Kiss-rakennekynnet

Nimetön

Olen ostanut paketin kiss:in rakennekynsiä(30e) jotka voi laittaa kotona...kun tympäydyin aina ostamaan yli 10e tekokynsi paketin. No kaverini ollessa kosmetologi ei kynsien laitossa mennyt kauu ja tuloksesta tuli hyvä!! Ainoa homma on että en saa niitä pysymään sormissani..ja nehän pitäisi olla rakennekynnet..
Kynnet alkavat parin päivän sisällä jo lohkeilemaan sivuilta ja lopputulos sama kuin tekokynsissä..irtoavat yllättävän helposti!!
Siispä kysynkin onko kukaan saanut pysymään kauampaa kuin 3pv? Ja miten? Muuten tyytyväinen tuotteeseen (:

4

2584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EK-K

Kuluttajille suoraan myytävissä tuotteissa se voi olla jopa turvallisuusyystä ominaisuutena.

• Pari vuotta sitten

Itse en kyllä pitänyt niistä kun kokeilin niitä. Se voi olla etten vaan osannut laittaa niitä kunnolla. Nytten kun olen käynyt kynsikoulutuksen niin olen huomannut että niitä reunoja kannattaa viilata kunnolla sillä rakennekynnet irtoavat helpoiten reunoista ensin. Tuo setti ei kyllä ole ammattilais setti niin laadusta ei kyllä voi olla varma. Kannattaa kyllä mennä laittamaan oikeet rakennekynnet jos haluaa pysyvän lopputuloksen.

Jos haluat yrittää vielä niin sun kannattaa mennä lukemaan rakennekynsiohjeet (suosittelen Kauneuden Paratiisi sivua). Sieltä saat hyviä vinkkejä niitten laittoon! Muista että ensimmät vaiheet ovat kaikista tärkeimpiä jos haluaa saada kestävät kynnet (eli kynnen puhdistaminen, liimaaminen ja viilaminen).

• Nimetön

No niimpä! kiitos vinkeistä! Itse olen kassatäti ja viikonloppuisin pitänyt tekokynsiä. Rakennekynsiä en ole uskaltanut ottaa kun pelottaa että töissä kuluu ja rasittuu niin paljon ,että huoltoa tarvisi liian usein ja kallista :/ Kun en tunne yhtään kassatätiä jolla olisi ollu niin ei tiedä että kannattaako edes.
        Joo, ne reunathan on ne tärkeimmät ettei menisi kynsinauhojen päälle tai jäisi liian isoa väliä. Sitten lohkeilee heti. Saa nyt nähdä mihin tästä repeää kun rakennekynnet olis niiiin ihanat (:

• Kassatäti
        Nimetön kirjoitti:

No niimpä! kiitos vinkeistä! Itse olen kassatäti ja viikonloppuisin pitänyt tekokynsiä. Rakennekynsiä en ole uskaltanut ottaa kun pelottaa että töissä kuluu ja rasittuu niin paljon ,että huoltoa tarvisi liian usein ja kallista :/ Kun en tunne yhtään kassatätiä jolla olisi ollu niin ei tiedä että kannattaako edes.
        Joo, ne reunathan on ne tärkeimmät ettei menisi kynsinauhojen päälle tai jäisi liian isoa väliä. Sitten lohkeilee heti. Saa nyt nähdä mihin tästä repeää kun rakennekynnet olis niiiin ihanat (:

Olen itse kassatäti ja minulla on ollut rakennekynnet töissä ja on kyllä hyvin kestänyt. Joskus saatto pala kynnestä lähteä sillä kannoin ja avasin kynsilläni laatikon (mutta se kynsi oli kyllä huonosti tehty!). Nyt teen itse rakennekynsiä ja on kyllä hyvin pysynyt töissä. Kannan aina kynsiliimaa mukana jos sattuu onnettomuus ja kynsi irtoaa :)

Olen oppinut että kannattaa käyttää hanskoja ja saksia/veitsiä laatikoiden avaamiseen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe