Barona+vuokratyösuhde

Palkatonnako

Jos menen vuokratyösuhteeseen Baronalle, meinaako se sitä että verojen ym. lisäks palkasta menee muutakin rahaa? Harkitsen kovasti hakeutumista heidän listoille mutta jotenkin kalskahtaa kun on lukenut muutamia juttuja tältä palstalta...ei saa varmuutta että onko se hyvä vai paha. Kokopäivätyötä olisi tarjolla mutta kylläpä ketuttaisi tehdä jos palkasta syödään liikaa pois.

39

27129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä täältä luet

      ....Sillä muut tarkoittavat sitä paljonko henkilöstöfirma(enkä tarkota pelkästään vuokratyö tai rekrytointi yrityksiä) laskuttaa asiakkaalta. Ne ovat aivan huimia summia, mutta sinun palkkaasi se ei vaikuta ollenkaan, sillä henkilöstöfirmoille ovat olemassa omat lakipykälänsä ja aivan varmasti jokainen noudattaa niitä. Itse olen ollut viimeisen 3 vuotta vuokratyössä, keikkaa satelee kun sieni sateella kun innostuu olemaan ahkera ja tunnollinen. Vuosi sitten minunkin työsuhteeni vakituistettiin Adeccon asiakkaalle. Tsemppiä!

    • baronalainen

      Ei mene mitään ylimääräisiä. Itse olen baronan listoilla kokopäivätyössä jatkuvassa työsuhteessa. Hyvää palkkaa olen saanut, jopa parempaa mitä muut samaa työtä tekevät. Hyvät edut ovat ja ei todellakaan mene mitään ylimääräistä. Rohkeasti vain.

    • pitkällä kokemuksella

      Parempaa ja laadukkaampaa elämää saat kun et mene vaan etsit kunnon työtä "oikeasta" firmasta.

    • The Bull

      Kokeile Eilakaislaa..
      Ei kusetusta, rehtiä Suomalaista menoa.

    • 123gona

      baronalle ei ikinä. meidän firmassa 30 baronalaista ja ovat kuin orjia. pitäisi valtion puuttua tälläiseen ihmisten riistoon. ja palkat aivan surkeat 6-7e tunnilta paskatyöstä baronalla.

      • huomasin itsekkin

        Onneksi itse tajusin jo haastattelussa millaista meininkiä siellä on ja se riitti.


      • Työtön89

        jaa, itse olen kuntouttavassa työtoiminnassa, jatkuvasti muuttohommia, haravoimista, remonttityöt, kunnostukset sun muut.
        Ja käteen jää vaivaiset 9€ päivältä, enemmän minä olen orja, kuin ne jotka ovat baronassa töissä.


    • hmm.....

      Vuokratyö on tarkoitettu sellaisille henkilöille jotka ei muuten työtä saa. Muutenkin heillä on kaikki lain porsaanreijät käytössä(miten riistää työntekijöitä) , eli lainmuutosta tarvittaisiin että tälläiset saadaan kitkettyä yhteiskunnasta.

      Kävin itsekkin haastattelussa, mutta tulin siihen päätökseen että en missään nimessä heidänkauttaan töihin mene. Ei asiantuntemusta, töykeää käytöstä ja muutenkin vain rahanhimo tuntui heillä olevan päällimmäisenä.

      Riittää kun soittelee kaikki yritykset läpi, töitä löytyy varmasti.

    • huonompi palkka

      Ei ikinä kannata mennä näihin vuokratyöfirmoihin. Ne ottavat katteensa työntekijöiden palkasta eli saat vähemmän käteen kuin jos olisit itse suoraan työsopimuksessa firmaan. Miksi ihmeessä kaipaisit jotain välikäsiä? Todella, vuokratyöläisenä sinua kohdellaan kuin orjaa ja olet pelkkää kuraa.

      Yleensä on vielä sellainen pykälä asiakasfirman ja vuokratyöfirman välisessä sopimuksessa, ettei asiakas saa palkata sinua itselleen vakituisesti töihin. Siinä on karenssi tai sakko uhkana.

      • ICT-alalla

        Olen ICT-alalla ja saan täsmälleen samaa palkkaa kuin muutkin tällä alalla sillä työehtosopimus jota noudatamme sitoo myös muitakin vastaavaa työtä tekeviä - olivat sitten Baronalla tai eivät. Suosittelen!


      • mie vuan
        ICT-alalla kirjoitti:

        Olen ICT-alalla ja saan täsmälleen samaa palkkaa kuin muutkin tällä alalla sillä työehtosopimus jota noudatamme sitoo myös muitakin vastaavaa työtä tekeviä - olivat sitten Baronalla tai eivät. Suosittelen!

        Olen nyt ollut puoli vuotta töissä baronalla, myös ict-alalla, todella hyvää palkkaa saan, ja palkankorotuksia on luvassa. Työsuhde etuuksia on mm. työterveyshuolto yksityisellä, todella hyvää palvelua. Missään asiassa en ole vääryyttä kokenut. Ja mielestäni taas kyllä baronan asiakasfirma saa palkata työntekijän suoraan , jos siltä tuntuu..


        Suosittelen lämpimästi, baronalaiset on mukavaa porukkaa.


      • samaa
        mie vuan kirjoitti:

        Olen nyt ollut puoli vuotta töissä baronalla, myös ict-alalla, todella hyvää palkkaa saan, ja palkankorotuksia on luvassa. Työsuhde etuuksia on mm. työterveyshuolto yksityisellä, todella hyvää palvelua. Missään asiassa en ole vääryyttä kokenut. Ja mielestäni taas kyllä baronan asiakasfirma saa palkata työntekijän suoraan , jos siltä tuntuu..


        Suosittelen lämpimästi, baronalaiset on mukavaa porukkaa.

        mieltä Baronasta.


      • Japas

        Siis nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisten tällä kirjoittajalla. Vuokratyöntekijät saavat palkan työehtosomuksen sekä kokemusvuosien perusteella. Vuokratyönetkijä ei maksa mitään "ylimääräistä" palkastaan vaan tuon katteen maksaa asiakasyritys vuokratyöfirmalle. Onkohan kirjoittajalla henkilökohtaista, faktaan perustuvaa näyttöä siitä mistä kirjoittaa vaan mennäänkö vain mutu tuntumalla. Itsellä todella hyviä kokemuksia alan yrityksistä ja sitäpaitsi jos edellinen työ loppuu etsii vuokratyöfirma hyvälle työntekijälle varmasti uuden työpaikan. Tekeekö näin nämä kaikki "normaalit" yritykset, jotka potkivat työntekijänsä pihalle yt:den kautta...eivät todellakaan!!!


      • ajattelejärjellä
        mie vuan kirjoitti:

        Olen nyt ollut puoli vuotta töissä baronalla, myös ict-alalla, todella hyvää palkkaa saan, ja palkankorotuksia on luvassa. Työsuhde etuuksia on mm. työterveyshuolto yksityisellä, todella hyvää palvelua. Missään asiassa en ole vääryyttä kokenut. Ja mielestäni taas kyllä baronan asiakasfirma saa palkata työntekijän suoraan , jos siltä tuntuu..


        Suosittelen lämpimästi, baronalaiset on mukavaa porukkaa.

        sinullekin tiedoksi että hyvä työntekijä pystyy vaikuttamaan palkkaansa itse.
        Tienaisit enemmän olematta baronalla.
        Vuokrafirma välittää työntekijöitä,eli se firma maksaa baronalle sinusta.
        Järkikin sanoo että kun siinä on yksi välikäsi sinun ja firman välissä,niin sinun osuutesi on pienempi.
        Näin se on rakennusalalla ja tyhmänkin pitäs tajuta että niin myös sinun alallasi.
        Jos pidät itseäsi hyvänä,niin älä ihmeessä anna baronan kerätä siitä välistä voittoa.
        Neuvottele suoraan jonkun firman kanssa ja huomaat että liksa nousee.
        Eri asia sitten jos et ole niin hyvä.


