Olin hetken naimisissa lennonjohtajan kanssa, jonka palkka silloin oli 3 kertaa omaani suurempi. Itse olen AMK-koulutuksen saanut. Heidän koulutuksensa oli verrattain lyhyt omaani verrattuna ja valtio kai maksoi pitkälti senkin.
Lennonjohtaja?
5
1930
Vastaukset
- lennonjohtajista
94 tai 95 oli pätevän muutaman vuoden töitä tehneen lennonjohtajan kuukausipalkka noin 20.000 mk.
Suhteessa silloisiin palkkoihin voisin arvata nykypalkaksi jotain 6.000-8.000 euroa kuussa... - olla liikennelentäjän
lupakirja ja kokemusta
- lennonjohtajan veli
Lentolupakirjasta en ole varma, mutta tuskin sitäkään vaaditaan.
- Miegund
lennonjohtajan veli kirjoitti:
Lentolupakirjasta en ole varma, mutta tuskin sitäkään vaaditaan.
Itse asiassa sitä ei vaadita vaan se kuuluu koulutukseen, mutta yritäpä päästä siihen koulutukseen tuhannen hakijan joukosta ja sitten valitaan tyyliin kymmenen. Koitettu on ja epäonnistuttu. Ne vaativat noin varovaisesti sanottuna täydellistä ihmistä henkisesti ja fyysisesti tietysti 3-uloitteisesta ja matemaattista lahjakkuutta.
- jep jep
Miegund kirjoitti:
Itse asiassa sitä ei vaadita vaan se kuuluu koulutukseen, mutta yritäpä päästä siihen koulutukseen tuhannen hakijan joukosta ja sitten valitaan tyyliin kymmenen. Koitettu on ja epäonnistuttu. Ne vaativat noin varovaisesti sanottuna täydellistä ihmistä henkisesti ja fyysisesti tietysti 3-uloitteisesta ja matemaattista lahjakkuutta.
kyllä sinne kouluun pääsee kun vaan yrittää.. tosin se 2 vuotta helppoa koulua ja töihin on sit eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233