Minulla on jo kesästä asti ollut seksisuhde erääseen naiseen. Tahtoisin enemmän, nainen ei ja asiasta on puhuttu eli sen puheeksi ottaminen ei ainakaan tässä vaiheessa auta mitään.
Seksi on mahtavaa ja päätteeksi saan aina repullisen kehuja taidoistani. Aina naintipäivinä teemme paljon muutakin kuin sekstailemme. Kun tapaamme, teemme yhdessä ruokaa, keskustelemme, katsomme telkkaria ja viihdymme yhdessä kuten mikä tahansa seurusteleva pari, kunnes taas seuraavana aamuna lähdemme kummatkin omille teillemme.
Naisen mielestä jotain kuitenkin puuttuu.
Miten homma kannattaisi pyrkiä hoitamaan kotiin? Onko esimerkiksi ihan pienten lahjojen antaminen liian överiksi vetävää, juuri sellaista ahdistavaa huomioimista? Tiedän että tämä nainen tykkää saada lahjoja poikaystävältään, mutta kun en ole sellainen. Olen pitänyt aika tiukkaa vuoroin vieraissa käydään-meininkiä, eli otan yhteyttä kun nainen on ottanut yhteyttä, menen käymään kun se on käynyt luonani jne. En pommita viesteillä eikä minusta kuulu viikkoihin yhtään mitään, jos on naisen "soittovuoro".
Poikaystävää sillä ei tietääkseni ole, muista panokavereista taas en osaa sanoa. Vaikuttaisi epätodennäköiseltä.
Miten isketä panokaveri
32
9001
Vastaukset
- SDD.
Mikset vaan voisi suoraan kysäistä häneltä, että kiinnostaisiko häntä jokin vakavempi juttu, kun teillä nyt kerran menee niin hyvin yhdessä.
- <Mies29>
"Mikset vaan voisi suoraan kysäistä häneltä, että kiinnostaisiko häntä jokin vakavempi juttu"
Heti toisessa lauseessa alkuperäinen kirjoittaja sanoo "Tahtoisin enemmän, nainen ei ja asiasta on puhuttu eli sen puheeksi ottaminen ei ainakaan tässä vaiheessa auta mitään."
- haluat
Eiks toi oo seurustelua? Mitä haluat enemmän?
Mitä sen naisen mielestä puuttuu teidän suhteesta?
Mulle tollanen suhde olis tosi hyvä. Ei asuttais yhdessä, mutta kun nähdään niin kivaa on. Mä oon nimittäin nähnyt myös sen arjen (avoliitto 7 vuotta) ja se vasta rankkaa on. Sitte aletaan riitelee rahasta, kuka maksaa mitäkin laskuja, lasten hoidosta, ruoka kaupassa käymisestä, siivoomisesta ym. ym. KÄÄK!- tohon äskeiseen
että oon nainen
- lopullisesti itselle?
"Eiks toi oo seurustelua?"
Ei ole, emmekä ole sitoutuneet toisiimme. Käytännössä pääpelko tällähetkellä on, että nainen löytää itselleen jonkun muun, muutenhan tässä ei olisikaan mitään ongelmaa.
Sama toimii tietenkin toisinkin päin eli jos joku sopiva sattuu eteen, kyllä tämä panokaveri saa jäädä. Ja koska ei olla yhdessä, kumpikin saa omillaan puuhailla mitä haluaa.
"Mitä haluat enemmän?"
Kaiken eli pidemmällä aikavälillä perheen, lapsia, yhteisen tulevaisuuden.
"Mitä sen naisen mielestä puuttuu teidän suhteesta?"
Rakkaus.
Itse olen myös nähnyt suhteen arjen edellisessä avoliitossani ja mielestäni se oli mukavaa niin kauan kuin niitä hyviä aikoja kesti. Mutta tämän panokaverin kanssa ainakin omasta mielestä tunnumme sopivan paljon paremmin yhteen mitä minä sen entisen kanssa. Ainakin viihdymme paljon paremmin ja meillä on hauskempaa, seksikin on parempaa kuin koskaan exäni kanssa eikä se johdu pelkästä uutuudenviehätyksestä. Nainenkin on sanonut että meillä menee sängyssä paljon kiihkeämmin kuin exänsä kanssa.
"Sitte aletaan riitelee rahasta, kuka maksaa mitäkin laskuja, lasten hoidosta, ruoka kaupassa käymisestä, siivoomisesta "
No exän kanssa ei koskaan riidelty tuollaisista asioista, homma vain hiipui kasaan. Enkä usko että kukaan joutuu kanssani riitelemään ainakaan rahasta (sitä kyllä riittää), siivoamisesta tai kaupassa käymisestä. Tosin meillä ei ollut lapsia. - vastaa
lopullisesti itselle? kirjoitti:
"Eiks toi oo seurustelua?"
Ei ole, emmekä ole sitoutuneet toisiimme. Käytännössä pääpelko tällähetkellä on, että nainen löytää itselleen jonkun muun, muutenhan tässä ei olisikaan mitään ongelmaa.
Sama toimii tietenkin toisinkin päin eli jos joku sopiva sattuu eteen, kyllä tämä panokaveri saa jäädä. Ja koska ei olla yhdessä, kumpikin saa omillaan puuhailla mitä haluaa.
"Mitä haluat enemmän?"
Kaiken eli pidemmällä aikavälillä perheen, lapsia, yhteisen tulevaisuuden.
"Mitä sen naisen mielestä puuttuu teidän suhteesta?"
Rakkaus.
Itse olen myös nähnyt suhteen arjen edellisessä avoliitossani ja mielestäni se oli mukavaa niin kauan kuin niitä hyviä aikoja kesti. Mutta tämän panokaverin kanssa ainakin omasta mielestä tunnumme sopivan paljon paremmin yhteen mitä minä sen entisen kanssa. Ainakin viihdymme paljon paremmin ja meillä on hauskempaa, seksikin on parempaa kuin koskaan exäni kanssa eikä se johdu pelkästä uutuudenviehätyksestä. Nainenkin on sanonut että meillä menee sängyssä paljon kiihkeämmin kuin exänsä kanssa.
"Sitte aletaan riitelee rahasta, kuka maksaa mitäkin laskuja, lasten hoidosta, ruoka kaupassa käymisestä, siivoomisesta "
No exän kanssa ei koskaan riidelty tuollaisista asioista, homma vain hiipui kasaan. Enkä usko että kukaan joutuu kanssani riitelemään ainakaan rahasta (sitä kyllä riittää), siivoamisesta tai kaupassa käymisestä. Tosin meillä ei ollut lapsia.Vaikutat mukavalta. Toivottavasti löydät kivan naisen itsellesi.
Tämän panokaverisi mielestä teidän suhteesta puuttuu rakkaus. Siis hä? Mä en vois ikinä siis ikinä rakastella jonkun kanssa ilman rakkautta. Ja nyt en puhu yhden illan jutuista niissähän ei ole kyse rakkaudesta vaan himosta. - Toisessa avioliitossa
Ota vaimo erikseen, sillä mitään tuollaista et tule parin ensimmäisen avioliittovuoden jälkeen näkemään ja kokemaan.
Ottaisin tuollaisen rakastajattaren milloin vain ja vaarantaisin nykyisenkin suhteeni noin ihanan naisen vuoksi. Ei hän ketään muuta huoli kun pidät hänet tyytyväisenä ja siinä vaiheessa kun hän ehdottaa avioliittoa, juokse karkuun ja kovaa! - lopullisesti itselle?
vastaa kirjoitti:
Vaikutat mukavalta. Toivottavasti löydät kivan naisen itsellesi.
Tämän panokaverisi mielestä teidän suhteesta puuttuu rakkaus. Siis hä? Mä en vois ikinä siis ikinä rakastella jonkun kanssa ilman rakkautta. Ja nyt en puhu yhden illan jutuista niissähän ei ole kyse rakkaudesta vaan himosta."Tämän panokaverisi mielestä teidän suhteesta puuttuu rakkaus. Siis hä? Mä en vois ikinä siis ikinä rakastella jonkun kanssa ilman rakkautta."
Panokaveri oli ihan samaa mieltä kunnes törmäsi minuun :( - ..................