      • el ninjo
        Japas kirjoitti:

        Siis nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisten tällä kirjoittajalla. Vuokratyöntekijät saavat palkan työehtosomuksen sekä kokemusvuosien perusteella. Vuokratyönetkijä ei maksa mitään "ylimääräistä" palkastaan vaan tuon katteen maksaa asiakasyritys vuokratyöfirmalle. Onkohan kirjoittajalla henkilökohtaista, faktaan perustuvaa näyttöä siitä mistä kirjoittaa vaan mennäänkö vain mutu tuntumalla. Itsellä todella hyviä kokemuksia alan yrityksistä ja sitäpaitsi jos edellinen työ loppuu etsii vuokratyöfirma hyvälle työntekijälle varmasti uuden työpaikan. Tekeekö näin nämä kaikki "normaalit" yritykset, jotka potkivat työntekijänsä pihalle yt:den kautta...eivät todellakaan!!!

        tottakai ne etsii sulle orjalle uuden työn sillä välistävedollahan loiset elää eikä laupeudella


    • Totuussssssss

      Olemme vain vuokratyöläisiä joilla ei ole oikeutta valittaa mistään. Tämän päivän totuus on että suoraan ei pääse töihin jos ei ole kasvanut se siellä. Yritetty on

      • tiedä...

        edes käyttäjäyrityksen työaikoja eikä omia tuntimerkkaus systeemejään......


    • niihä

      Joo niinpä niin, joka ainoana tilipäivänä on saanu soitella perään...

      • baronalogistiikka

        Baronalta saa aivan loistavaa palkkaa!! itse olen trukki kuski ja tienaan 5,000e/kk joka on mielestäni työhön nähden aika hyvin, ja olen ollu töissä vasta vuoden. 10 vuotta alalla työskennelleet tienaavat 8.000e/KK. Eli kannattaa hakea baronalle töihin, ja saan vuoden päästä työ-suhde auton kiitokseksi hyvästä työstä. Barona palkitsee aina hyvät työntekijät!


      • niinvarmaan
        baronalogistiikka kirjoitti:

        Baronalta saa aivan loistavaa palkkaa!! itse olen trukki kuski ja tienaan 5,000e/kk joka on mielestäni työhön nähden aika hyvin, ja olen ollu töissä vasta vuoden. 10 vuotta alalla työskennelleet tienaavat 8.000e/KK. Eli kannattaa hakea baronalle töihin, ja saan vuoden päästä työ-suhde auton kiitokseksi hyvästä työstä. Barona palkitsee aina hyvät työntekijät!

        eli siis barona tekee sinusta jatkuvasti yli 3000 euroa kuussa tappiota se työsuhdeauto.
        onpa siellä tyhmää porukkaa johtamassa kun pitävät noin kannattamatonta jamppaa siellä.


      • hankk
        baronalogistiikka kirjoitti:

        Baronalta saa aivan loistavaa palkkaa!! itse olen trukki kuski ja tienaan 5,000e/kk joka on mielestäni työhön nähden aika hyvin, ja olen ollu töissä vasta vuoden. 10 vuotta alalla työskennelleet tienaavat 8.000e/KK. Eli kannattaa hakea baronalle töihin, ja saan vuoden päästä työ-suhde auton kiitokseksi hyvästä työstä. Barona palkitsee aina hyvät työntekijät!

        älä puhu paskaaa :D varmaa joku baronan mannekiini siellä kirjottelemassa kyllä sen huomaa ku työkkärin recryissä kaikki nää riisto firmat kehumassa itteensä.


    • P

      Itse olen ollut Baronalla rakennuspuolella kohta kuusi vuotta. Joskus talvisin ei ole ollut keikkaa, mutta pääsääntöisesti minulle on aina töitä riittänyt. Palkka on ollut linjassa siihen mitä muissa rakennusalan firmoissa saa. Työ ja työkohteet ovat olleet vaihtelevia ja olen viihtynyt fimassa. Minkäänlaista vääryytä en ole koskaan tuntenut kokeneeni. Päinvastoin, toiminta on ollut hyvin läpinäkyvää ja reilua.

      Aikanaan olin Skanskalla hommissa ja se oli myös hyvä firma olla töissä. Ainut miinus siinä oli omastanäkökulmastani työmaiden pitkät kestot. Minusta on mukavaa vaihtaa työmaata muutaman kerran vuodessa mutta isommilla firmoilla samat kaverit ovat yleensä aina yhden työmaan melkein alusta loppuun.
      Myös Skanskalla oli lomautuksia, eli ei ollut varsinaista eroa työn vakituisuudessa verrattuna Baronaan.

      Huonosti motivoitunut työntekijä ei välttämättä pärjää Baronassa tai missään muussakaan vokrafirmassa yhtä hyvin kuin isommassa rakennusfirmoissa. Vuokramieheltä vaaditaan kohtuullisia suorituksia työmailla ja tyhjäntoimittajat on asiakasfirman helppo pistää pois. Voinkin sanoa pitkään työmailla pyörineenä että vuokrafirmoissa on vähintään yhtä hyviä työntekijöitä kuin "kantafirmoissakin". Baronalla on mielestäni erityisesti satsattu siihen että eivät lähetä työmaille sellaisia työntekijöitä jotka eivät täytä asiakkaan vaatimuksia. Aina välillä sattuu joukkoon toki poikkeuksiakin.

      Olen ollut töissä myös pienemmissä rakennusfrimoissa ja niissä työntekijän asema on ollut selvästi heikompi mitä vuokrafirmassa. Jos pitäisi jotain suositella hyvälle rakennustyöntekijälle niin hakeutukaa aluksi isoihin firmoihin, mutta näiden jälkeen esim. Barona on varmastikkin kilpailukykynen vaihtoehto. Vapautta arvostavalle hyvä vuokrafirma voi olla paras vaihtoehto. Pienissä rakennusfirmoissa voi päästä tekemään eniten tunteja ja tätä kautta suurimmat tilit. Epävarmuus joka suhteessa on usein pikkufirmojen riesa.

      • herätyyyssss

        sinulle joka tunnet olevasi hyvin motivoitunut baronan raksatyöläinen.
        Olen työskennellyt monta vuotta samassa pienessä rakennusfirmassa.
        Määräaikainen työsuhdekin muuttunut sen johdosta vakituiseksi.
        Me emme ota vuokrafirmalta ketään töihin,A) koska se tulisi meille kalliimmaksi kuin palkata joku suoraan meille töihin B) haluamme taatusti ammattilaisen kaverin C) olemme omassa firmassamme pyrkineet tasapuolisuuteen,eli samasta työstä saa saman palkan
        Sinunkin kannattais kysyä töitä muualtakin kuin skanskalta.Pääsisit kouluttautumaan työn ohella ja voin sanoa sen verran sinua kokeneempana että tienaisit taatusti enemmän jos olisit 6 vuotta tehnyt jollekin firmalle suoraan töitä,etkä minkään vuokrafirman kautta.
        Urakoista ja ylitöistä ne lisätienestit kertyy,ja hyvät sellaiset.
        Älä ihmeessä jää mihinkään vuokrafirmaan jumittamaan jos tunnet olevasi tarpeeksi etevä.Jopa nykyään hyvä työmies pystyy itse neuvottelemaan liksansa kohilleen ja omat urakkansa.Eikä hyvää työmiestä myöskään lomauteta,jos on se uhka että se vaihtaa firmaa.
        Sinun hyvyydestäsi nettoaa nyt vain barona.


      • EX-vuokratyöntekijä
        herätyyyssss kirjoitti:

        sinulle joka tunnet olevasi hyvin motivoitunut baronan raksatyöläinen.
        Olen työskennellyt monta vuotta samassa pienessä rakennusfirmassa.
        Määräaikainen työsuhdekin muuttunut sen johdosta vakituiseksi.
        Me emme ota vuokrafirmalta ketään töihin,A) koska se tulisi meille kalliimmaksi kuin palkata joku suoraan meille töihin B) haluamme taatusti ammattilaisen kaverin C) olemme omassa firmassamme pyrkineet tasapuolisuuteen,eli samasta työstä saa saman palkan
        Sinunkin kannattais kysyä töitä muualtakin kuin skanskalta.Pääsisit kouluttautumaan työn ohella ja voin sanoa sen verran sinua kokeneempana että tienaisit taatusti enemmän jos olisit 6 vuotta tehnyt jollekin firmalle suoraan töitä,etkä minkään vuokrafirman kautta.
        Urakoista ja ylitöistä ne lisätienestit kertyy,ja hyvät sellaiset.
        Älä ihmeessä jää mihinkään vuokrafirmaan jumittamaan jos tunnet olevasi tarpeeksi etevä.Jopa nykyään hyvä työmies pystyy itse neuvottelemaan liksansa kohilleen ja omat urakkansa.Eikä hyvää työmiestä myöskään lomauteta,jos on se uhka että se vaihtaa firmaa.
        Sinun hyvyydestäsi nettoaa nyt vain barona.

        Olen työskennellyt Baronalla vuokratyöntekijänä ICT-alalla 9 kk vuonna 2008. Työsopimukseni oli kokopäiväinen ja 37,5 tuntia viikossa. Silloin luulin etteivät vuokratyöntekijät saisivat pyhäpäivistä palkaa, koska niitä minulle ei maksettu. Esim. pääsiäispäivät, vappu...

        Nyt olen Staffpointilla duunissa samanlaisella työsopimuksella ja siellä maksetaan pyhäpäivistä korvaukset.
        Nyt olen vasta tajunnut, että eikö se ole työehtosopimuksen mukaista maksaa säännöllistä työtä tekevälle 37, 5 viikossa maksettava nämä arkipyhäkorvaukset.

        Kysymys kuuluukin onko minulle nyt sitten jätetty ne maksamatta tahalteen Baronalla? Ja saakohan niitä jälkikäteen pyytää? Vai onko tässä jonkin porsaan reikä ettei niiden mukamas tarvitse maksaa arkipyhäkorvauksista?

        Yksi kaverini sanoin minulle kun menin Baronalle duuniin, että kannattaa olla tarkkana palkoista. Omaa tyhmyyttäni se oli, kun luulin ettei niistä arkipyhistä makseta palkkaa... mutta niin... onko jollain kokemusta tästä asiasta?? tai tietoa? :)


      • palkkakuitit
        EX-vuokratyöntekijä kirjoitti:

        Olen työskennellyt Baronalla vuokratyöntekijänä ICT-alalla 9 kk vuonna 2008. Työsopimukseni oli kokopäiväinen ja 37,5 tuntia viikossa. Silloin luulin etteivät vuokratyöntekijät saisivat pyhäpäivistä palkaa, koska niitä minulle ei maksettu. Esim. pääsiäispäivät, vappu...

        Nyt olen Staffpointilla duunissa samanlaisella työsopimuksella ja siellä maksetaan pyhäpäivistä korvaukset.
        Nyt olen vasta tajunnut, että eikö se ole työehtosopimuksen mukaista maksaa säännöllistä työtä tekevälle 37, 5 viikossa maksettava nämä arkipyhäkorvaukset.

        Kysymys kuuluukin onko minulle nyt sitten jätetty ne maksamatta tahalteen Baronalla? Ja saakohan niitä jälkikäteen pyytää? Vai onko tässä jonkin porsaan reikä ettei niiden mukamas tarvitse maksaa arkipyhäkorvauksista?

        Yksi kaverini sanoin minulle kun menin Baronalle duuniin, että kannattaa olla tarkkana palkoista. Omaa tyhmyyttäni se oli, kun luulin ettei niistä arkipyhistä makseta palkkaa... mutta niin... onko jollain kokemusta tästä asiasta?? tai tietoa? :)

        riippuen siitä minkä alan työtä olet tehnyt.Palkkasi maksetaan aina sen alan tessin mukaan.
        Rakennusalalla esim.ei arkipyhäkorvauksia enää makseta vaan ne on jo laskettu joka palkkaan mukaan tiettynä prosenttina.Ja tulevat näin automaattisesti maksettua.
        Tarkistuta ensin oman alasi tes ja jos Barona on jättänyt jotain alasi työehtosopimuksissa mainittua maksamatta,niin haasta ne ihmeessä maksanaan.Lain mukaan joutuvat maksamaan jälkikäteen jos vain pystyt osoittamaan että vääryys on tapahtunut.Sinulla varmaan on vanhat palkkakuittisi jäljellä.Viet vaan ne oman alasi liiton toimistolle ja ne auttavat mielellään.


      • ihmettelvä
        EX-vuokratyöntekijä kirjoitti:

        Olen työskennellyt Baronalla vuokratyöntekijänä ICT-alalla 9 kk vuonna 2008. Työsopimukseni oli kokopäiväinen ja 37,5 tuntia viikossa. Silloin luulin etteivät vuokratyöntekijät saisivat pyhäpäivistä palkaa, koska niitä minulle ei maksettu. Esim. pääsiäispäivät, vappu...

        Nyt olen Staffpointilla duunissa samanlaisella työsopimuksella ja siellä maksetaan pyhäpäivistä korvaukset.
        Nyt olen vasta tajunnut, että eikö se ole työehtosopimuksen mukaista maksaa säännöllistä työtä tekevälle 37, 5 viikossa maksettava nämä arkipyhäkorvaukset.

        Kysymys kuuluukin onko minulle nyt sitten jätetty ne maksamatta tahalteen Baronalla? Ja saakohan niitä jälkikäteen pyytää? Vai onko tässä jonkin porsaan reikä ettei niiden mukamas tarvitse maksaa arkipyhäkorvauksista?

        Yksi kaverini sanoin minulle kun menin Baronalle duuniin, että kannattaa olla tarkkana palkoista. Omaa tyhmyyttäni se oli, kun luulin ettei niistä arkipyhistä makseta palkkaa... mutta niin... onko jollain kokemusta tästä asiasta?? tai tietoa? :)

        Heips!
        Työsuojelupiirin sivuilta voit tulostaa palkkalomakkeen, jolla pyydät Baronaa maksamaan väärin maksettuja palkkoja. Siellä on myös se aika, kuinka kauan niitä voi vaatia.
        Olkaa hyvät ihmiset tarkkoina palkkojenne kanssa, koska suuret vuokratyöfirmatkin tekevät niitä virheitä(tai siis aina niin päin, että palkkaa tulee palkansaajalle liian vähän?????)
        Täytyy ihmetellä, että firmoja ei ole viety oikeuteen väärin maksetuista palkoista?


    • ykspäkkis

      Olen itse vakituisena yrityksessä joka "käyttää" vuokratyöfirmaa.Meillä on näitä vuokrahenkilöitä n.20./per vuoro.Tarve vaihteleekoska meillä tehdään vuorotyötä.Olenkin jutellut näiden vuokrafirmassa olevien kanssa siitä miten he pääsevät töihin?Siis, kun kaikki eivät ole joka päivä.Heidän täytyy olla puhelimen ääressä ja heille soitetaan...tekstiviesti ja sitten pitää vahvistaa tulonsa.Orjan työtä, sanon minä!
      Tosi stressaavaa.Jos et itseäsi läpi puhelimessa et pääse töihinkään.Mutta olen huomannut että ainakin meidän vuorossa on kummasti nämä samat vt-henkilöt töissä päivästä toiseen.Eli, suosimista?(ilm?) tapahtuu toisten kustannuksella:(, valitettavasti.
      Tämä vuokratyöfirma palkkaa koko ajan uusia eikä työllistä edes vanhoja palkkalistoillaan olevia.Ei auta jos pääset töihin 1 päivän viikossa.Onko tämä jonkinlaista kikkailua näiden ET-keskusten tuilla?Eli, miten isompi määrä palkkalistoilla on ihmisiä, siten firmalle maksetaan työllistämisestä?

      • näinö?

        sitte barona ja varamies?


      • Viranomaiskokemusta

        "Onko tämä jonkinlaista kikkailua näiden ET-keskusten tuilla?Eli, miten isompi määrä palkkalistoilla on ihmisiä, siten firmalle maksetaan työllistämisestä?"

        Ei. Yritys saa lain mukaan palkkatukea vain jos henkilö palkataan toistaiseksi voimassa olevaan (vakinaiseen) työsuhteeseen. Sama koskee vuokratyöyrityksiä. Vastoin yleistä käsitystä myös vuokratyöyritykset ovat oikeitettuja palkkatukeen, mutta myös niiden tulee tehdä työtekijän kanssa vakituinen työsopimus. Tämä lienee alalla hyvin harvinaista.

        Olisi kiinnostavaa tietää, oliko "kuudetta vuotta Baronalla" vakinaisessa työsuhteessa. Jos ei, Barona saattoi rikkoa lakia.


