tarttisin neuvoja. Olen sauvakävellyt jo vuosia välillä enemmän ja joskus aikoja, että harrastan muuta liikuntaa rullaluistelua sauvojen kera juoksua ja hiihtoa.Nyt kesällä en juurikaan sauvakävellyt ja tauon jälkeen sain oikean hartiani ja käteni todella kipeäksi... käsi ja hartia ja välillä ihan kasvoihin saakka on puuduksissa ja kipeänä... työnnänkö liian tehokkaasti vai missä vika... ottaa pattiin kun on pakko jättää nyt sauvat kotiin kun lähtee lenkille. ja tämä on tapahtunut ennenkin tauon jälkeen, mutta oireet eivät ole olleet näin voimakkaat.Kiitos neuvoista !
missä vika
9
2041
Vastaukset
- pete...
olisko väärän mittaset kepit? Ja luultavasti jännität liikaa työntövaiheessa vääriä lihaksia...ja ryhti
- alkup..
on 120cm ja ite oon 170...pitäsköhän lyhentää... myyjä kyllä aikoinaan ne oikeanmittaisina mulle myi...
- pete...
alkup.. kirjoitti:
on 120cm ja ite oon 170...pitäsköhän lyhentää... myyjä kyllä aikoinaan ne oikeanmittaisina mulle myi...
vaikuttaa suht oikeen pitusilta, mutta kokeilemalla se selviää...kun työnnät sauvoilla, työnnä alusta loppuun asti tasasella voimalla ja kun työntö on tehty, päästä kahvasta irti ja palauta sauvva hihnalla takas ja uusi työntö! keskity tekniikkaan ja koordinaatioon. rennosti ja samalla tehokkaasti työntäen
- pete...
alkup.. kirjoitti:
kokeile 125cm sauvvoja, sun pituselle minimi on 122cm ja maksimi 140cm, 5cm on jo paljon.
- alkup..
pete... kirjoitti:
kokeile 125cm sauvvoja, sun pituselle minimi on 122cm ja maksimi 140cm, 5cm on jo paljon.
pidempiä meinaat... nuo tuntuu kyllä aika hyviltä, mut voihan se olla, että vaikuttaiski jotain. Käsi ja hartiaseutu alkaa taas olla parempana, täytyy tässä lähteä kokeilemaan joko kestäis.Kiitti vinkeistä.
- mulla
alkup.. kirjoitti:
pidempiä meinaat... nuo tuntuu kyllä aika hyviltä, mut voihan se olla, että vaikuttaiski jotain. Käsi ja hartiaseutu alkaa taas olla parempana, täytyy tässä lähteä kokeilemaan joko kestäis.Kiitti vinkeistä.
172cm
115cm
Ei mitään niska tai hartiakipuja.
Ainoa työmaalla joka ei niistä valita, siis niitä kun ei ole. - elina
mulla kirjoitti:
172cm
115cm
Ei mitään niska tai hartiakipuja.
Ainoa työmaalla joka ei niistä valita, siis niitä kun ei ole.Itse olen 172 cm ja sauvat 115 cm. Hyvin menee!
- olen noin
elina kirjoitti:
Itse olen 172 cm ja sauvat 115 cm. Hyvin menee!
175 cm ja sauvat on 125 cm. Juuri passeli minulle.
- zöf
Olla siten että venyttelyt on jäänyt tekemäti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875