:S !!!

n11n44

ohhoh:S :O Siis miten voi olla totta ? Onko muilla tällästä selkää siis :O

Mut mä en kaipaa sit taas tänne mitään vittuilijoita et kysyn nyt vaan sitä että onko musta fitnes uralle vaik oonki vasta 15v. =) Kiitos kaikille järkevästi vastanneille..! :D

http://fi.netlog.com/n11n44/photo/photoid=243165#body

23

2084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n11n44

      ku kysyn tätä, mut saanpahan vastauksen, siis onko musta fitness alalle? ? ? ? ? ? ?

    • jonttu555

      Oho!!... :O

      • *ikiliikkuja*

        Upea selkä sulla! Itse olen sua kolme vuotta vanhempi, enkä todellakaan omista tuollaista selkää, vaikka salilla käyn ja liikun paljon. :D

        Ja tottakai sinusta on fitness-alalle! Kannattaa vielä kuitenkin odottaa muutama vuosi, luulisin. :) Harrastatko muuten kuntosalia vai mitä?


      • n11n44
        *ikiliikkuja* kirjoitti:

        Upea selkä sulla! Itse olen sua kolme vuotta vanhempi, enkä todellakaan omista tuollaista selkää, vaikka salilla käyn ja liikun paljon. :D

        Ja tottakai sinusta on fitness-alalle! Kannattaa vielä kuitenkin odottaa muutama vuosi, luulisin. :) Harrastatko muuten kuntosalia vai mitä?

        Ihanko totta, jee!!!!!

        No mä olen vasta aloittanut liikunnan ja salilla käymisen..! Ja tänään vedin 5-10 leukaa eri leveyksillä :D Ni kaiketi se on sit auttnut..!!:P


      • yrittää kehittää
        n11n44 kirjoitti:

        Ihanko totta, jee!!!!!

        No mä olen vasta aloittanut liikunnan ja salilla käymisen..! Ja tänään vedin 5-10 leukaa eri leveyksillä :D Ni kaiketi se on sit auttnut..!!:P

        tuota valokuvaustaitoa? Selkeästi kuvissa on sitä jotain vaikka ihan keskeneräisiä ovat ajatukseltaan. Jatka koulusi loppuun, vedä hyvä päästötodistus ja jatka koulutusta. Vaikka joskus fitnessuralle menisitkin, sitä ei eläkevuosiin asti tee KUKAAN!
        Ja niin kuin edellinen kirjoittaja jo mainitsikin, koita päästä irti tuosta liiasta itseihailusta, koita välillä keskittyä johonkin muuhunkin...


      • n11n44
        yrittää kehittää kirjoitti:

        tuota valokuvaustaitoa? Selkeästi kuvissa on sitä jotain vaikka ihan keskeneräisiä ovat ajatukseltaan. Jatka koulusi loppuun, vedä hyvä päästötodistus ja jatka koulutusta. Vaikka joskus fitnessuralle menisitkin, sitä ei eläkevuosiin asti tee KUKAAN!
        Ja niin kuin edellinen kirjoittaja jo mainitsikin, koita päästä irti tuosta liiasta itseihailusta, koita välillä keskittyä johonkin muuhunkin...

        mUT MINKÄ IKÄISENÄ SE FITNES JUTTU ALOITETAAN?


    • kuittaa

      heippa, olen sm tason fitnesskilpailija ja haluan hieman kommentoida. Tosiaan treenivuosia pitää vielä tulla rutkasti, sillä olet TODELLA raakile. Mä en näe sun kehossa tällä hetkellä mitään erityistä.

      Toisekseen en usko, että susta tulee tolla pääkopalla ikinä fitnesskilpailijaa, sillä korvien väli tulee olla kunnossa. Sairaalloinen itsensä ihaileminen ja peilaileminen kuvastaa sitä, ettet ole todellakaan siinä balansissa, että voisit miettiä edes kilpailuja.

      Koitahan nyt kasvaa edes pikkasen ja hankkia itsellesi jotain järkevää tekemistä. Kehitä korviesi väliä vaikka lukemalla kirjoja ja käy koulusi loppuun.

