Mielipiteitä!!!!

=)*

haluaisin kuulla onko muilla joukkueilla tämmöisiä ongelmia kuin mulla,mä rakastan lentopalloo ihan mahdottomasti ja enkä lopettais sitä mistään hinnasta,mut nyt on tullut tämmöinen juttu et meillä ei saa kaikki pelata,mun valkulle on noussut toi voiton tahto niin pahasti päähän et vähänkin taidoiltaan huonommat eivät saa pelata laisinkaan....minusta se on erittäin VÄÄRIN!!!! kuinka meistä "huonoista" voi ikinä tullakkaan hyviä jos emme saa edes yrittää!!!! hesan powerissakin istuin vain koko ajan vaihdossa ja olin niin palanut et huh huh,sain pelata vai yhden erän koko hesan poweris ja siitä tuli aika pahamieli. mulla on alkanut tää lentopallon maku mennä aivan kokonaan,ennen tää oli kivaa,kaikki sai pelata ja jopa mitalleille päästiin monesti....mut kertokaa kokemuksianne jos teilläkin on tämmöistä niin kertokaa ihmeessä!! =)
siis ei muuta kuin ottakaa kantaa!!!!
kertokaa myös jos olette lähdössä pieksemäen poweriin!!!!
ps:toivon ettei kenellekkään käy ikinä niin kuin mulle on jo käynnyt.=)
mut minä yritän viellä mut jos tämä poweri on samallainen kuin viime niin tuskin enää lähden rovanniemen poweriin!!!!

14

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

      juu mä oon lähössä pieksämäen poweriin.....meillä on kans aika rasittava valmentaja.sen oma lapsi pelaa samassa joukkueessa ja me ollaan aina kaikkee mitä se pauliina (lapsi) haluu olla.....ku me ostettiin pelipaidat nii se sai olla ykkönen vaikka moni muukin olisi halunnut mut ku hänen äitinsä on kerta valmentaja nii sen pitää saaha kaikki "etuoikeukset"....silleen se meijän "iki-ihana" valmentaja sano....aika moni meijän joukkueesta on kyl lopettanu lenttiksen valmentajan takii....mä saatan ens vuonna jatkaa kylällä pelaamista ettei tartte kärsii enään sitä pauliinaa ja valmentajaa.................

      p.s.mist päin sä oot?

      • =)*

        Oho,meidän joukkueissahan on paljon samaa,munkin valkulla on lapsi ja se saa myös aina kaikki etuoikeudet!!!! unohdin selvästikkin mainita sen tossa edellisessä tekstissä....mulla on valmentajana sen isä ja äiti. Sen äiti aina lirkuttelee sille harkoissa,voi pikku tyttö kultani ei kai sinuun sattunut jos se vaikka kaatuu kun se on nostamassa palloo.Kaiken huippuu on vielä se kun sen ei tarvii ikinä käydä harkoissa kun se ei haluu ja silti se saa pelata ykkös kuusikossa aina. Sen isä nyt ei ole niin paljon semmoinen mut kyllä sekin vähän. Musta olis ainakin tosi noloo,jos mun äiti olis koko ajan tommoinen harkoissa mut minkäs sille voi. Mäkin tunnen paljon semmoisii jotka ovat lopettaneet tän meidän seurassa valkkujen takii. Mulla on myös 3 valkku ja senkin tyttö pelaa mut sitä ei ikina suosita ja se on mimusta oikein että sekin on niin kuin me muut.=)
        ps: ruvetaanko mailaamaan niin kerron itsestäni enemmän?


      • =)*
        =)* kirjoitti:

        Oho,meidän joukkueissahan on paljon samaa,munkin valkulla on lapsi ja se saa myös aina kaikki etuoikeudet!!!! unohdin selvästikkin mainita sen tossa edellisessä tekstissä....mulla on valmentajana sen isä ja äiti. Sen äiti aina lirkuttelee sille harkoissa,voi pikku tyttö kultani ei kai sinuun sattunut jos se vaikka kaatuu kun se on nostamassa palloo.Kaiken huippuu on vielä se kun sen ei tarvii ikinä käydä harkoissa kun se ei haluu ja silti se saa pelata ykkös kuusikossa aina. Sen isä nyt ei ole niin paljon semmoinen mut kyllä sekin vähän. Musta olis ainakin tosi noloo,jos mun äiti olis koko ajan tommoinen harkoissa mut minkäs sille voi. Mäkin tunnen paljon semmoisii jotka ovat lopettaneet tän meidän seurassa valkkujen takii. Mulla on myös 3 valkku ja senkin tyttö pelaa mut sitä ei ikina suosita ja se on mimusta oikein että sekin on niin kuin me muut.=)
        ps: ruvetaanko mailaamaan niin kerron itsestäni enemmän?

        siis on mulla vielä 4 muutakin valkkua mutta niillä ei ole lapsia!!!! =)


    • Lilo

      Minulla on ollut sama ongelma ja on edelleenkin toisinaan. On hyvä, että pienet seurat hakevat voittoja ja menestystä. Sitä kautta aukeaa mahdollisuuksia seuran talouden ylläpitoon. Ennen en tietenkään ajatellut asiaa tältä kantilta, mutta nyt vanhempana. Meiden seurallamme on ollut taloudellisia ongelmia, ja siitä kärsivät kaikki, vaikka asiaa ei ajattelisikaan.

