Parhaat Pitzat

Kokemusta on

Marmariksessa halvi
n ja suurin pizza , kokeileppa `rullakebab`et muuten jaksa syödä kaikkea.

25

3044

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • delir

marmariksen pitsat on ällöttäviä.. maistakaapa assan pitsoja, nekin on halpoja opiskelijakortilla

• ake

Siellä on hyvät pizzat ja paras palvelu.

• Tyttö

on ällöttävä limanuljaska omistajana!!!!!! Hyvä jos ei väkisin käy päälle!!!!
        Marmaris on tosi hyvä. Kamalin paikka löytyy rinteeltä entisen Huppizzan paikalta. Kisna pizzeria, pitsat raakoja ja muutenkin terveydelle haitallisia....varokaa!

• Ex-roi
        Tyttö kirjoitti:

Marmaris on tosi hyvä. Kamalin paikka löytyy rinteeltä entisen Huppizzan paikalta. Kisna pizzeria, pitsat raakoja ja muutenkin terveydelle haitallisia....varokaa!

päin kylää nämä Havanna ja Marmaris ovat, kun niitä ei vielä silloin siellä ollut kun sieltä muutin?

• Marmaris ja Havanna
        Ex-roi kirjoitti:

päin kylää nämä Havanna ja Marmaris ovat, kun niitä ei vielä silloin siellä ollut kun sieltä muutin?

Marmaris Ainonkadulla ja Havanna Rovakadulla

• Tomi
        Marmaris ja Havanna kirjoitti:

Marmaris Ainonkadulla ja Havanna Rovakadulla

Marmaris käyttää vanhoja raaka-aineita, ostaa tukusta pilaantunutta

• pizza
        Tomi kirjoitti:

voi voi ! siis muka tukku myisi vanhaa tavaraa , ajattele ennen kuin kirjoittelet typerän väitteesi.

• pizza
        Tomi kirjoitti:

koeilkaa marmariksen pizzaa , eipähän tarvi väitellä sen laadusta,hinnasta ja mausta. ON MUUTEN HINTA/LAATU KOHDALLAAN.

• lapsus
        Tomi kirjoitti:

Tomin väite on lasten juttuja.

• tytyy
        Tyttö kirjoitti:

Tosi hyvät paniinit havannassa, MUTTA se havannalainen äijä (ilmeisesti omistaja)on tosi oksettava ja kyttää dooriksessa muijia jne...

• toinen tyttö
        Tyttö kirjoitti:

nim. Tyttö kirjoitteli aivan totta. Havannan omistaja kauhee ahistelija! Palvelukin on sen verran hidasta että ei enää ikinä siihen paikkaan!

• viis naispuolista vakkaria
        Ex-roi kirjoitti:

marmaris pizzeriassa hyvät ja parhaat pitsat,mutta tosi tyly naismyyjä kassalla.
        ei koskaan edes hymyile ja kiitostakin saa kerjätä.pitsapojille terkkuja kauniista hymystä.

• Kokeilin

Kävin ja totesin hinta,koko ja maku oli JEES ! Koti pizza on kallis ja "pliisu" jäi nälkä ja maksoi paljon mutta palvelu hyvä ja siisti paikka (torilla)

• jukka

käytiin eilen muijan kaa ja oli ihan JEES !

• Hannu

Kotipitsa on aika kallis. Kävin tänään Havannassa. Hyvä pizza, salaatti ja se vähän suomea puhuva muija kassalla. Haruno on huonoin, sillä on vain paras sijainti...

• tuuli
        Hannu kirjoitti:

Kotipitsa on aika kallis. Kävin tänään Havannassa. Hyvä pizza, salaatti ja se vähän suomea puhuva muija kassalla. Haruno on huonoin, sillä on vain paras sijainti...

Marmaris on paras; hyvä, halpa ja iso pitsa.
        Haruno muuten ok, mutta unohtuu aina joku haluamasi täyte, tai valkosipulia on pitsassa, vaikkei haluakkaan.

• Hannu
        tuuli kirjoitti:

Marmaris on paras; hyvä, halpa ja iso pitsa.
        Haruno muuten ok, mutta unohtuu aina joku haluamasi täyte, tai valkosipulia on pitsassa, vaikkei haluakkaan.

Kävin Marmariksessa syömässä ja tilasin 4 täytteen pizzan joista 1 täyte oli sipuli. Siinä pizzassa ei juuri muuta ollutkaan kuin raakaa sipulia. Se oli tosi anaalista |:

Kai ne muut pizzat siellä on vähän tasokkaampia, mutta luulen silti, että Havanna on paras paikka...

• goldfinger

Sitten mä muutan espoosta rovaniemelle. Älykkyysosamäärä laskee teillä, espoossa se nousee rajusti.

• Kävin

Iskender kebab on paras.

• delir

käykää assalla maistaa suomalaisten tekemää pizzaa op kortilla 4,50

• jokunen

omistamassa pizzeriassa, jos vieressä on nippu hyviä suomalaisen omistamia paikkoja?
      Näinkö te tuette suomen työllisyystilannetta?

• Anita

järki hoi !!! kyllähän sitä ottaa palvelun sieltä missä se on hinta/laatu/taso/maku yms... kohdallaan , tyhjä höpöttää mistään suomen työn puolesta. (-siiis syöt vaikka paskaa jos se on suomalaisen tekemää ) TOSI ISO HÖPÖ !

• ovat
        Anita kirjoitti:

järki hoi !!! kyllähän sitä ottaa palvelun sieltä missä se on hinta/laatu/taso/maku yms... kohdallaan , tyhjä höpöttää mistään suomen työn puolesta. (-siiis syöt vaikka paskaa jos se on suomalaisen tekemää ) TOSI ISO HÖPÖ !

periaatteita!
        En luovu perkele.

• ex-roilainen

Ja sitten ylivoimaisesti paras pizza Rovaniemeltä löytyy A R M I N P U B I S T A!!!!!

Pakko oli kirjoittaa vaikka keskustelua on käyty jo kauan sitten. terkut vain Armille ja muulle henkilökunnalle toivoo entinen Roilainen karaokessa paljon istunut nykyinen rouva.

• pöykkölä

Armin pubia ei enään ole, se on loppunut ja tilalla on Pöykkölän Helmi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe