missä vika

sauvakävelijä:)

tarttisin neuvoja. Olen sauvakävellyt jo vuosia välillä enemmän ja joskus aikoja, että harrastan muuta liikuntaa rullaluistelua sauvojen kera juoksua ja hiihtoa.Nyt kesällä en juurikaan sauvakävellyt ja tauon jälkeen sain oikean hartiani ja käteni todella kipeäksi... käsi ja hartia ja välillä ihan kasvoihin saakka on puuduksissa ja kipeänä... työnnänkö liian tehokkaasti vai missä vika... ottaa pattiin kun on pakko jättää nyt sauvat kotiin kun lähtee lenkille. ja tämä on tapahtunut ennenkin tauon jälkeen, mutta oireet eivät ole olleet näin voimakkaat.Kiitos neuvoista !

9

2041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete...

olisko väärän mittaset kepit? Ja luultavasti jännität liikaa työntövaiheessa vääriä lihaksia...ja ryhti

• alkup..

on 120cm ja ite oon 170...pitäsköhän lyhentää... myyjä kyllä aikoinaan ne oikeanmittaisina mulle myi...

• pete...
        alkup.. kirjoitti:

on 120cm ja ite oon 170...pitäsköhän lyhentää... myyjä kyllä aikoinaan ne oikeanmittaisina mulle myi...

vaikuttaa suht oikeen pitusilta, mutta kokeilemalla se selviää...kun työnnät sauvoilla, työnnä alusta loppuun asti tasasella voimalla ja kun työntö on tehty, päästä kahvasta irti ja palauta sauvva hihnalla takas ja uusi työntö! keskity tekniikkaan ja koordinaatioon. rennosti ja samalla tehokkaasti työntäen

• pete...
        alkup.. kirjoitti:

kokeile 125cm sauvvoja, sun pituselle minimi on 122cm ja maksimi 140cm, 5cm on jo paljon.

• alkup..
        pete... kirjoitti:

kokeile 125cm sauvvoja, sun pituselle minimi on 122cm ja maksimi 140cm, 5cm on jo paljon.

pidempiä meinaat... nuo tuntuu kyllä aika hyviltä, mut voihan se olla, että vaikuttaiski jotain. Käsi ja hartiaseutu alkaa taas olla parempana, täytyy tässä lähteä kokeilemaan joko kestäis.Kiitti vinkeistä.

• mulla
        alkup.. kirjoitti:

pidempiä meinaat... nuo tuntuu kyllä aika hyviltä, mut voihan se olla, että vaikuttaiski jotain. Käsi ja hartiaseutu alkaa taas olla parempana, täytyy tässä lähteä kokeilemaan joko kestäis.Kiitti vinkeistä.

172cm
        115cm
        Ei mitään niska tai hartiakipuja.
        Ainoa työmaalla joka ei niistä valita, siis niitä kun ei ole.

• elina
        mulla kirjoitti:

172cm
        115cm
        Ei mitään niska tai hartiakipuja.
        Ainoa työmaalla joka ei niistä valita, siis niitä kun ei ole.

Itse olen 172 cm ja sauvat 115 cm. Hyvin menee!

• olen noin
        elina kirjoitti:

Itse olen 172 cm ja sauvat 115 cm. Hyvin menee!

175 cm ja sauvat on 125 cm. Juuri passeli minulle.

• zöf

Olla siten että venyttelyt on jäänyt tekemäti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe