Kauheesti on ollut puhetta siitä, että onko joku oikea gootti jne... Jokainen on mitä on ja uskokoon itseensä niin paljon kuin haluaa! En mä ainakaan mieti kadulla kulkevia pissiksiä ja spurguja et "onkohan noi nyt ihan AITOJA vai wannabeitä.."
Wannabe-juoppo LOL!!! (kaikella kunnioituksella)
Onko jotain väliä? Joku tykkää viiltää itseään, joku taas tykkää istua rannalla ja iskeä miehiä/naisia. Tähän maailmaan ääntä mahtuu ja niin muuten mahtuu mielipiteitäkin :)
Joten nauttikaa toistenne seurasta enemmän ja oppikaa uusia asioita muiden kautta!
No siis IIIIIK
4
675
Vastaukset
- black__heaven
oikeat gootit on gootteja ja samanlailla pukeutuvat teinit, jotka ei kuuntele ees oikeeta goottimusaa wannabeitä.. taidat itse olla joku wannabe.
- sitte
söötti pööttejä
- reesusapina
Siis, todelliset tr00G00tit ovat luurankoina arkuissa mullan alla! Se se on ubergothicia se! Kaikki muu on teeskentelyä ja pelkkää pintaa.
- Nanook
Musta vaan tuntuu, että ei noista teinigooteista kannata kirjotta kymmentä keskustelu ketjua, kun niille gootti tyyli on vaan ohi menevä muotivillitys, eikä ne jaksa kovin kauaa esittää goottia, joku päivä ne vielä herää ja tajuaa kuinka säälittäviä paskoja ne on...
P.S: http://s3.fi.bitefight.org/c.php?uid=22153
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741