"Tämän panokaverisi mielestä teidän suhteesta puuttuu rakkaus. Siis hä? Mä en vois ikinä siis ikinä rakastella jonkun kanssa ilman rakkautta."
Panokaveri oli ihan samaa mieltä kunnes törmäsi minuun :(No nyt en ymmärrä... Ehkä se ei sitten sinusta tykkää. Onkohan säälipanoa?
- harkita ennen kun...
Toisessa avioliitossa kirjoitti:
Ota vaimo erikseen, sillä mitään tuollaista et tule parin ensimmäisen avioliittovuoden jälkeen näkemään ja kokemaan.
Ottaisin tuollaisen rakastajattaren milloin vain ja vaarantaisin nykyisenkin suhteeni noin ihanan naisen vuoksi. Ei hän ketään muuta huoli kun pidät hänet tyytyväisenä ja siinä vaiheessa kun hän ehdottaa avioliittoa, juokse karkuun ja kovaa!Vaikka tuollainen suhde olisi kannaltani tosi hyvä, niin en silti ottaisi ukkomiestä. Ukkomiehen kannattaa otaa naimisissa oleva nainen rakastajattareksi.
Tosiaan vaarantaisit liittosi, sillä mistä voit olla varma, ettei nainen olisi yhteydessä vaimoosi, kun mustasukkasuus yllättää.
- Realisti.
Kun sinä lähdet tulee seuraava ukko jyystämään yhteistä panopuutanne.
- Näköjään
joillekin miehille on tosi vaikeaa myöntää asioiden todellinen laita eli että nainenkin voi tykätä seksistä ja olla täysin riippumaton miehestä ja olla panosuhteessa se päättävä, aktiivinen osapuoli. Sulle asia näyttäytyi niin, että nainen onkiun tässä vainse panopuu, jota miehet käyttävät... säälittävää. Ja täysin vastoin kuvausta.
- Kuningas Painaja
Totuus on se, että sitä ei kiinnosta koska hän ei näe, että vakiutuminen toisi mitään uutta teidän välille. Te olette painaneet jo liikaa, joten mitään uutta ei ole hänen mielestään enää näköpiirissä. Kohta hän kyllästyy siihen hirsien narinaankin ja jättää sinut lopullisesti. Sinun olisi pitänyt hillitä tuota painamishommaasi jo huomattavasti aikaisemmin ja ottaa noi ehdotukset silloin puheeksi. Nyt on turha itkeä, kun löysät on jo housussa. Lisäksi sillä on todennäköisesti veressä jokin kuppa, hiv, klamydia tms. ja pelkää sinun alkavan jossain vaiheessa ehdottelevan lasta, mutta kun sen teko ei enää onnistukaan.
- Yks vaan
Samaa mieltä! Kyllä nyt on ap-kirjoittajaa kustu pahasti linssiin! Ap-kirjoittaja sinä olet huora naiselle, se ei ole halunnut eikä tule haluamaankaan sinulta muuta kuin seksiä. Ehkä olisi syytä nostaa jo kytkintä ja etsiä uusi joka on kiinnostunut muustakin kuin vain sinun tikkarista!!
- lopullisesti itselle?
Yks vaan kirjoitti:
Samaa mieltä! Kyllä nyt on ap-kirjoittajaa kustu pahasti linssiin! Ap-kirjoittaja sinä olet huora naiselle, se ei ole halunnut eikä tule haluamaankaan sinulta muuta kuin seksiä. Ehkä olisi syytä nostaa jo kytkintä ja etsiä uusi joka on kiinnostunut muustakin kuin vain sinun tikkarista!!
"Kyllä nyt on ap-kirjoittajaa kustu pahasti linssiin!"
Ei mielestäni, sillä asia on kyllä ollut kokoajan tiedossa. Ei tässä ketään ole huijattu.
"Ehkä olisi syytä nostaa jo kytkintä ja etsiä uusi joka on kiinnostunut muustakin kuin vain sinun tikkarista!!"
Uusi on kyllä etsinnässä, mutta en ymmärrä miksi pitäisi nostaa kytkintä, sillä sitten saa taas kärvistellä puutteessa. Paremp tämäkin kuin ei mitään. - dicky2
"Kyllä nyt on ap-kirjoittajaa kustu pahasti linssiin!"
