Erottiin 8 vkoa sitten. Avopuolisoni mielestä elämämme oli tylsää, hänen rakkaudentunteensa minua kohtaan olivat muuttuneet, tulevaisuuden toiveet eivät enää kohdannetkaan.. Tähän asti uskoimme olevamme toisillemme ne oikeat (7 vuotta yhdessä). Harmittaa, jos emme edes yritä korjata suhdettamme, vaan luovutamme minun mielestäni liian helposti. Mutta minkäs teet, jos toinen ei halua edes puhua koko asiasta. Soittaa kyllä muutenlähes päivittäin, mutta ei halua puhua siitä, mikä suhteessamme meni pieleen.
Ahdistaa!
4
1779
Vastaukset
- ....
Hän todennäköisesti pitää sinua itsestäänselvyytenä. Koita olla välinpitämätön häntä kohtaa. Älä aina vastaa hänen soittaessaan jne...
Jos hän välittää vielä, niin hän huomaa sinussa tapahtuneen muutoksen. Jos hyvin käy voi hän tajuta minkä virheen on tehnyt ja palaa luoksesi takaisin.
Jaksamista sinulle :)!minulla se toimi. en vastannut puhelimeen aina kun hän soitti, ja muutenkin yritin olla "roikkumatta" hänessä.Vaikeaa se teki koska ikävä oli niin suuri. 8 vko. eron jälkeen palasimme yhteen...:)
- kaverillani samantapainen t...
Ja uskon että siinäkin suhteessa mies roikkuu exässään varmuuden vuoksi kii,ei uskalla täysin päästää irti kun jos ei kauniimpaa ja parempaa löydykään...Ja luulempa että jos nainen ei enää antas pompotella soitoilla,niin pian mies koittas jotain muuta kautta päästä takas elämään kun tajuaa mitä menettää ehkä lopullisesti.Ja sillä naisella riittäs ottajia...ehkä sikis juuri se mies ei uskalla irrottautua täysin(mustasukkasuuttaan kai)...
- .............
Pistin välit poikki ja sanoin, ettei tarvitse soitella. Ainakin minun kannaltani parempi niin, kun toinen haluaa pitää lähellä ja työntääkin sitten heti pois, etten vain "luule mitään". Mutta "kakkua ei säästää ja syödä samaan aikaan". Parempaa se mies EI TULE LÖYTÄMÄÄN, mutta minäpä voinkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394