Miksi täällä puhutaan miesten kullien koosta,vaikka naisten tussujen koot vaihtelee tiukasta aina sellaiseen suonsilmäkkeeseen. Mikä helvetin pakko miesten on olla suurkyrpäisiä, kun voisi katsoa millaisia isovittuisia naiset on:D eikä tartte tulla mun vehkeitten koosta höpäjämään, mulla ei ole itsetunto ongelmia:) ja isovittuiset naiset muuten ei ole mitenkään selvästi ylipainoisia vaan niitä on kaikissa kokoluokissa.
HELLOU
4
1291
Vastaukset
- mies 41 v
minä olen asunut paljon ulkomailla, mm. Belgiassa ja Ranskassa ja lemmiskellyt monenmaalaisten naisten kanssa.
Sen olen tullut huomaamaan, että pimpsoissa on paljon eroja!
Kaikkein tiukin ja ihanin pillu oli eräällä ranskalaisella, melko pienikokoisella (n, 155 cm) mulattinaisella, jonka isä oli muistaakseni nigerialainen ja äiti valkoihoinen ranskalaisnainen.
Jotenkin on vaan kyseinen upean kahvinvärinen mulattinainen jäänyt mieleeni. Hänellä oli tapana ratsastaa päälläni ja erityisesti silloin hänen ihanan tiukka pimpsansa tuntui upealta keskikokoisen kullini (n. 16 cm pitkä) ympärillä.- mies 41 v
kyseinen upea mulattinainen oli maitokahvin värinen eli hyvin vaaleaihoinen.
- puhua asiaa...
kovin rankasta kielenkäyttömuodostaan huolimatta.
Naisten pimpin tiukkuus tai väljyys ei ole kiloista kiinni eikä miesten vehkeitten koko fyysisestä ulkoisesta pituudesta kiinni. Pitkällä miehellä voi olla vähemmän iso (ko. ilmaisu sallittanee) ja pienellä miehellä voi olla kookaskin vehje. On kovin yksisilmäistä selitellä, että esim. juuri lihavilla naisilla ja pienillä miehillä olisi siis löysä/tai pieni jne. Mies ei voi vehkeensä mitoille mitään, mutta nainen voi erilaisilla alavartalon jumppaliikkeillä vaikuttaa pimppinsä tiukkuuteen.
Tämän kirjoitti tutkijanainen...:-DRakentaja riimitteli pikkuisen. No, jos aiheena on "onko koolla väliä", niin ei silloin kannata odottaa valtiomiesmäisiä puheita. Vaan sanotaan asiat, niin kuin ne on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492