Lennonjohtaja?

nykytietoa vailla

Olin hetken naimisissa lennonjohtajan kanssa, jonka palkka silloin oli 3 kertaa omaani suurempi. Itse olen AMK-koulutuksen saanut. Heidän koulutuksensa oli verrattain lyhyt omaani verrattuna ja valtio kai maksoi pitkälti senkin.

5

1953

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennonjohtajista

94 tai 95 oli pätevän muutaman vuoden töitä tehneen lennonjohtajan kuukausipalkka noin 20.000 mk.

Suhteessa silloisiin palkkoihin voisin arvata nykypalkaksi jotain 6.000-8.000 euroa kuussa...

• olla liikennelentäjän

lupakirja ja kokemusta

• lennonjohtajan veli

Lentolupakirjasta en ole varma, mutta tuskin sitäkään vaaditaan.

• Miegund
        lennonjohtajan veli kirjoitti:

Lentolupakirjasta en ole varma, mutta tuskin sitäkään vaaditaan.

Itse asiassa sitä ei vaadita vaan se kuuluu koulutukseen, mutta yritäpä päästä siihen koulutukseen tuhannen hakijan joukosta ja sitten valitaan tyyliin kymmenen. Koitettu on ja epäonnistuttu. Ne vaativat noin varovaisesti sanottuna täydellistä ihmistä henkisesti ja fyysisesti tietysti 3-uloitteisesta ja matemaattista lahjakkuutta.

• jep jep
        Miegund kirjoitti:

Itse asiassa sitä ei vaadita vaan se kuuluu koulutukseen, mutta yritäpä päästä siihen koulutukseen tuhannen hakijan joukosta ja sitten valitaan tyyliin kymmenen. Koitettu on ja epäonnistuttu. Ne vaativat noin varovaisesti sanottuna täydellistä ihmistä henkisesti ja fyysisesti tietysti 3-uloitteisesta ja matemaattista lahjakkuutta.

kyllä sinne kouluun pääsee kun vaan yrittää.. tosin se 2 vuotta helppoa koulua ja töihin on sit eri asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe