Päivän Sana
Sillä jos joku on sanan kuulija eikä sen tekijä, niin hän on miehen kaltainen, joka katselee kuvastimessa luonnollisia kasvojaan; hän katselee itseään, lähtee pois ja unhottaa heti, millainen hän oli.
Jaak. 1:23-24 (KR33/38
Niin !! Jeesus sanoi että tehkä kaikki niinkuin fariseuxet teille opettaa! Mutta älkää tehkö niinkuin he tekevät?
Mitä muuten vertaskuva sulle puhuu??
Kaikki Raamatun tekoja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26
555
Vastaukset
- umpihetero.
no niin saatiin taas "syvällistä" pohdittavaa...
- umpihetero.
Mohikaani_27 kirjoitti:
"pikkutytön" kikakatusta! Raavaalta mieheltä???
ette siis naura? no sen taida kyllä uskoa vähemmälläkin pipon kiristyksellä...
ainakin syvällisempi kun toi !! --->
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000029289132Mohikaani_27 kirjoitti:
"pikkutytön" kikakatusta! Raavaalta mieheltä???
Hyvä Huomenta sulle !!!!
Oletko huomannut miten siunattu aamu meillä on : ) Siu jatkoon myös !!!!!!!!!!!!!!!!!savonarola kirjoitti:
Hyvä Huomenta sulle !!!!
Oletko huomannut miten siunattu aamu meillä on : ) Siu jatkoon myös !!!!!!!!!!!!!!!!!kun lukee sinun rakkauden tunnustuksiasi?
Työmies2 kirjoitti:
kun lukee sinun rakkauden tunnustuksiasi?
Ja pienen kommenttin antaa !! Jos sallitte että teen poikkeus mun lupauxista!Ei kait tämä nyt loukkaa sinua ja teitä pahasti? Etten puhu koskaan yxityisasioista! Anteex!!!
Minulla ei ole eukko,, vaan kaunis nuori... Rakas vaimo minulle,,, jonka olen saanut Jumalalta ja myöskin Rakkauden häntä kohtaan. On selvä että en häntä kohtaan tunne samanlaista rakkauutta,,, kun vihamieheni kohtaan! On moneenlaista eri rakkaudenlaatuja ja tunteita! Eihän me rakastaamme pieniä vauvoja samanlaisessa rakkaudessa,,, kun oma vaimo tai koiramme,, rakas Työmies2 !!! Ole siunattu !!!
- lihavilahti
Enpä tiiä tuota, en oo ihan varma. Vaikea tietää, en ossaa sanua.
Näin se oikeasti menee: http://www.youtube.com/watch?v=MdrwEtOsOt8Että Jeesus on sun Vapahtaja? Siihen ei kelpa vastaus en osa tota sanoa,,, eikä, en tiiä?
: ) Rakas !!! Siunausta !!!- umpihetero.
savonarola kirjoitti:
Että Jeesus on sun Vapahtaja? Siihen ei kelpa vastaus en osa tota sanoa,,, eikä, en tiiä?
: ) Rakas !!! Siunausta !!!en.
umpihetero. kirjoitti:
en.
Jumala helposti korjata!! Minä rukoilen että RAKAS JEESUS,,,,,,,,,,,,,,,,, AUTTAA UMPIHETERO USKOMAAN SINUA! NIINKUIN OLET KIRJOITTANUT,,,,,,,,, AUTTA MINUN EPÄUSKONI! MINÄ PYYDÄN KAIKKI USKOVAISET,,,, YHTYMÄÄN TÄHÄN RUKOUXEN,,, JOKA VOI PALJON,,, KUN ON PALJON LIIKKEELLÄ SUN TAKIA UMPIHETERO RAKAS !!! KIITOS JEESUS ETUKÄTEEN !!! : )
savonarola kirjoitti:
Että Jeesus on sun Vapahtaja? Siihen ei kelpa vastaus en osa tota sanoa,,, eikä, en tiiä?
: ) Rakas !!! Siunausta !!!lopussa mainittiin; "Jäljelle jää vain pysyviä, vähäenergisiä valohiukkasia", ja vähän sitä ennen sanottiin tähtien suistuvan radoiltaan. Siinähän kerrottiin juuri samoja asioita kuin mitä Raamattukin kertoo; "Pimeys katoaa ja totinen valkeus jo loistaa" ja: Te loistatte niin kuin tähdet", sekä: "Taivas kääritään kokoon niin kuin kirja". Hämmästyttävää yhtäläisyyttä Raamatun teksin kanssa!
- umpihetero.
savonarola kirjoitti:
Jumala helposti korjata!! Minä rukoilen että RAKAS JEESUS,,,,,,,,,,,,,,,,, AUTTAA UMPIHETERO USKOMAAN SINUA! NIINKUIN OLET KIRJOITTANUT,,,,,,,,, AUTTA MINUN EPÄUSKONI! MINÄ PYYDÄN KAIKKI USKOVAISET,,,, YHTYMÄÄN TÄHÄN RUKOUXEN,,, JOKA VOI PALJON,,, KUN ON PALJON LIIKKEELLÄ SUN TAKIA UMPIHETERO RAKAS !!! KIITOS JEESUS ETUKÄTEEN !!! : )
tuollainen nyt lähinnä oksettaa...
umpihetero. kirjoitti:
Sun mielipiteitä kyselee,, eikä tartte kun HÄN sua pelastaa! Ja mielenkiinnostava on,,, jos tunnet yrjöttävä olo! Se puhu vaan, että sussa on demooni joka voi huonosti kun Jumala sua lähestyy !!
Ole OIKEIN siunattu !! Kyllä saat nähdä että kaikki eräänä päivänä loppuu,,, joko hyvänä, tai huonosti? Riippu siitä, mitä sä teet,, kun kohdat Jumalasi !!!ekivaari kirjoitti:
lopussa mainittiin; "Jäljelle jää vain pysyviä, vähäenergisiä valohiukkasia", ja vähän sitä ennen sanottiin tähtien suistuvan radoiltaan. Siinähän kerrottiin juuri samoja asioita kuin mitä Raamattukin kertoo; "Pimeys katoaa ja totinen valkeus jo loistaa" ja: Te loistatte niin kuin tähdet", sekä: "Taivas kääritään kokoon niin kuin kirja". Hämmästyttävää yhtäläisyyttä Raamatun teksin kanssa!
Onko sunkin päivä alkanut OIKEIN MAINIOSTI? : )
Niin siinä lukee lopunajasta ja sitten vielä paljon muutakin? Saatko vertauskuvasta siitä selitys peilistä? Ole siunattu Rakas Ekivaari !!! : )- umpihetero.
savonarola kirjoitti:
Sun mielipiteitä kyselee,, eikä tartte kun HÄN sua pelastaa! Ja mielenkiinnostava on,,, jos tunnet yrjöttävä olo! Se puhu vaan, että sussa on demooni joka voi huonosti kun Jumala sua lähestyy !!
Ole OIKEIN siunattu !! Kyllä saat nähdä että kaikki eräänä päivänä loppuu,,, joko hyvänä, tai huonosti? Riippu siitä, mitä sä teet,, kun kohdat Jumalasi !!!on savonarola. kuinka kukaan aikuinen ihminen voi ajatella noin...
umpihetero. kirjoitti:
Herra umpihuterolle & kaltaisilleen:
Jes. 37:28
"Istuitpa sinä tai lähdit tai tulit, minä sen tiedän, niinkuin senkin, että sinä raivoat minua vastaan".savonarola kirjoitti:
Onko sunkin päivä alkanut OIKEIN MAINIOSTI? : )
Niin siinä lukee lopunajasta ja sitten vielä paljon muutakin? Saatko vertauskuvasta siitä selitys peilistä? Ole siunattu Rakas Ekivaari !!! : )Otan siunaustesi toivotukset mielihyvin vastaan. Herra siunatkoon tajunnan ja ymmärryksen laajentumisella kaikkia palstan lukijoita ja toivon kaikille täydellistä sapatin lepoa viikon päivien nimistä välittämättä, joka päivälle Jeesuksen esimerkin mukaan:
Matteus 11
29 "Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon". [Matt. 21:5 | Jer. 6:16].ekivaari kirjoitti:
Otan siunaustesi toivotukset mielihyvin vastaan. Herra siunatkoon tajunnan ja ymmärryksen laajentumisella kaikkia palstan lukijoita ja toivon kaikille täydellistä sapatin lepoa viikon päivien nimistä välittämättä, joka päivälle Jeesuksen esimerkin mukaan:
Matteus 11
29 "Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon". [Matt. 21:5 | Jer. 6:16].Kun Sapatti on annettu niin eiköhän me sen pelastuxen otamme vastaan ! Että meillä on rauha ja lepo joka päivä. Köyhä toi yden siunauxen päivä joka jotkut harhaoppiset paasaa. : )
Mutta kaikki aikanaan. Alkakoo yhdellä kun se laajensisi!
Ja siunauxet on aina hyvä ottaa kun me näemme mitä se merkitsisi Abrahamille ! Valtava iankaikkisen Abrahamin Siunauxen joka jatkuu ja jatkuu! Sihen me pääsemme !!! Sen siunauxen,,, Jeesuxen sovitustyöhön,,, jonka kautta VERI tulee meille osallisex ja Hänen NIMI !!! Amen !
Siunausta !!! Koko päivän Ekivaari rakas : )- umpihetero.
ekivaari kirjoitti:
"Istuitpa sinä tai lähdit tai tulit, minä sen tiedän, niinkuin senkin, että sinä raivoat minua vastaan".ihan kaikkeen. myös sinuun. noinko sinä ajattelet minusta? niin ja minä en raivoa. minulla on itse asiassa hyvin hauskaa. tää on yksi parhaita kaskupalstoja mitä voi olla...
umpihetero. kirjoitti:
on savonarola. kuinka kukaan aikuinen ihminen voi ajatella noin...
Saatana voi huonosti kun Jumala tulee lähellä!
Voitko heuonosti moneesti tällä palstalla? Se viestittää etä jotain sussa voi tosi huonosti joka ei ole hyvyyttä ja rakkauutta !!! Rukoilemme sun puolesta !! Jeesus autta Umpihetero Rakas !!!ekivaari kirjoitti:
"Istuitpa sinä tai lähdit tai tulit, minä sen tiedän, niinkuin senkin, että sinä raivoat minua vastaan".sielu, umpihetero, turha sinun on potkia pistintä vastaan:
Hepr. 4:12
"Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme". [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]
Ei auta ihmisten viisaus ja ymmärrys, ei mikään neuvo Herraa vastaan. Amen.- umpihetero.
ekivaari kirjoitti:
sielu, umpihetero, turha sinun on potkia pistintä vastaan:
"Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme". [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]
Ei auta ihmisten viisaus ja ymmärrys, ei mikään neuvo Herraa vastaan. Amen.vai että kaksiteräinen miekka? kas kun ei moottorisaha. mitens tuo sopii yhteen sen kanssa, että "rakasta lähimmäistä kuin itseäsi"?
ps. muuten ei kai sinulla ole omia lapsia? lapsen lapsia? ekivaari kirjoitti:
sielu, umpihetero, turha sinun on potkia pistintä vastaan:
Ei auta ihmisten viisaus ja ymmärrys, ei mikään neuvo Herraa vastaan. Amen.vielä pintaa syvemmälle uponnut, kun noinkin kovasta naurattaa! On lapsia ja on lasten lapsia.
toi on hyv että laitoit ton päivänsanan,siunausta kaikille tänne.
Joo !! Sana ei tyhjänä palaa. Aina se on jotain tehnyt jos se osuu! : ) Sellainen ON Jeesus !
Huomenna taas lissää ! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016