"Kuorsausääni syntyy nukkuessa hengitysilman pyörteistä hengitysteiden ahtaissa kohdissa, erityisesti nenänielussa. -- Kuorsaukseen vaikuttavat (muun muassa) nenän ja nielun rakenteelliset tekijät."
Onko kuorsaava nainen kauhistus? Onko naisen kuorsaaminen noloa? Onko se ällöttävää tai epänaisellista vai luonnollista? Vaikuttaako kuorsaaminen naisen naisellisuuteen, seksikkyyteen tai latistaako se muuten naisen positiivista olemusta? Jääkö suhde tai sen alku siihen, jos nainen paljastuu kuorsaajaksi ensimmäisen yhdessä nukutun yön yhteydessä? Onko kuorsaaminen hyväksyttävämpää jossain olosuhteissa (esim. matkustajana automatkalla, hotellissa vieraalla tyynyllä nukkuessa)?
Naisen kuorsaus
6
1025
Vastaukset
- lisää...
Mun rouva kuorsaa. On kuorsannut aina. Minäkin kuulemma joskus (varsinkin jos on tullut bisseä juotua).
On on se naisellinen. On on se seksikäs. Ei ei se hirvitä. Pitäiskö?
Käyhän noi naiset p***kallakin, eikä silti naisellisuus kärsi. Pitäiskö?- alkup.
Ei pitäisi, mutta oma kuorsaukseni on minulle iso ja ikävä kysymys, ja mietin onko siihen aihetta. Ei ilmeisesti ainakaan sinunlaisesi ihmisen seurassa =)
- kerran yötä
miekkosen luona, joka tuntui (silloin) upealta tyypiltä. No, heräsin yöllä omaan kuorsausääneeni. Vähänkö hävetti, ja mietin et onko mies kuullu. Mies pieras unissaan ja heräsin ääneen, puntit tais mennä tasan. Tää on vaan elämää, ei sen enempää.
"Vaikuttaako kuorsaaminen naisen naisellisuuteen, seksikkyyteen tai latistaako se muuten naisen positiivista olemusta?"
Ainakin kuorsaus seksin aikana latistaa naisen positiivisen olemuksen. Ties vaikka alkaisin epäillä omaa miehisyyttäni...- äijää
jää lyhyeksi,jos naisen kuorsaus on jatkuvaa.
Ikävää mutta totta,en saa nukuttua sellaisen vieressä..tulee pettäjäex mieleen.- Hienot naiset
eivät kuorsaa, sanoi tuttavani. Minkäs voit. Kannan usein tyynyni ja peittoni sohvalle, kun haluan antaa nukkumarauhan toiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746