä et oo mun tyyppiä" Ihmiset kommetoivat toisistaan asioita, joita live-elämässä ei koskaan sanottaisi vasten kasvoja kenellekkään. Tai ainakin se osoittaisi moukkamaista käytöstä. Kolmen vuoden nettipaaston jälkeen olen huomannut, että peli on vain koventunut.
        Olen vaatekokoa 42-44 käyttävä nainen eli pyöreä. Miehiltä kuulen olevani "iso tyttö", joten ei kuulemma kiinnosta. Sillä, että olen koulutettu, sivistynyt, ulospäinsuuntautunut ja itsestäni kaikin tavoin huolta pitävä nainen ei ole mitään merkitystä. Olen jopa huomannut, että naisihmisellä akateeminen loppututkintokin on pikemminkin haitta kuin etu. Voisin minäkin tehdä ostoslistan idealimiehestä, mutta sellaista kun vain ei ole olemassa. En halua pahoittaa mieltäni sellaisten ihmisten vuoksi, joita en ole koskaan edes livenä tavannut. Joten poistinpa profiilini netistä.

• tasa-arvoa vain

Voihan sitä käydä jalkojen venytyksessä, jos oma pituus ahdistaa. Niinhän useat kiinalaiset naisetkin tekevät. Sekä tuhannet muut naiset, jotka suurennuttavat tai pienennyttävät rintojaan ym. kivaa. Eihän tämä ole sen kummempaa kuin tasa-arvoa.

• .....

Siis onko Viggo todella NOIN lyhyt. Ja mä kun oon aina pitänyt sitä mun unelmien miehenä.

No ehkä se poikkeus sitten vahvistaa säännön =)

• Plaah ja plaah
        ..... kirjoitti:

Siis onko Viggo todella NOIN lyhyt. Ja mä kun oon aina pitänyt sitä mun unelmien miehenä.

No ehkä se poikkeus sitten vahvistaa säännön =)

ei ole kyllä minkään näköinen.

• öööh

Etkö ole ennen ajatellut asiaa yhtään, vaikka olet jo 28-vuotias? Tätähän on tutkittu ja lyhyet miehet ovat useimmin ilman kumppania kuin normaalipituiset (180 cm) tai pitkät miehet. Naiset kaipaavat turvallisuutta ja pitkä mies on miehekkäämpi kuin lyhyt mies. Miehillä pituus on merkitsevä asia ulkonäössä, samoin kuin naisille kasvojen kauneus.

Mitäpä jos oppisit vain hyväksymään itsesi ja oman pituutesi, etkä tekisi siitä noin suurta numeroa. Miehet pitävät itseään yleensä komeampina kuin ovatkaan. Kyllä lyhytkin mies voi olla söpö tai hyvännäköinen, mutta hän ei ole komea, kuten pitkä mies. Kuitenkin myös pitkissä miehissä on rumia miehiä.

Tuntemattomasta ihmisestä katsotaan ensiksi ulkonäköä, koska luonnetta ei tunneta. Ei siinä pitäisi olla mitään uutta ja erikoista.

Sinuna miettisin hieman, mikä sinun asenteesi oli, kun tanssiparia haettiin, kun sinulle jäljelle jäivät vain ne mielenterveysongelmaiset. Sinuna nielisin ylpeyden ja lapsellisuuden ja jatkaisin kurssia.

• pituus

Ihmeellistä potaskaa. Tällä palstalla mielipiteet ovat muuttuneet entistä oudonpaan suuntaan. Ajattelevatko ihmiset normaalielämässäkin näin oudosti asioista, kun arkikeskusteluissa ei paljoa tällaista kuule?

Pituus ei ole lopultakaan kovin merkittävä tekijä miehen ulkonäössä. Miehelle kasvojen kauneus on varmasti yhtä merkittävä tekijä kuin naiselle, ulkonäöllisesti. Preferenssejä on hyvin monenlaisia, ja näin ollen on myös monenlaisia kauneusihanteita miehelle. On olemassa tietty porukka kauniita miehiä (esim. suurin osa Hollywood-näyttelijöistä), joita jopa useimmat naiset suosivat. Sitten on toki myös "kunnon miehiä" kuten Arska ja pari muuta rotevampaa kaveria - mikään yksiselitteinen meritti tai kriteeri pituus ei kuitenkaan ole. Mies on keskimäärin komeimmillaan hieman yli 180 cm pituisena, jota ei voi sanoa erityisen pitkäksi Suomessa.