      • *ikiliikkuja*

        Edelliselle kirjoittajalle voisin sanoa, että ei varmasti 15-vuotias tyttö nyt vielä olekaan mikään hirveä lihaskimppu, varsinkin, jos vertaa oikeaan fitnesskilpailijaan. Mielestäni hän on 15-vuotiaaksi kuitenkin suhtkoht lihaksikas.

        Ja onko teidän pakko murtaa tuolla lailla toisten unelmat? Jos haluaa fitness-kilpailijaksi, niin tottakai se on mahdollista jos vain tosissaan sitä haluaa. Tässä tapauksessa ehkä kuitenkin kymmenen vuoden päästä. Ensin kannattaa käydä koulut loppuun ja reenailla pikkuhiljaa siinä sivussa. Ja 15-vuotias nyt ei varmasti ajattelekaan vielä TÄYSIN aikuismaisesti, mutta kyllähän niitä unelmia silti saa olla ja niitä saa ja pitääkin toteuttaa!

        Siinäpä minun kantani.


      • Tai_ga
        *ikiliikkuja* kirjoitti:

        Edelliselle kirjoittajalle voisin sanoa, että ei varmasti 15-vuotias tyttö nyt vielä olekaan mikään hirveä lihaskimppu, varsinkin, jos vertaa oikeaan fitnesskilpailijaan. Mielestäni hän on 15-vuotiaaksi kuitenkin suhtkoht lihaksikas.

        Ja onko teidän pakko murtaa tuolla lailla toisten unelmat? Jos haluaa fitness-kilpailijaksi, niin tottakai se on mahdollista jos vain tosissaan sitä haluaa. Tässä tapauksessa ehkä kuitenkin kymmenen vuoden päästä. Ensin kannattaa käydä koulut loppuun ja reenailla pikkuhiljaa siinä sivussa. Ja 15-vuotias nyt ei varmasti ajattelekaan vielä TÄYSIN aikuismaisesti, mutta kyllähän niitä unelmia silti saa olla ja niitä saa ja pitääkin toteuttaa!

        Siinäpä minun kantani.

        En viitsi ottaa muuten enää kantaa, mutta sen verran huomautan aloittajalle, että kannattaa erityistä siis erityistä huomiota treenissä antaa oikeille suoritustekniikoille sekä maltilliselle treenille, venyttelyille sekä palauttavalle liikunnalle. Ja etenkin välttää kaikkia liikkeitä ja liikeratoja, jotka eivät tunnu hyvälle. Kasvavan ihmisen treeni vaatii erityistä huomiota ja mielellään ammatti-ihmisen apua ohjelmien laatimisessa, jottei tule suurempia vahinkoja aikaan. Tarkoitan lähinnä nivelliikkuvuuksissa, -kulumia ja sen sellaisia pysyviä vammoja, joita voi huolimattomalla treenillä tulla. Kasvava keho vaatii myös enemmän lepoa ja aikaa kasvulle.

        Suosittelen siis asiantuntevaa personaltraineria esimerkiksi laatimaan sun ohjelman ja käymään lävitse suoritustekniikat. Tekemään ongelmakohtiin liikeanalyysit ja käymään lävitse ravinnon, venyttelyn ja palauttavan liikunnan merkityksen.


      • n11n44
        Tai_ga kirjoitti:

        En viitsi ottaa muuten enää kantaa, mutta sen verran huomautan aloittajalle, että kannattaa erityistä siis erityistä huomiota treenissä antaa oikeille suoritustekniikoille sekä maltilliselle treenille, venyttelyille sekä palauttavalle liikunnalle. Ja etenkin välttää kaikkia liikkeitä ja liikeratoja, jotka eivät tunnu hyvälle. Kasvavan ihmisen treeni vaatii erityistä huomiota ja mielellään ammatti-ihmisen apua ohjelmien laatimisessa, jottei tule suurempia vahinkoja aikaan. Tarkoitan lähinnä nivelliikkuvuuksissa, -kulumia ja sen sellaisia pysyviä vammoja, joita voi huolimattomalla treenillä tulla. Kasvava keho vaatii myös enemmän lepoa ja aikaa kasvulle.

        Suosittelen siis asiantuntevaa personaltraineria esimerkiksi laatimaan sun ohjelman ja käymään lävitse suoritustekniikat. Tekemään ongelmakohtiin liikeanalyysit ja käymään lävitse ravinnon, venyttelyn ja palauttavan liikunnan merkityksen.

        vasta minä olen eli miten voitkaan kuvitella minusta vielä mitään kovin järkevää?O_o Ja tuskin sä tämmönen olit ku olti esim 11v O_o Ja kiitos niille jotka vastasi minun viestiini :) Kun halusin vähän kommentti että onko minusta fitness uralle ollenkaan? ;(


      • n11n44
        Tai_ga kirjoitti:

        En viitsi ottaa muuten enää kantaa, mutta sen verran huomautan aloittajalle, että kannattaa erityistä siis erityistä huomiota treenissä antaa oikeille suoritustekniikoille sekä maltilliselle treenille, venyttelyille sekä palauttavalle liikunnalle. Ja etenkin välttää kaikkia liikkeitä ja liikeratoja, jotka eivät tunnu hyvälle. Kasvavan ihmisen treeni vaatii erityistä huomiota ja mielellään ammatti-ihmisen apua ohjelmien laatimisessa, jottei tule suurempia vahinkoja aikaan. Tarkoitan lähinnä nivelliikkuvuuksissa, -kulumia ja sen sellaisia pysyviä vammoja, joita voi huolimattomalla treenillä tulla. Kasvava keho vaatii myös enemmän lepoa ja aikaa kasvulle.

        Suosittelen siis asiantuntevaa personaltraineria esimerkiksi laatimaan sun ohjelman ja käymään lävitse suoritustekniikat. Tekemään ongelmakohtiin liikeanalyysit ja käymään lävitse ravinnon, venyttelyn ja palauttavan liikunnan merkityksen.

        Äidin ruoka aina parasta! =) Mä en tiiä mut mä oon alkanu syömään joka tunnin välein siis ihan hirveesti RUOKAA!:O

        ruista tulee päivässä syötyä ainaki 5-6 leipää := ja kaikkee muuta terveellistäkin.. :)

        Mutta koulun takia menee kaikki voimat eikä sen takia jaksa treenata ;( Ja senkin takia ei saa kunnolla ruokaa sen ruoan takia mutta tänään oli onneksi hyvää ruokaa spagettia =) otettiin sitä kaverin kanssa lautalliset..!

        Niin ja tulee sitä illalla käytyä koiran kanssa lenkillä ja siinä samalla teen tangolla 5-10 leuanvetoa! :D


      • *ikiliikkuja*
        n11n44 kirjoitti:

        Äidin ruoka aina parasta! =) Mä en tiiä mut mä oon alkanu syömään joka tunnin välein siis ihan hirveesti RUOKAA!:O

        ruista tulee päivässä syötyä ainaki 5-6 leipää := ja kaikkee muuta terveellistäkin.. :)

        Mutta koulun takia menee kaikki voimat eikä sen takia jaksa treenata ;( Ja senkin takia ei saa kunnolla ruokaa sen ruoan takia mutta tänään oli onneksi hyvää ruokaa spagettia =) otettiin sitä kaverin kanssa lautalliset..!

        Niin ja tulee sitä illalla käytyä koiran kanssa lenkillä ja siinä samalla teen tangolla 5-10 leuanvetoa! :D

        Nyt alkaa kuulostamaan kieltämättä hiukan... krhm, no, en sano mitään. Antaa olla. Saahan niitä unelmia tosiaan olla.


      • samantasoisia juttuja
        *ikiliikkuja* kirjoitti:

        Nyt alkaa kuulostamaan kieltämättä hiukan... krhm, no, en sano mitään. Antaa olla. Saahan niitä unelmia tosiaan olla.

        sanokaa minun sanoneeni mutta tästä tytöstä taitaa tulla suomelle naispuolinen timo poutiainen...


