Olen tilaamassa limenvihreää Creative Zen Stone Plus soitinta verkkokauppa.comista. Nyt vaan tässä ihmettelen, MITÄ EROA ON SUORATOIMITUKSELLA JA TAVALLISELLA? Suoratoimitus on halvempi, sen nyt huomaan, mutta miten se eroaa tavallisesta tilaamisesta?
APUA PLIIS.
SUORATOIMITUS? (mp3-soittimen osto verkkokauppa.comista)
5
1593
Vastaukset
Erona on, että normaalissa on yksityisen kopioinnin hyvitysmaksu mukana. Suoratoimituksessa tilaaja tuo itse maahan Virosta, jolloin maksu voidaan kiertää. Jos suoratuodun myy myöhemmin pitäisi hyvitysmaksu maksaa itse. Hyvitysmaksu kahden gigan laitteelle on kymmenen euroa. Kun tähän lisätään ALV ja kate, on vaikutus hintaan suurempi.
Jos ostat suoratoimituksena, kannattaa tilata samalla CD tai DVD-levyjä, jos niitä tarvitsee, niin säästää postimaksuissa.RepeRuutikallo kirjoitti:
verkkokaupan suoratoimitushinnoissa ole aina kuljetus mukana?
Pääsääntöisesti kuljetus ei sisälly hintaan. Postimaksut ovat alkaen 6,70 euroa. NYt tosin CD ja DVD-levyjä saa ilman postikuluja.
okaro kirjoitti:
Pääsääntöisesti kuljetus ei sisälly hintaan. Postimaksut ovat alkaen 6,70 euroa. NYt tosin CD ja DVD-levyjä saa ilman postikuluja.
on meille päin tilattu jo yli vuoden ajan ja aina niissä on ollut kuljetus hinnassa.
Kun nyt katselin noita suoratoimitushintoja, monissa näkyy olevan kuljetus, mutta ei kaikissa. Tiedä sitten mikä on pääsääntö. Ainakin iPodeihin sisältyy kuljetus.
- verkko ostaja
olen tilaamassa uncharted 3 peliä ennakkoon ja sen hinta suoratoimituksella on huomattavasti halvempi mitä tavallinen jos siinä lukee tuote toimitus ja (alv 0%) niin pitääkö minun tämän lisäksi maksaa mitään ylimääräista vai tuleeko tuote siinä hinnassa lähimpään postinoutopisteeseen ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778