Ei mielestäni, sillä asia on kyllä ollut kokoajan tiedossa. Ei tässä ketään ole huijattu.
"Ehkä olisi syytä nostaa jo kytkintä ja etsiä uusi joka on kiinnostunut muustakin kuin vain sinun tikkarista!!"
Uusi on kyllä etsinnässä, mutta en ymmärrä miksi pitäisi nostaa kytkintä, sillä sitten saa taas kärvistellä puutteessa. Paremp tämäkin kuin ei mitään.minkä ihmeen panosuhteen?? kesästä asti tapaillu, nyt on syksy, etkä nää muijaa välillä viikkoihin?!? haloo!
- lopullisesti itselle?
dicky2 kirjoitti:
minkä ihmeen panosuhteen?? kesästä asti tapaillu, nyt on syksy, etkä nää muijaa välillä viikkoihin?!? haloo!
"minkä ihmeen panosuhteen?? kesästä asti tapaillu, nyt on syksy, etkä nää muijaa välillä viikkoihin?!? haloo! "
No ehkä vähän voimakkaasti ilmaistu, sillä kerran ei nähty kahteen viikkoon. Muuten ollaan pantu parissa kuukaudessa enemmän ja säännöllisemmin mitä purkautuneessa avoliitossani viimeisen vuoden aikana.
- yx-mies
Mitäs jos lopettaisit sen panosuhteen ja etsisit sellaisen joka muutenkin arvostaa sinua.
Minun mielestä ,sinua nyt käytetään hyväksi koska olet tunteistasi kertonut ja ne on torjuttu.
Ei muuta kun uutta etsimään, kohdista mielenkiinto ja aika muualle että löydät ihmisen joka pitää sinusta kokonaisuutena , eikä vain pukkina jossa on tappi. - Wanha Zetä
Onneksi olen jo 40! On se vaan niin vaikeeta nykyään...
- ????????
Täällä kun puörii jonkun aikaa niin elämä näyttää aika karseelta. Ensin halutaan iskee joku ja kysytään repliikkejä sitte aletaan miettii miten kukakin pelaa. Sitte kaikki pelaa ja jättää toisensa. Onks kellään normaalia parisuhdetta? Onks sitä enää olemassakaan??
- -.-jep-
Kannattaako jakorasioita ylipäänsä iskeä? Ja miksi sillä ei olisi muita panokavereita? Jos ette välillä tapaa viikkoihin niin eikö voisi olettaa että nainen käy silloin muualla.
- jos rakastUU/ihanstuu
panokaveriin.
- wizardess
jos niin käy.Jos tietty se toinenkin on meiningissä messissä.
- rakastunut blondi
..mitä sä tunnet?
- Taimintytär
Näyttäydyttekö te kahdestaan julkisilla paikoilla?
Tuo oli vain tuollainen irrallinen kysymys.
Olen ollut jonkin aikaa itsekseni enkä aijo ihan pian perustaa yhteistä taloutta kenenkään kanssa, tuskin koskaan, mutta vakituisen kaverin tahtoisin. Semmoisen jonka kanssa voisimme viettää yhteistä vapaa-aikaa, mutta en niin että oltaisiin viikkokausia erillään ilman mitään näkyvää syytä. Outo nainen sinulla!
Kyllä minä jo soittaisin miehen perään ja kysyisin kuulumisia tms.
Sinä tahtoisit enemmän kuin nainen. Hän haluaa nalppelia ja seuraa silloin kun se hänelle sopii ja hän tahtoisi vielä pikkuisia lahjojakin. Mitä sinä saat? Joo, joo, tiedetään, mutta mitä muuta sinä saat sen lisäksi kuin nöyryyttävää odottelua...??? - Pelkoako???
Olen itse (nainen) pitänyt yllä "seksisuhdetta" jo jonkin aikaa. Teemme yhdessä mainitsemiasi asioita ja seksi on upeaa. Omalta kohdaltani voin sanoa että pelkään menettäväni kaiken tämän/nämä ihanat hetket jos tästä tulisi ns. seurustelusuhde. Tai että muuttaisimme yhteen.
Parisuhteeen vaikeus on koettu ja huonoksi havaittu. Aina ei ole helppoa, välillä kaipaa toista aivan mielettömasti, ei pelkästään seksiä hänen kanssaan... Vaan ei tule otettua yhteyttä kuin joskus.
Totuushan on se että näin ei voi jatkua ikuisuuksia. Ero on edessä aivan varmasti. Ja ehkä niin on parempi. Mies ansaitsee mielestäni tulevaisuuden naisen kanssa jolla ei ole "sitoutumiskammoa"
Elämässä ihastuminen on helppoa, rakastaminen vaikeaa.
Onnea kuitenkin yritykseesi.- eriskummallinen
tunnenpa tuon naisen, se ei ole lahjojen perään, eikä mikään pirtin puolikkaan hamuaja. se on kyllä kaikin puolin varsin outo tyyppi, ettenkö sanoisi eriskummallinen.
- Tunnet
eriskummallinen kirjoitti:
tunnenpa tuon naisen, se ei ole lahjojen perään, eikä mikään pirtin puolikkaan hamuaja. se on kyllä kaikin puolin varsin outo tyyppi, ettenkö sanoisi eriskummallinen.
...sillä kaltaisiani on muitakin. Lahjoista pidän jos ne on annettu vilpittömässä mielessä.
Aurinkoista syksyä kuitenkin myös sinne.
- JONESIII
Äijä on ihan pumpulii.
- Lihava Täti
Mulla oli kiihkeä panokaveri. Kestävä ja urheilullinen mies. Seksi oli aivan ihanaa ja kävimme myös kävelyllä ym.
Kuitenkin vuorokauden kuluttua minua alkoi rassata jo miehen läsnäolo.
Kaipaan omaa rauhaa ja sitä että voin aamulla katsoa uutiset rauhassa ja juoda kahvini kenekään pulisematta korvan juuressa. Haluan mennä rauhassa suihkuun ja tehdä omat kuvioni.
Tuo mies oli kuin koira. Kulki perässä ja oli koko ajan siinä.
Jos ei ollut paikalla niin hän lähetteli minulle ihania rakkausrunoja ja textareita...mutta...niissäkin on joku raja. Jos se puhelin koko ajan piippaa siinä ja pitäisi muitakin asioita tehdä..kuten työ ja kotihommat..
Minusta alkoi tuntua siltä, että kuristun, niinpä hankkiuduin eroon siitä kaverista.
Kovasti se kaveri suuttui siitä ja oli loukkaantunut, mutta en minä voi teeskennellä että rakastan, jos olen vain ihastunut ja tykkään.
Me olimme puhuneet asian selväksi, että tämä on vain tätä ja kumpikin on samaa mieltä. Jotenkin se vain muuttui sen miehn puolelta yht'äkkiä.
Sellainen ihminen, jota oikeasti r a k a s t a a on niin tärkeä, että silloin tekee itsekin myönnytyksiä elämäänsä. Ja seksi voi jopa loppua sairauden tms takia, mutta yhdessäolo ei. Sitä on r a k k a u s. - riutuva fuckbuddy
Mullakin on vähän sama ongelma panokaverini kanssa. Meillä on todella hauskaa yhdessä kaikella tavalla. Pystymme tapaamaan aika harvoin, mutta emme millään haluaisi erota aamulla. Soittelemme lähes päivittäin ja puhelimessakin vierähtää huomaamatta tunti tai pari. Minä taidan olla se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa, pitäisi varmaan hillitä, etten ahdista toista. Suunnittelemme jopa yhteistä lomareissua. Nainen ei kuitenkaan ole valmis sitoutumaan. Tilanne on siinä mielessä hankala, että en oikein pysty hillitsemään omia tunteitani. Rakastuisin naiseen silmänräpäyksessä, jos vaan lopettaisin tämän jatkuvan jarruttelun. Haluaisin antaa sen tapahtua, mutta kun nainen ei ole valmis. Pitäisi varmaan hommata toinenkin panokaveri, jotta pysyisin järjissäni.
- Ei jumalauta jarmo
Lekalla niitä naisia isketään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi103338Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463138Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462931Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo552759100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522549Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322126Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä512065Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451809
- 481612