• 175 cm on myös

normaalipituinen! Suomalaisen miehen keskipituus on nimittäin noin 175 cm.

• Suomalaisten miesten
        175 cm on myös kirjoitti:

normaalipituinen! Suomalaisen miehen keskipituus on nimittäin noin 175 cm.

keskipituus on n. 178cm.

• Fokker

"Kuitenkin myös pitkissä miehissä on rumia miehiä."

Ai ihanko tosi! No hyvä, että kerroit meille tämän faktan. Minä jo luulin ihan muuta. Että kaikki pitkät miehet ovat automatisesti kivoja, luotettavia, tyylikäitä, mahtavia, seksikäitä, sympaattisia, tervejärkisiä, fiksuja, upeita jne. Huh huh kylläpä helpotti.

Onneksi minulla on jo naisystävä. Siksipä minun Ei tarvitse miellyttää ketään (varsinkaan naisia) täällä, vaan voin sanoa ihan hyvällä omatunnolla, että vetäkää vittu päähän ja hypätkää kaivoon. Jos nämä pituusjutut ovat kaikki kaikessa, niin voi helvetti sentään. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Kai niillä on osalle jotain väliä, mutta ei se mikään universaali fakta taida olla.

"Kyllä lyhytkin mies voi olla söpö tai hyvännäköinen, mutta hän ei ole komea"
        Ja mistäs sinä saatanan professori päättelit, että jos mies on hyvännäköinen niin se ei ole jo jotain se?? Ai, että ei kelpaa naisille jos on hyvännäköinen mies. Onko noi nyt niin eri asioita? Äläkä edes vastaa kun tuskin sinulta tulee päästäsi mitään fiksua juttua. Jos mies on hyvännäköinen tai söpö, niin eiköhän sillä pääse jo pitkälle.

Mut joo...ruokkikkaa trolleja. Muutenhan ne kuolisivat nälkään ja kuka sitten jaksaisi aina kitistä milloin mistäkin.

• 172cm
    • 185cm pitkä komea pankkiiri

NAISIA.

• n. 175 MIES

ja vielä isolla M:llä!

Sinä se nainen olet itse. Luullakseni olet itse vielä niin lyhytkin että pitää tekeytyä nettifoorumilla pidemmäksi kuin onkaan!

Terveisin: noin 175 cm MIEHISTÄ pituutta!

• 175cm on hyvä pituus
        n. 175 MIES kirjoitti:

ja vielä isolla M:llä!

Sinä se nainen olet itse. Luullakseni olet itse vielä niin lyhytkin että pitää tekeytyä nettifoorumilla pidemmäksi kuin onkaan!

Terveisin: noin 175 cm MIEHISTÄ pituutta!

NAISELLE. Näyttävimmät mimmit ovat sen pituisia.
        175cm mies=onneton vaahtosammutin!!

• .............................

naiset siellä yleensä n. 150-165, tykkäävät vaaleista miehistä ja sinisistä silmistä...Muutenkin käytöksiltään huomattavasti naismaisempia, kuin suomalainen kanssasisar..eivät alkoholista niin välitä ja ovat lojaaleja miehelleen..arvot kunniaan;)

ja ovat sitten muuten maailman kauniimpia naisia...ja se on täys tosi..puoliksi Espanjalaisia ja puoliksi Aasialaisia..Itselläni oli tyttöystävä sieltä vuoden verran...

Käyppäs vilkaiseen...

http://www.cebuanas.com/gallery/index.php?gender=female&gclid=CK_pyNnwto0CFSLIXgod-HWIGQ

Itse olen lyhyt kaveri ja tuolla taasen ihan normaali pituinen mies ja nykyään täällä Suomen päässä naiset kyselee et miksen ota Suomalaista enään tai et saisithan sä Suomestakin..Enpä enään oikein vastaa asiaan mitään;)

• Auttaja

Kaikki lyhyet suomalaismiehet, seuratkaa esimerkkiäni ja muuttakaa vittuun täältä :P Lähtö täältä oli paras päätös elämässäni. Jouduin aina todistelemaan kykyjäni eikä kukaan ottanut tosissaan. Nyt ei kukaan vähättele ja jos joskus suomenvierailulla joku sanoo jotain ikävää nauran päin naamaa isoon ääneen. Kaupassa tai muualla kaikki näkee kuinka vahva sisäisesti olen kun en välitä pätkääkään mitä ihmiset ajattelee, tai sit pitävät hulluna :/

Elkää hyvät ihmiset jääkö tänne murehtimaan kun voitte lähteäkin. Ainahan voitte muuttaa takaisin..

• 364577
        Auttaja kirjoitti:

Kaikki lyhyet suomalaismiehet, seuratkaa esimerkkiäni ja muuttakaa vittuun täältä :P Lähtö täältä oli paras päätös elämässäni. Jouduin aina todistelemaan kykyjäni eikä kukaan ottanut tosissaan. Nyt ei kukaan vähättele ja jos joskus suomenvierailulla joku sanoo jotain ikävää nauran päin naamaa isoon ääneen. Kaupassa tai muualla kaikki näkee kuinka vahva sisäisesti olen kun en välitä pätkääkään mitä ihmiset ajattelee, tai sit pitävät hulluna :/

Elkää hyvät ihmiset jääkö tänne murehtimaan kun voitte lähteäkin. Ainahan voitte muuttaa takaisin..

Tosiaan totta, että lyhyitä miehiä ei oteta tosissaan muutenkaan elämässä.

• m

Jos haukut muita junteiks, niin ei taia olla juttus kovin hyviä.

• 346364

Tuossa tilanteessasi on tietty voinut olla vaikutusta myös naamalla ja muilla seikoilla, mutta lähtökohtaisesti lyhyemmän miehen tarvitsee olla muissa ominaisuuksissa pidempää miestä parempi tai hän häviää taistelun.

• Olisit saanut

säälipisteet multa, jos sulle ei olisi jäänyt ketään partneriksi. Mutta itsekin luokittelit ne jäljelle jääneet naiset itseäsi huonommiksi, joten en ymmärrä mitä valitat. Kuulostaa siltä, että päätarkoitus sulla ei ollut oppia tanssimaan, vaan yrittää löytää sieltä kurssilta joku nainen. Olisi kannattanut jatkaa vaan, nyt osaisit tanssia ja voisit hakea sitä naista tanssipaikoilta ja hurmata hänet tanssitaidoillasi.

Ota opiksesi.

• apijfao

Itse olen n.171cm ja ihastun jostakin syystä aina itseni pituisiin tai jopa sentin kaksi lyhyempiinkin miehiin.
      Ja itseasiassa ongelmaksi vaan tulee silloin se, että kun en ole varsin siroluinen ja kunnon reidet on, niin tunnen itseni mieheksi kun olen niin paljon isompi (etenki jalat).
      Harmiksemme media antaa sellaisen kuvan että naisen pitäisi olla pieni ja miehen suuri, ja se saa joskus ihmisten päässä liikaa valtaa. Itsessänikin! :( muuten mul ei oo MITÄÄN itseni pituisiin miehiin, vaan kun tunnen itseni mieheksi.

• ..

Sama homma mulla. Olen n. 170 cm enkä "naisellisen siro". Mua ei muuten haittaa jos mies on lyhyt paitsi se, että tunnen itseni isoksi.

• 170cm mies
        .. kirjoitti:

Sama homma mulla. Olen n. 170 cm enkä "naisellisen siro". Mua ei muuten haittaa jos mies on lyhyt paitsi se, että tunnen itseni isoksi.

Mä taas pidän juuri teidänlaisista!!! Yleensä vain teidän pituiset ja kokoiset katselevat paljon pidempien miehien perään. :( Upeaa, jos naisella on kokoa ja muotoja niin, ettei luut törrötä. Varsinkin juuri paksut reidet naulaa katseen. :)

• nainen.22.v

Olen 162 cm. Olen seurustellut itseäni lyhyempienkin kanssa... Minuun jopa vetoavat enemmän alle 175 cm miehet kuin pidemmät.

Lyhyydestä on myös etua: lihaksiston saa helpommin huolettua näkyviin ja massaa hankittua, mikäli haluaa.

• nainen165cm

On totta että liian pitkät miehet ei näytä hyvälle ja lyhyemmän on helpompi saada lihakset esiin. Silti miehen paras pituus on n. 180cm. Mutta 170cm lihaksikkaana on perempi kuin 185-190 laihana. yli 190cm on keskimittaiselle naiselle liikaa.

• Ajatuksia samanikäis

Ensinnäkin, et todellakaan ole kääpiö, tai edes mitenkään huomattavan lyhyt, vain muutaman sentin päässä (suomalaismiehen) keskivertopituudesta.
      Miten elämäsi muuttuisi, jos huomenaamulla heräisit
      - viisi senttiä pidempänä
      - viisi senttiä lyhyempänä
      - viisi kiloa painavampana
      - viisi kiloa kevyempänä

Sitähän minäkin, esimerkiksi huomattava ylipaino muuttaa elämää (esim. liikkumista ja jaksamista, aiheuttaa valtavaa kuorsaamista, huonounisuutta itselle ja kumppanille jne..)
      mutta
      jokunen sentti tai kilo sinne tänne EI vaikuta yhtikäs mitään.

Rohkeasti takaisin vaan. Silmät tuikkimaan ja reipasta asennetta kehiin.
      Tanssitaitoahan lähdet hakemaan, etkä valintoja tsekkaamaan. Tanssia siis, keskity askeliin, joita lähdit oppimaan, älä muuhun sälään.
      Punttisalia en suosittele, jos kerran tanssi maistuu paremmalta.
      Sen sijaan suosittelen mukavien ihmisten seuraa. Sellaisten, joiden kanssa tulee kiva mieli.
      Olen itse 160cm samanikäinen nainen. Pidän (ja olen seurustellut) hyvin erinäköisistä miehistä. Olen teinistä asti ihastunut aina olemukseen ja energiaan, muuten on ollut kaiken väristä ja pituista ihastusta ja rakastettua. Osalla miehistä tai naisista on tietysti aina ollut esim. vain vaaleita naisia tms. tai hoikkia miehiä. Minä koen tämän oudoksi, mutta nykyinen avopuolisoni esimerkiksi on ihastunut hyvin samanoloisiin (siis myös ulkoisesti) naisiin, joihin minäkin siis kuulun. Hän ei ole ihastunut koskaan pitkiin, hoikkiin ja tummiin naisiin, kun taas jotkut ihastuvat useinmiten juuri tämäntyyppisiin (ulkoisesti!) naisiin.
      Minun "miehissäni" on ollut pituuseroja varmaan reilun 30cm verran (en jaksa muistaa, minkä pituinen joku on sentilleen ollut :) Muistan ihmisen, en numeroita) Ja ruumiinrakenne ja väritys on eronnut myös kovasti. En siis rakastu ulkoisesti tietyntyyppisiin. Silmien tuike ja energia, intohimo omaan juttuun (työ, harrastus) on se, joka sytyttää. Ja tietenkin se, miltä mies saa minun oloni tuntumaan... ;)

Tanssikumppanina omanpituinen, tai vain hieman pidempi on paras! Se vaan on (varsinkin alussa) helpompaa suht samanpituisen kanssa!

• evitaaaa

Minulle miehen pituus ei ole enää issue. Tutustuin jokin aika sitten mieheksi lyhyehköön, minua muutaman sentin lyhyempään mieheen, jonka mielestä pituuseromme on lähinnä hauska juttu. Kyllä miehen mitta on aivan muissa asioissa kuin pituudessa :) Vaikka kyllähän luultavasti muut panevat asian merkille, kun esimerkiksi iltamenoissa minulla on 10cm korot ja mieheni on tällöin minua puoli päätä lyhyempi :) Minua asia ei haittaa pätkääkään, mielelläni pussailen häntä kuppiloissakin... ihmiset taitavat vaan joskus vähän tuijottaa :)

• Jay Rock

Itse olen 202 mies ja jos voisin valita olisin lyhyempi.
        Ei ikinä löydy vaatteista kokoja mitä haluaisi joten aina pukeudut siihen mikä sattuu mahtumaan päälle.
        Jotkut naisetkin karttavat pituuden takia vaikka en mitenkään pahan näköinen tapaus muuten olekkaan.
        Pointti oli siis että ei se täällä asteikon toisessakaan päässä aina helppoa ole.

• 2344576457
        Jay Rock kirjoitti:

Itse olen 202 mies ja jos voisin valita olisin lyhyempi.
        Ei ikinä löydy vaatteista kokoja mitä haluaisi joten aina pukeudut siihen mikä sattuu mahtumaan päälle.
        Jotkut naisetkin karttavat pituuden takia vaikka en mitenkään pahan näköinen tapaus muuten olekkaan.
        Pointti oli siis että ei se täällä asteikon toisessakaan päässä aina helppoa ole.

Harmi kun ei saada sulle tällasta 170 runkoa vaihdettua. Olis kiva kattoa kuinka monta päivää kestäisit.

• Kvinna46

Kävin myös tanssikurssin, olen 165 cm nainen, ja parina minulla oli suht. lyhty mies, veikkaan että hän on 170 cm, hän on kaverini, joten en joutunut paikan päällä valitsemaan paria. Tunnustan, jos olisin mennyt sinne yksin, olisin varmaan valinnut pidemmän ja komeimman miehen, mutta ei hänen pituus minua laisinkaan vaivannut. Asia on sitten ihan eri jos ruvetaan puhumaan seurustelukumppanista, silloin valitsen ehdottomasti pidemmän, onneksi hyvännäköisenä naisena voin valita. Veikkaan, että käsityksesi muista saattaa vaikuuttaa negatiivisesti, mistä tiedät mitä juttuja naiset haluavat kuulla? Mitä jos juttusi ovat liian erikoisia? Suurin osa naisista arvostaa ihan tavallisia rehellisiä miehiä. Minua ainakin ärsyttää, jos mies rupeaa kehumaan koulutuksellaan, varallisuudellan ja miten hyvin menee muuten vain. Arvostan toki nämä asiat, mutta niitten ei pitäisi tulla esiin kehujen kautta, vaan ajan kanssa, kun on oppinut tuntemaan miehen.

• tanssiva nainen

Kurja kuulla kokemuksistasi! Sinuna en kuitenkaan vielä luovuttaisi. Kuten tuossa joku muu jo totesi, kyllä miehetkin suosivat naisia, jotka ovat kauniita, hoikkia ja sopusuhtaisia, ja meidän tavisten on vaan elettävä tämän kanssa. Samoin lyhyempien miesten on vaan elettävä sen kanssa, että naisten ensikiinnostus kohdistuu niihin pitkiin miehiin. Mutta näissä on todellakin kyse vain ensireaktiosta - pidemmän päälle luonne ratkaisee, kenestä pidetään, ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Sinuna menisin takaisin tanssikurssille. Harrastan itsekin tanssia, ja voin kertoa, että muutamat suosikkitanssipareistani ovat lyhyitä, saman pituisia kuin minä tai jopa lyhyempiä. Pidän heidän kanssaan tanssimisesta koska he ovat hyviä viejiä, mukavaa juttuseuraa ja kohteliaita. Jos pitäisi valita tanssipari sokkona, niin myönnän että ehkä minäkin valitsisin itseäni pidemmän miehen, mutta vain ekalla kerralla! Toisella kerralla valitsisin jo sen, jonka kanssa oli mukava tanssia. Pituudesta ei ole yhtään mitään hyötyä, jos mieheltä puuttuu rytmitaju tai käytöstavat. Tärkeintä on miten vie ja miten kohtelee tanssipariaan.
      Tanssinharrastajien joukko on rajallinen, ja aikansa harrastettuaan alkaa tuntea muut harrastajat, ja silloin ihmiset muistavat toisensa, ja luonne, tanssitaito sekä yleinen miellyttävyys pääsevät vaikuttamaan siihen, kenellä on vientiä. Tämä vaatii vaan vähän kärsivällisyyttä, valitettavasti. Mutta usko pois, ajan myötä pituuden merkitys vähenee huomattavasti.

• w46je5y7k6u6tr7uk

On nää teidän jutut naurettavaa luettavaa mutta eihän täällä kukaan voi tosissaan olla, vai?
      Mitään "naiset pitää sellasista ja tollasista" juttuja ei ole olemassa.
      Itse reilusti alle 170cm mies ja hyvin on vientiä riittänyt.
      Jos ei jollekin 180cm naiselle kelpais niin mitä sitten. Ei nekään mulle kelpaa :)

• fhkll

Pituudesta ei tikapuiden keksimisen jälkeen ole ollut mitään lisähyötyä!

• selkeästi lyhyempi

..on vähän siihen mennyt. Onneksi ennen asiat oli toisin. En ole kyllä koskaan ollut kouluttautunut, en varakas joten kai se on luonteesta ja itsevarmuudesta kiinni. Ja siitä että on "se jokin" joka sitten kolahtaa. En muuten ymmärrä omaa, tosin jo mennyttä onneani naismarkkinoilla. Niin no olen ollut aina aika sivistynyt ja pukeudun hyvin. Silti.. kyllä sitä varjoon jää jos ei jollain lailla loista. Pitää yrittää enemmän.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe