Olen tilaamassa limenvihreää Creative Zen Stone Plus soitinta verkkokauppa.comista. Nyt vaan tässä ihmettelen, MITÄ EROA ON SUORATOIMITUKSELLA JA TAVALLISELLA? Suoratoimitus on halvempi, sen nyt huomaan, mutta miten se eroaa tavallisesta tilaamisesta?
APUA PLIIS.
SUORATOIMITUS? (mp3-soittimen osto verkkokauppa.comista)
5
1639
Vastaukset
Erona on, että normaalissa on yksityisen kopioinnin hyvitysmaksu mukana. Suoratoimituksessa tilaaja tuo itse maahan Virosta, jolloin maksu voidaan kiertää. Jos suoratuodun myy myöhemmin pitäisi hyvitysmaksu maksaa itse. Hyvitysmaksu kahden gigan laitteelle on kymmenen euroa. Kun tähän lisätään ALV ja kate, on vaikutus hintaan suurempi.
Jos ostat suoratoimituksena, kannattaa tilata samalla CD tai DVD-levyjä, jos niitä tarvitsee, niin säästää postimaksuissa.RepeRuutikallo kirjoitti:
verkkokaupan suoratoimitushinnoissa ole aina kuljetus mukana?
Pääsääntöisesti kuljetus ei sisälly hintaan. Postimaksut ovat alkaen 6,70 euroa. NYt tosin CD ja DVD-levyjä saa ilman postikuluja.
okaro kirjoitti:
Pääsääntöisesti kuljetus ei sisälly hintaan. Postimaksut ovat alkaen 6,70 euroa. NYt tosin CD ja DVD-levyjä saa ilman postikuluja.
on meille päin tilattu jo yli vuoden ajan ja aina niissä on ollut kuljetus hinnassa.
Kun nyt katselin noita suoratoimitushintoja, monissa näkyy olevan kuljetus, mutta ei kaikissa. Tiedä sitten mikä on pääsääntö. Ainakin iPodeihin sisältyy kuljetus.
- verkko ostaja
olen tilaamassa uncharted 3 peliä ennakkoon ja sen hinta suoratoimituksella on huomattavasti halvempi mitä tavallinen jos siinä lukee tuote toimitus ja (alv 0%) niin pitääkö minun tämän lisäksi maksaa mitään ylimääräista vai tuleeko tuote siinä hinnassa lähimpään postinoutopisteeseen ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863629- 252066
- 1961981
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871454PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431424Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841011
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30950Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69877