    • awzesxrctfy

      icteet ja kaikki arvostetummat ammatit varmaan ihan hyviä työpaikkoja mutta jos olet menossa vähemmän arvostettuun duuniin vaikkapa kiinteistö, rakennus, varasto niin on riskinä saada epäinhimillistä kohtelua. Jatkuvaa hermopeliä saako kaiken palkan vai ei, piilokameroin valvottuja työsuhde"asuntoja", perättömien juorujen levittämistä ja muuta tahallista ärsyttämistä. Joidenkin egoististen esimiesten pää on vaan niin kusta täynnä että luulevat työtehon lisäntyvän kiusaa tekemällä.

      • Ihmettelen vaan.

        Perustakaa oma, koko suomenkattava vuokravirma te joilla nykyisissä tai entisissä vuokravirmoissa on kohdeltu mielestänne epäoikeuden mukaisesti.
        Tulisi suurin ja mahtavin vuokravirma ja toivottavasti hoitaisitte asiat niin kuin kuuluu.


      • Ihmettelen vaan.
        Ihmettelen vaan. kirjoitti:

        Perustakaa oma, koko suomenkattava vuokravirma te joilla nykyisissä tai entisissä vuokravirmoissa on kohdeltu mielestänne epäoikeuden mukaisesti.
        Tulisi suurin ja mahtavin vuokravirma ja toivottavasti hoitaisitte asiat niin kuin kuuluu.

        Nimihän voisi olla selkeä esim. Suomen vuokratyö Oy. (jos sitä ei ole jo olemassa). Nimestäkin kävisi ilmi mistä on kysymys. Kun Firma on perustettu niin sanotte irti itsenne nykyisestä ja siirrytte on firman kirjoille.
        Loppuu nämä saatanan Buranat, Porkkanat ja muut VMP:t
        Tässä näin aluksi.


      • Ihmettelen vaan.
        Ihmettelen vaan. kirjoitti:

        Nimihän voisi olla selkeä esim. Suomen vuokratyö Oy. (jos sitä ei ole jo olemassa). Nimestäkin kävisi ilmi mistä on kysymys. Kun Firma on perustettu niin sanotte irti itsenne nykyisestä ja siirrytte on firman kirjoille.
        Loppuu nämä saatanan Buranat, Porkkanat ja muut VMP:t
        Tässä näin aluksi.

        Seuraavaksi oma liitto SVTT. Ja ei kun lakkoilemaan oikeksien puolesta.


      • ajatteleppa itee!
        Ihmettelen vaan. kirjoitti:

        Seuraavaksi oma liitto SVTT. Ja ei kun lakkoilemaan oikeksien puolesta.

        jotain tarttis tehdä ku geelitukka Jani-Petterit polkee ihmisoikeuksia.


    • taas tätä

      Barona osallistuu Lentokentän maineen romuttamiseen, taas!

    • Keikka19

      Also Finland Oy Tampereelta on suuri käyttäjä Barona vuokratyöntekijöissä. Koska varastotyö on "Lapsen työstä, lapsen palkka" niin helppoa, yritys pyörittää varmasti kymmeniä, ellei peräti satoja eri työntekijöitä vuodessa ja ottaa ne jotka tekevät hiljaa eivätkä valita.

      Joka viikko Baronan yhteyshenkilöt soittavat aamuisin työntekijöitä keikkatöihin ja niitä työntekijöitä riittää!

    • BaronaOnAnusJeejee

      Juu tuo pyörittely varastoilla on ihme touhua. Otetaan töihin lie mitä ihme kavereita, joilla ei mitään motivaatiota töihin, koska ovat paikalla vain pari päivää.. ja seuraavaksi tulee samalainen jamppa.

      Itse olen ollut baronalla useamman vuoden töissä ja kyllä ihan samaa palkkaa ollaan saatu kuin muutkin varastotyöntekijät.

      Jos joku juttu mättää duunissa, ota yhteyttä baronalle yhteyshenkilölle ja kiroa hänelle mikä on vikana.

      Kyllä niitä palkkakuitteja kannattaa ihan missä vain duunissa kattoa ihan sama kuka se työnantaja on.

    • Älkää ikinä tähän firmaan sotkeutuko jos muita vaihtoehtoja on. Täysi orjatyöleiri ilman pienintäkään kunnioitusta työntekijöitä kohtaan. Itse perheineni vaihdoin kaikki Elisan palvelut pois kun kuulin kuinka näitä ihmisiä kohdellaan Baronalla jotka Elisan asiakaspalvelua hoitaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe