MIllainen käyristys kannattaisi sählymailassa olla? Sen täytyisi olla sallituissa rajoissa koska pelaan joukkueessa. Muutenkin minkälainen maila pitäisi olla. Oman mailani käyristys kaipaisi hieman säväystä Sillä se on aikä huono.
vinkkejä, vinkkejä...
Salibandymaila
3
2620
Vastaukset
- aivanniin
Senhän pitäisi olla aivan sellainen kuin itse haluaa. Sinun täytyy vain kokeilla ensin käyristämällä kerran että onko se haluamasi lainen ja jos ei ole niin käyristät uuudelleen niin monta kertaa, että se toimii niin kuin haluat. Itse tykkään käyrtistyksestä, jossa on ihan vähän peiliä ja jonkun verran kuppia, että pallonhallinta paranee.
Mitä mailaan tulee niin se on myös kiinni siitä millaisella tykkää pelata. Jäykkyys kannattaa ottaa huomioon mailaa valiuttaessa. Jos olet hieman nuorempi niin kannattaa ottaa jäykkyydeltään joku 30mm maila. Mutta jos voimaa löytyy enemmän niin hieman jäykempikin käy esim. 27mm. Jos merkkiehdotusta haluat niin ehdotan Exeliä. Se on minun käteeni ainakin istunut kuin nakutettu. Ja nämä uudet exelin mallit , kuten masterit ja Modish 2.5 (jotka on tehty nano-tekniikalla)esim. ovat erittäin loistavia mailoja. Niihin voi tehdä kuppeja joissa pallo pysyy. Mutta oman mielen mukaan valitse maila ja käyristys niin hyvä tulee.- Lämäri 150 km/h
Itselläni on exelin master.Sillä on hyvä pelata ja lapa on helppo käyristää.Mulla on vähän kuppia ja hieman peiliä.Fat pipe ja exel ovat mielestäni parhaat mallit.
- Pelaaja968212
Lämäri 150 km/h kirjoitti:
Itselläni on exelin master.Sillä on hyvä pelata ja lapa on helppo käyristää.Mulla on vähän kuppia ja hieman peiliä.Fat pipe ja exel ovat mielestäni parhaat mallit.
Kyl unihoc on ihan paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676