      • niinnno...
        samantasoisia juttuja kirjoitti:

        sanokaa minun sanoneeni mutta tästä tytöstä taitaa tulla suomelle naispuolinen timo poutiainen...

        Eipä tuo selkä nyt kovin ihmeellinen ole, tosin ikää vasta 15 v joten kyllähän sitä ehtii.

        Mutta kieltämättä tuo itseihailu kyllä paistaa läpi ja neuvoisin jo kaverisuhteidenkin takia yrittää päästää tuosta itsensä yli-ihailusta. On kurja jos sen takia jäät ilman kavereita.
        Tuo mitä minä kuvissasi näen, on että sulla on lihasta jonkunverran mutta koska sinulla ei ole rasvakerrosta lihasten päällä, ne lihakset näkyy keskivertoa paremmin. Urheilullisen näköinen olet kyllä.


    • Tokele

      Kiinostais tietää kuinka pitkä olet? ihan hyväs kunnoss näytät olevan, mutta aika nuori treenaileen kunnolla. Kannatta ton ikäsenä harrastaa muutakin urheilua kuin punttitreenejä.

      • n11n44

        158cm eli jään varmaan näin lyhyeksi kun terveyden hoitaja on sanonut että jään yhtä lyhyeksi kuin äitini.. ;( No mutta syön terveellisesti 2 kertaan viikossa syön raakaa kananmunaa,rahkaa,raejuustoa,ruisleipää,aamul puuroa,maitoo,salaattia ym..


    • Hyvä Jumala!

      Kuvien perusteella sinusta on ainesta vaikka mihin, fitnesskilpailijaksi tai vaikka bodaajaksi. Olet jotain käsittämätöntä... Mahtavat vatsalihakset, kivikovat hauikset jotka pullistelevat kuin tennispallot ja valtava selkä! Eipä taida Suomesta löytyä monta tuon ikäistä tyttöä jolla on noin uskomattomat lihakset. Vartalosi on elävä ase, joten sinun pitäisi hankkia aseenkantolupa vartaloasi varten! Olet shokki!

      • n11n44

        Kukaan ei ole ikinä sanonut minulle noin. Ihanko totTa Jos sulla om mailia tai meseä voisin neuvoa sinuakin lihasten treenaamisessa


      • d257
        n11n44 kirjoitti:

        Kukaan ei ole ikinä sanonut minulle noin. Ihanko totTa Jos sulla om mailia tai meseä voisin neuvoa sinuakin lihasten treenaamisessa

        tartten neuvojasi


    • hehheh---

      Onhan sulla tietty kroppa ihan ok- kunnossa, varsinkin ton ikäiseksi, mutta toki sulla on vielä pitkä matka fitnessurheilijaksi. Ei toi selkä esim. oo kauhean lihaksikas. Sun pitää vielä tehdä paljon maastavetoa, leuanvetoja, taljoja ja kulmasoutua ... Mut älä ihmeessä hajota paikkojas kasvuiässä!!! Eli malttia vielä pari vuotta... Harrasta liikuntaa monipuolisesti, myös aerobista sekä pelejä yms.

      Muuten, tosta sun leuanvetotuloksesta: Onhan se ihan hyvin, että ton ikänen tyttö vetää sen 10 leukaa, mut esim. itse vedin sun iässäs 20 leukaa, enkä pitäny sitä minään ihmeellisenä tuloksena. Nyt ei mee enää ku 13 myötäotteella, mut onhan painoa tietty enemmän ku sillon, mut voimaakin on kyllä enemmän, eli ei se leuanvetotulos kaikkea kerro...

      • n11n44

        Oho, 20 leukaa minun iässäni eli 15 vuotiaana jo 20 leukaa ! No onhan tässä vielä paljon lihasta pitää kasvattaa että tulee tuloksia yn...


    • f2477

      Oletko jo aloittanut sen fitness-uran?

    • --..--

      Oletko huomannut että tämä viestiketju on vuodelta 2007!!!
      Tuskinpa tämä kaveri on enää pörräämässä ja kommentoimassa aiheeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe