Insinöörin koulutu (lvi)ja putkihommissa palkka 10 euro/tunti.
LVI insinööri
14
25452
Vastaukset
- onneks olkoon :)
...............
- Aake 1
Hain töitä useammanvuoden ajan LVI alalt, kun oli LVI insinöörin koulutus mutta ei löytyny. Tein myös putkimiehen töitä ja suurinpiirtein samanlaisella palkalla. Kyllästyin suomen työttömyyteen ja muutin Thaimaaseen olen siellä ollut 3 vuotta ja nyt käymässä täällä suomessa 2 viikkoa. Thaimaassa ei juuri menoja ei paljoa tulojakaan.
- LeenaSCamp
Jos lvi-suunnittelijan hommat TUrussa kiinnostavat, ota yhteyttä 0400 528 357
- Ilonen setä
Kyllä joskus löydät työtä suomestä jos osa piirtä oikean ja olet rehillinen.Aikapaljon alalla oleva on ylihinnoitelijat laiskoja ja halua rikastua nopea.10€ tuntti on hyvää ja oikean palkka jos saat enemä silloin haluat vielä lisä loppu pelissa ei rahalla teke mitä syö kerran päivässä nukku tarpeksi ja tyhjäntä tankki taas uusi päivä ja uusi ihminen.Pidä ilo meilissa ja nautti elämässä ja äläkä ole katellinen kenellekä jos ne ovat milijoinarit eikä ne teke sen parempää, päinvasta paljon lisä ongalmia ne hake itselle ja huolia.Pidä lippu pystyssa.
- happynow
Ilonen setä kirjoitti:
Kyllä joskus löydät työtä suomestä jos osa piirtä oikean ja olet rehillinen.Aikapaljon alalla oleva on ylihinnoitelijat laiskoja ja halua rikastua nopea.10€ tuntti on hyvää ja oikean palkka jos saat enemä silloin haluat vielä lisä loppu pelissa ei rahalla teke mitä syö kerran päivässä nukku tarpeksi ja tyhjäntä tankki taas uusi päivä ja uusi ihminen.Pidä ilo meilissa ja nautti elämässä ja äläkä ole katellinen kenellekä jos ne ovat milijoinarit eikä ne teke sen parempää, päinvasta paljon lisä ongalmia ne hake itselle ja huolia.Pidä lippu pystyssa.
kiitos. paransit päiväni. kiitos todella paljon.
- Koneinssi(AMK)
Koneasentajan ja koneinssin koulutus. Töissä koneasentajana. Palkka 10,50 ?/tunti.
- LVI-suunnittelija
Valmistuin 2007 (AMK-inssi, LVI), enkä ole eläissäni asentanut metriäkään putkea. Liksaa tulee 16 €/h, mutta ehkä mää oon vaan niin hyvä. Ei se asennuskokemus oo niin tärkeää. Loppujen lopuksi LVI-tekniikka on aikas helppoa.
- LeenaSCamp
LVI-suunnittelija kirjoitti:
Valmistuin 2007 (AMK-inssi, LVI), enkä ole eläissäni asentanut metriäkään putkea. Liksaa tulee 16 €/h, mutta ehkä mää oon vaan niin hyvä. Ei se asennuskokemus oo niin tärkeää. Loppujen lopuksi LVI-tekniikka on aikas helppoa.
Turkulainen monipuolinen suunnittelutoimisto hakee kauttamme lvi-suunnittelijaa, mielellään insinööriä. Jos suunnitteluhommat kiinnostavat, otapa yhteyttä p 0400 528 357
- nikitin
Tässä puhuu ilmeisesti kaveri täydellisen tietämättömyyden tuomalla syvällä rintaäänellä.
Juuri tällaisten poikasten kynän jälkeä joutuu päivittelemään nykyään lähes jokaisessa laskentakuvasarjassa mitä toimistoilta tulee laskentaan.
nim. 27 v alalla. - heko
itse maksan apparille 11€/h, perusasentajalle 15e/h, hitsarille 17-18e/h kaikki lakisääteiset lisät ja pikkasen piiskaa, jos hommat etenee. Vituttaa kun noi kanssayrittäjät polkee hintoja, vaikka periaatteessa pitäisi korottaa indeksin mukaan. Mitä sitten tulee täysin käytännössä kokemattomiin lvi-insseihin, niin on se jotenkin naurettavaa, että täytyy kädestä pitäen suunnittelijaa opettaa miten niiden kuvien pitäisi olla. Pitäisi itse varmaan lähteä hakemaan dip.inssin paperit niin voisi itse kuvatkin tehdä. Toisaalta ei tässä juuri sellaseen ehdi.
- peruspentti
heko kirjoitti:
itse maksan apparille 11€/h, perusasentajalle 15e/h, hitsarille 17-18e/h kaikki lakisääteiset lisät ja pikkasen piiskaa, jos hommat etenee. Vituttaa kun noi kanssayrittäjät polkee hintoja, vaikka periaatteessa pitäisi korottaa indeksin mukaan. Mitä sitten tulee täysin käytännössä kokemattomiin lvi-insseihin, niin on se jotenkin naurettavaa, että täytyy kädestä pitäen suunnittelijaa opettaa miten niiden kuvien pitäisi olla. Pitäisi itse varmaan lähteä hakemaan dip.inssin paperit niin voisi itse kuvatkin tehdä. Toisaalta ei tässä juuri sellaseen ehdi.
prkdsrfg insinöörit vois tulla joskus työmaalle katsomaan kuinka helvetin hienoja kuvia te piirrätte meidän asentajien toteutettaviksi,l hienohan se on laittaa samaan kanavaan kulkemaan TOISTENSA PÄÄLLE IV/S/LVI ha ha kyllä meinas pojilla perserevetä kun lätkästiin nää 3 eri kuvaa vieräkkäin
- suunnitteluhommissa 2000-
"Loppujen lopuksi LVI-tekniikka on aikas helppoa" ?
Nää on niitä kuuluisia 'viimeisiä sanoja', ei taida poika olla viel suunnitellu itsenäisesti mitään. Ei kannata tuudittautua tollaseen, haastavia hommia ne on.. Ja tommoset vastavalmistuneet ei kyllä ansaitse edes kahtatonnia, kyllä sen pitäis mennä osaamisen mukaan se palkka, kun tuolla amkoollakin nykyään vaan lorvaillaan.
Sitte ku sut on keitetty tuhannessa sopassa ja oot itsenäisesti tehny projekteja nii et varmaa enää huutele yleisillä keskustelupalstoilla mite helppoo on ollakkaa inssi. - Anonyymi
Ai sä oo just niitä kusipäitä jotka piirtää kuvat päi vittua ja sit me putkimiehet kirotaa et kuka vittu nää piirs ku ei osaa kattoa kuvia päällekkäin
- Anonyymi
Häen kesätyön 10euro/tunti. olen vain 14- vuotias. en ole hyvä suomeksi ja olen Thaimaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100