      Totta kai on väärin, että kaikki eivät saa pelata. Tiedän sen. Itselläni on ollut toki loukkaantumisia ja muuta vastaavaa. Valmentajat ovat vaihtuneet tiheään, eikä tilanne näytä parantuvan.
      Oletteko ehdottaneet toisen joukkueen perustamista? Meillä on ollut useana vuonna kaksi c-joukkuetta, siten jokainen pääsee pelaamaan. Jos porukkaa ei riitä, voi joukkueeseen nostaa astetta nuorempia pelaajia.

      Olen edelleen se, joka lähtee ensimmäisenä penkiltä, mutta saan myös vastuuta nostajana nykyään. Eikä valmentaja voi moittia syöttöjänikään enää. Tseppiä vaan! Kyllä se siitä lähtee. Sanotte valmentajille, että hei! Mekin tahdotaan pelata ja on sinun asiasi tehdä asialle jotakin!
      Powerissa pidetään sitten hauskaa ja ollaan iloisia, että päästiin sentään mukaan.
      Olen huomannut sen asian, että en pidä valmentajastani, en hänen purevista heitoistaan, mutta vastaan hänelle samalla mitalla. tietty röyhkeys on siis tarpeen!

      • =)*

        tota täytynee yrittää....siis tarvitaan vain rohkeutta ja semmoista. =)


    • jannu

      Joukkueurheilussa tulee aina jossain vaiheessa
      eteen tämä peluuttamis ongelma. Jos joutuu penkinpäähän on ajateltava itsekin joukkueen etua
      ja ajateltava, että tällä hetkellä on joukkueelle
      tärkeämpi pelaaja kentällä ja kannustettava muita ja nostaa henkeä... Mutta tottakai se vituttaa=)

    • emppu

      on meilläki. Mut mun mielest se on ihan ymmärrettävää. Mä myönnän et mua ainaki vituttaa jos kentällä ei peli suju ja eihän se voi sujuu jos pari tyyppii kämmii koko ajan. Mut mä ymmärrän myös sen et se vituttaa jos joutuu istuu penkil mut eiks kuitenki olis kivempaa kannustaa omaa joukkuetta ku istuu myrtsinä... On harkoissa aina ilosesti mukana ja harjottelee ni voi ehkä päästä kentällekki ja näyttää sitte kaiken minkä osaa ja ehkä pääsee sitte uudellee....

      • mä vain*

        mistäs joukkueesta oot emppu? ;)*


      • *mie vaan..x)*

        ...joukkueessa pelaat emppu?meillä sammossakin on emppu,ja hyvä tyyppi onkin!!meikäkin istuu aika usein vaihtopenkillä,mut tässä pieksämäellä sain pelata aika paljon... :)


    • :o(

      Munkin mielestä toi on NIIN väärin!!!!!!! Mäki olin aika huono ku pelasin mut kyl mä sentään pelata sain ihan tarpeeksi..! JOS TÄÄLLÄ ON VALMENTAJIA KUULOLLA niin voisitte vähän ajatella että LENTOPALLO ON HAUSKA JOUKKUEPELI eikä voitto ole tärkein TOSIAANKAAN vaan hauskuus ja mukavuus saada PELATA sitä peliä itsessään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      -entinen pelaaja-

      • =)*

        eksyin tänne taas aivan vahingossa ja huomasin uuden viestin=) olen täysin samaa mielt :o(


    • selkävaivanen...

      kaikil taitaa olla sama ropleema.. meilläki pelaa valmentajan oma tytön tylleröinen,joka saa tietenki pelata kaikis peleis, vaik ei käykkään treeneissä.. mun mielest pelitaidot ei kehity jos ei saa pelata turnauksissa!! (siis pelkät harkat ei riitä..) että ho,hoi valmentajat..

      • =)*

        Just noin, valkut kaikkien täytyy saada peleissä!! Muuten meillä on ihan sama juttu=)


    • avjj

      valmentaja on pelle. yrittää saada joukkueen kustannuksella sulkia hattuunsa. kaikkien pitää saada pelata niin sanotuissa harrastesarjoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe