HELSINGIN KAUPUNGIN ERÄÄN OSASTON TYÖNTEKIJÄNÄ VOIN SANOA ETTÄ TÄMÄ HOMMA EI TOIMI NIINKUIN PITÄISI.
ENSIN PÄÄSEVÄT AY-AKTIVISTIT,SITTEN NUOLIJAT.
OLIN ITSE JONOSSA VUOROTTELUVAPAALLE SANOTTIIN ETTÄ ENNEN SINUA ON YKSI JONOSSA,HÄN PERUI SEN,MENIN KYSYMÄÄ ETTÄ EIKÖ OLIS MINUN VUORO SANOTTIIN ETTÄ YKSI LÄHTEE ENSI VIIKOLLA VUOROTTELUVAPAALLE JA 3 MUUTA ON JONOSSA.
PERUIN KOKO HAKEMUKSENI,SANOIN ETTÄ TYHJÄN SAA PYYTÄMÄTTÄKIN.MEITÄ ON 300 TYÖNTEKIJÄÄ JA YKSI ON KERRALLAAN VAPAALLA.
VUOROTTELUVAPAALLE VAIN NUOLIJAT.
---------------------------...
2
1867
Vastaukset 2
- muuallakin
Naaman mukaan niitä vapita myönnetään.
- mennyt jo kaksi viikkoa
jätin hakemuksen, mitään ei ole vielä tapahtunut.
Työnantaja vitkuttelee. Eipä ollut mollissa edes hakua vielä. Työnantaja vitkutellut jo kaksi viikkoa. Ensin sanoivat, että itse pitää sijainen hankkia ja kerroin etten tunne ketään sopivaa.
(= en halua ketään tuntemaani siihen paskaan missä olen)
et silleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493