missä vika

sauvakävelijä:)

tarttisin neuvoja. Olen sauvakävellyt jo vuosia välillä enemmän ja joskus aikoja, että harrastan muuta liikuntaa rullaluistelua sauvojen kera juoksua ja hiihtoa.Nyt kesällä en juurikaan sauvakävellyt ja tauon jälkeen sain oikean hartiani ja käteni todella kipeäksi... käsi ja hartia ja välillä ihan kasvoihin saakka on puuduksissa ja kipeänä... työnnänkö liian tehokkaasti vai missä vika... ottaa pattiin kun on pakko jättää nyt sauvat kotiin kun lähtee lenkille. ja tämä on tapahtunut ennenkin tauon jälkeen, mutta oireet eivät ole olleet näin voimakkaat.Kiitos neuvoista !

9

2080

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete...

olisko väärän mittaset kepit? Ja luultavasti jännität liikaa työntövaiheessa vääriä lihaksia...ja ryhti

• alkup..

on 120cm ja ite oon 170...pitäsköhän lyhentää... myyjä kyllä aikoinaan ne oikeanmittaisina mulle myi...

• pete...
        alkup.. kirjoitti:

on 120cm ja ite oon 170...pitäsköhän lyhentää... myyjä kyllä aikoinaan ne oikeanmittaisina mulle myi...

vaikuttaa suht oikeen pitusilta, mutta kokeilemalla se selviää...kun työnnät sauvoilla, työnnä alusta loppuun asti tasasella voimalla ja kun työntö on tehty, päästä kahvasta irti ja palauta sauvva hihnalla takas ja uusi työntö! keskity tekniikkaan ja koordinaatioon. rennosti ja samalla tehokkaasti työntäen

• pete...
        alkup.. kirjoitti:

kokeile 125cm sauvvoja, sun pituselle minimi on 122cm ja maksimi 140cm, 5cm on jo paljon.

• alkup..
        pete... kirjoitti:

kokeile 125cm sauvvoja, sun pituselle minimi on 122cm ja maksimi 140cm, 5cm on jo paljon.

pidempiä meinaat... nuo tuntuu kyllä aika hyviltä, mut voihan se olla, että vaikuttaiski jotain. Käsi ja hartiaseutu alkaa taas olla parempana, täytyy tässä lähteä kokeilemaan joko kestäis.Kiitti vinkeistä.

• mulla
        alkup.. kirjoitti:

pidempiä meinaat... nuo tuntuu kyllä aika hyviltä, mut voihan se olla, että vaikuttaiski jotain. Käsi ja hartiaseutu alkaa taas olla parempana, täytyy tässä lähteä kokeilemaan joko kestäis.Kiitti vinkeistä.

172cm
        115cm
        Ei mitään niska tai hartiakipuja.
        Ainoa työmaalla joka ei niistä valita, siis niitä kun ei ole.

• elina
        mulla kirjoitti:

172cm
        115cm
        Ei mitään niska tai hartiakipuja.
        Ainoa työmaalla joka ei niistä valita, siis niitä kun ei ole.

Itse olen 172 cm ja sauvat 115 cm. Hyvin menee!

• olen noin
        elina kirjoitti:

Itse olen 172 cm ja sauvat 115 cm. Hyvin menee!

175 cm ja sauvat on 125 cm. Juuri passeli minulle.

• zöf

Olla siten että venyttelyt on jäänyt tekemäti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      139
      9309
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5344
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3699
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2553
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      14
      2126
    6. 70
      1904
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      132
      1870
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      230
      1679
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      139
      1434
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      39
      1250
    Aihe