Meillä oli tässä taannoin firmassa bileet, siis työnantaja kustansi ruat ja juomat ja me kaikki olimme siellä vapaa-aikanamme.
Yllätys yllätys, pari viikkoa sen jälkeen tuli kutsu johtajan huoneeseen, mihin oli kokoontunut työsuojeluvaltuutettu, johtaja, yksi työntekijä ja hänen luottamusmiehensä.Tämä työntekijä syytti useita muita työkavereitaan kisaamisesta siellä juhlissa ja meidät kutsuttiin yksi kerrallaan tuomiolle.
Eli menikö tässä kaikki ihan oikein? Onko vapaa-aikakin työnantajan ruodittavissa, jos tulee sanaharkkaa toisen työntekijän kanssa? Ja tässä tapauksessa olin vain "läsnä" mutta en puuttunut riitaan - joten olen kuulemma kiusaaja myös!!!
APUA...siis tietääkö joku, onko minulla kyseisessä tapauksessa mitään oikeuksia?????
entä vapaa-ajalla tapahtunut...
voiko näinkin käyttää kiusa...
3
915
Vastaukset
- näemme
mitä viinan hinnanalennus saa aikaan.
- Välillisesti
Vapaa-aikana tapahtuneita juttuja ei sinänsä voi laskea työpaikkakiusaamiseksi. Mutta välillisesti tällaiset tapahtumat ruokkivat muutoksia myös työpaikalla työaikana vallitsevaan ilmapiiriin, tätä kautta voisi perusteita syytöksille löytyä.
- Työelämässä kaiken kokenut
Ainakin pohjois-savolaisten juoru-ukkojen perättömien juorujen levittäjät on saatettava julkiseen häpeätuoliin loppuiäksi. Lisäksi kokoporukalle lopputili välittömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046