RPO ON

täyttä

huuhata.Siis täyttä. Uskovat / väittävät että RAY;n automaattiruletti olisi satunnainen, ei pidä sekään paikkaansa. Ei kertakaikkiaan millään muotoa satunnainen. Täytyy olla saatanan "lapsenuskoinen" että uskoo jos pelintarjoaja väittää peliä satunnaiseksi. Tottakai väittää. Mitä muuta voisi!!!!

5

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osalta pitää

      varmasti paikkansa. Olen pelannut useasti sen jälkeen kun joku voittanut ( käytänössä ottanut ulos koneesta ) satasia ei anna juurikaan voittoja tämän jälkeen. On havaittavissa selkeästi koneen voittopiikit jolloin ihan sama minkä numeron laittaa niin osuu. Sitten taas ei millään. RAY; n automaattiruletillehan on tyypillistä se että pelatun numeron kun jättää avoimeksi se tulee sata varmasti. Toinen ominainen piirre softalle on se että on 99% valitun numeron vieressä... niinpä tietenkin se kiihottaa pelaajaa lisää. Osuessaan pieni kerroin ohi osuessaan kerroin aina 25!!! äärimmäisen uskottavaa. RPO jankaan yksipäisesti tämänkin pelin satunnaisuudeta perustuen ainostaan pelintarjoajan sanaan. hohoh hoo. Jos se joka väitää kyseistä peliä satunnaiseksi pelaisi vaikkapa muutaman sata tuntia voisi todeta sen todellisen luonteen. Voidaan väitää että kaikki numerot tulevat yhtä monta kertaa, mutta peli päättää missä järjestyksessä. SILLOIN SE EI OLE SATUNNAINEN. Lisäksi suosittelisin täällä paljon kirjoittavalle GAMBLER1 sikäli mikäli ei ole pelintarjoajien "puhetorvi" pelaamaan satunnaisiksi väittämiään koneita itsekin niin huomaisi jatkuvasti itseään samassa järjestyksessä toistavat tilanteet.

      • Mikään tieto ei ole väärin RPO:ssa. Sen sijaan teidän mielikuvituksenne on väärin.

        Toinen ominainen piirre softalle on se että on 99% valitun numeron vieressä

        Eli lähäes aina. No pidäppä kirjaa ei varmasti 99% pysähdy viereen.

        vaikkapa muutaman sata tuntia voisi todeta sen todellisen luonteen. Voidaan väitää että kaikki numerot tulevat yhtä monta kertaa, mutta peli päättää missä järjestyksessä.

        Niin kun pelaat tarpeeksi kauan voit myös todeta, että ei sitten varmana 99% numeroista pysähdy viereen.


        On havaittavissa selkeästi koneen voittopiikit jolloin ihan sama minkä numeron laittaa niin osuu. Sitten taas ei millään.

        Näinkö ei voisi tapahtua satunnaisena?

        http://koti.mbnet.fi/rpopas/muut/automaattiruletit.htm

        Jos peli ei ole mielestäsi satunnainen niin miksi sen palautusposentti on sitten 92%
        Eli pelaajalle tappiollinen ja miksi RPO on saanut jokaselle rayn pelille laskettua palautusprosentiksi n.90% Mietippä sitä.

        Mutta turha tätä on taas ruveta jankkaamaan. olen jo huomannut, että teitä ei saa mitenkään uskomaan, että pelit on satunnaisia.


      • peli...
        Gambler1 kirjoitti:

        Mikään tieto ei ole väärin RPO:ssa. Sen sijaan teidän mielikuvituksenne on väärin.

        Toinen ominainen piirre softalle on se että on 99% valitun numeron vieressä

        Eli lähäes aina. No pidäppä kirjaa ei varmasti 99% pysähdy viereen.

        vaikkapa muutaman sata tuntia voisi todeta sen todellisen luonteen. Voidaan väitää että kaikki numerot tulevat yhtä monta kertaa, mutta peli päättää missä järjestyksessä.

        Niin kun pelaat tarpeeksi kauan voit myös todeta, että ei sitten varmana 99% numeroista pysähdy viereen.


        On havaittavissa selkeästi koneen voittopiikit jolloin ihan sama minkä numeron laittaa niin osuu. Sitten taas ei millään.

        Näinkö ei voisi tapahtua satunnaisena?

        http://koti.mbnet.fi/rpopas/muut/automaattiruletit.htm

        Jos peli ei ole mielestäsi satunnainen niin miksi sen palautusposentti on sitten 92%
        Eli pelaajalle tappiollinen ja miksi RPO on saanut jokaselle rayn pelille laskettua palautusprosentiksi n.90% Mietippä sitä.

        Mutta turha tätä on taas ruveta jankkaamaan. olen jo huomannut, että teitä ei saa mitenkään uskomaan, että pelit on satunnaisia.

        "...päättää missä järjestyksessä.." Eihän silloin kyse ole satunnaisuudesta!! Buhaha ha ha haa!!! Puhuitpas itsesi pussiin Gambler!!!


      • peli... kirjoitti:

        "...päättää missä järjestyksessä.." Eihän silloin kyse ole satunnaisuudesta!! Buhaha ha ha haa!!! Puhuitpas itsesi pussiin Gambler!!!

        Se oli lainaus tolta kirjoittajalta joka ei uskonut automaattiruletin satunnaisuuteen.

        muka 99% veireen. Ei varmana mene. on mahdollista, että menee esim. kolme kertaa putkeen viereen, mutta ei satajoten tuhansien kierrosten aikana 99% viereen.


    • Voitko pelata voitollisesti noppapeliä jossa saat jokaisesta silmäluvun arvauksesta 5,5 kertaa rahasi takaisin? kun todenäköisyys tälle on 1/6=0.166x100= 16.6% ja odotusarvo negatiivinen 0.166x5.5 = 0.916 ja palautusprosentti 91.63% Ei voi satjoen tuhansien heittojen jälkeen olla mitenkään voitolla.



      Sama juttu automaatiruletissa todenäköisyys arvata oikea numero 7,6923%
      Voittokertoimen keskimääräinen kerroin 11,84515385%. 0.0769x11.8451= ~91% Et voi pelata peliä voitollisesti satojen tuhansien kierrosten jälkeen. Oot tainnut nukkua matematiikan tunilla. Jos pelen palutusprosentti on 91% On turha edes väitää että se olisi jotenkin ohjelmoita. Tälläistä peliä vuoidaan täysin huoletta pyöritää satunnaisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5460
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      163
      4231
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4013
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      22
      2650
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2490
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2486
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe