vesijumppavyö

mäipy

Hei! missä myydään vesijumppavyötä 130kiloisille?? olen nähnyt mainoksia että niin painavillekin on..

4

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

suunnilleen 0 kiloa. Käytä vaikka housun vyötä, yhdentekevää.

• lihapulla1975

Mä käyn itse vesijuoksemassa 3 kertaa viikossa ja lainaan uimahallilta sitä vyötä. En ole edes ajatellut itselleni hommavan sitä. Hyvin mahtuu lihavillekin, kun se vyön hihna venyy. Sinne vaan mukaan juoksemaan!!;o)

• lifeguard72

Vesijuoksuvöitä myydään kaiken kokoisille.

Eroja on sitten valmistajasta riippuen.

Jos uimahallissa missä käyt mahdollista käyttää hallin omia vöitä niin kokeilu eri mallisilla tuo vöiden erilaisuudet esiin.

Ja vyötä ei kiristetä vedessä vaan aina altaanreunalla.

Valmistajia mm essenuoto, arena

• Mirja 456

Styroxin palasella minä leikin jumpatessa.Ja kellun selällä ja sillon en käytä koko jumppavyötä kun se on oikeastaan mitätön vehje vedessä.Se kannattaa itsestään se vesi.Omiakin liikkeitä vatsalla kelluminen pohjaa tutkiessa,ym.Mä painan 100 kiloo ja kevyttä on vedessä.Kuperkeikkoja ties mitä teen ilman jumppavyötä.Ja vedessä hyppiminen ja juoksu auttaa saman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pelastusalan pimeä puoli: machokulttuuria ja seksuaalista häirintää

Ohhoh. Kiinnostava ja todella hämmentävä artikkeli pelastuslaitosten ja ensihoidon meiningistä. Hyvä että näistä asioista puhutaan, muuten ei mikään i
      Maailman menoa
      252
      3162
    2. Sofia pääsi rakkaansa luo

Matkustaa business luokassa. Mahtaa Sofian mollaajat olla kateellisia😄
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1632
    3. Stefu mahtavalla lomalla.

Hyvää ruokaa ja lämmintä. Kyllä nyt kelpaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1390
    4. Miksei Suomesta viedä juuri mitään elintarvikkeita?

Ihmettelee Madventures Rantala Hesarin kolumnissaan. On tehnyt sellaisen havainnon, että maailmalla törmää jatkuvasti pohjoismaisiin ruokiin, muttei s
      Maailman menoa
      275
      1329
    5. Kaisa Mäkäräinen antoi erikoistehtävän Jarkko-rakkaalle: "Ethän sä voi sitä asetta jättää..."

Kaisa Mäkäräinen kutsuu Maria Veitolan Joensuun kaupungilta saadulle tontille rakennettuun upeaan hirsitaloon Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Muk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      984
    6. Mistä se korona oikein tuli?

Näin entisenä lappajärveläisenä ihmettelen mistä se korona noin rajusti levisi. Oliko jokin tapahtuma vai mikä?
      Lappajärvi
      92
      902
    7. PS edustaja luetteli rikollisten nimiä, Ahmed, Ali, Mohammed

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008359206.html Suvakit taas suuttui kun joku kertoi faktan ja totuuden. Häpeällistä että jotkut haluavat pe
      Maailman menoa
      235
      885
    8. Se on niin

Että sä et anna kenenkään rakastaa sua. Tai ehkä annat, hitostako mä tiedän. Tai ehkä tiedän, koska tuntuu että tunnen sut hyvin. En välttämättä, mutt
      Ikävä
      64
      860
    9. Kumpi uskaltaa kertoa

Ensin että rakastaa. Kun olet seurustellut jonkin aikaa vaikka 3 kuukautta niin kumpi sanoo ensin että rakastan sinua?
      Sinkut
      154
      675
    10. Nyt on tulossa Martinalle sopiva ohjelma

Nyt vain ero Hannusta ja haku päälle. Discovery hakee Undressed ohjelmaan 18-45 vuotiaita. "tuu mukaan meidän uuteen ohjelmaan testaamaan, voisitko ra
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      667
    Aihe