luonnonharha vs. tavallinen harja

mitä?

Kertoisiko joku, jos tietää

Mitä eroa on ns. "tavallisella", eli esim muovipiikkisellä harjalla ja luonnonharjalla?
Onko totta, että luonnonharja on parempi hiuksilla, ja se ei katko niin paljon hiuksia? vai onko näillä mitään eroa? Ovathan luonnonharjat jo usein todella kalliita...

Minulla on hyvin katkeilevat ja eripituiset hiukset. Olen kokeillu kaikkea, erilaisia hoitoja, shampoita, auringon välttämistä, saunan pois jättämistä kokonaan jne. En käytä fööniä tms. lähes koskaan. Silti tuntuu,että minulta katkeilee jatkuvasti hiuksia. Tuli sitten mieleen, että entäpä jos vika onkin niinkin yksinkertaisessa asiassa, kuin harjassani.
Niin että pitääkö kuulemani paikkaansa: Luonnonharja on paljon parempi hiuksille?

Kiitän.

2

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikki

Kyllähän luonnonharjas on parempi hiukselle kuin muovinen harja, mutta luulen että se ei vie kokonaan ongelmaasi. Et kertonut ovatko hiuksesi käsitellyt? Hiuksesi saattavat luonnostaan vaan olla heikot. Kannattaa miettiä onko tämän hetkinen hiusmallisi hyvä vai onko se esim liian pitkä.

• ruuhkatukka

ainoo ero mitä olen havainnut on että muoviharja tekee tosi sähköiseksi. luonnonharja taas on niin pehmee ettei ainakaan tän pehkon läpi edes pääse. jos harjaat tukkaasi märkänä ja kovilla otteilla voi seurauksena olla hiusten murtuminen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe