meidän erosta on nyt puolitoista kk ja ikävä on molemminpuolista. kumppanini ei vielä pysty luottamaan mutta rakastaa ja tuntee vielä samoin,kuten minäkin. ollaan oltu yhteyksissä ja nähty pari kertaa viikossa,anteeksi olen pyytänyt niistä sanoista joita sanoin. pyysin häntä risteilylle kanssani,mutta ei voi lähteä kun lähtee perheensä kanssa ulkomaille. en ole saanut oikeen selvää että missä nyt mennään.. hän sanoo että rakastaa ylikaiken,mutta ei voi nyt olla koska ei pysty luottamaan,ymmärrän sen. kummallakaan ei ole ollut edes mielessä muita,kun vaan me kaksi. olen yrittänyt näyttää että pystyn muuttumaan,mutta ei voi vielä seurustella. kuinkahan kauan joudun vielä odottamaan? häntä kyllä odotan vaikka 10 vuotta,sen oikean kyllä tuntee kun se eteen tulee ja näin minulle kävi. te ketkä olette eronneet ni kuinka kauan olette olleet erossa? kuinka lähteä rakentaa uutta suhdetta jos yhteenpalataan?
erosta yhteen?
3
1091
Vastaukset
- olen
Kaipaan häntä niin, että sydän pakahtuu. Antaisin melkein oikean käteni pikkusormen, jos saisin suhteemme takaisin. Hän sanoi ettei suhteemme ollut tarpeeksi hyvä, vaikka kuulemma hän oli ollut onnellisimmillaan juuri minun kanssani.Nyt hän kapakoista uutta onnea etsii ja tavoittelee. Sydämeen sattuu...
Tiedän tunteen. Tuntuu kun kauhealta kun ei tiedä missä mennään. Me olemme kerran aikaisemmin eronneet, ja silloin palasimme 8 viikkoa eron jälkeen yhteen.
Eron aikana näimme melkein joka päivä ennen kuin mies loppujen lopuksi tajusi kuinka hyvin meillä asiat oli. Se oli ihanaa aikaa kun palasimme yhteen, vaikka välillä tuntui eronkin aikana että ei oltu erottu vaikka todellisuus oli toinen.
Mieheni silloin tällöin yritti muistuttaa minua siitä ja silloinkin vatvottiin "edes takas" toistemme elämässä.
Mielettömän epävarmaa aikaa, mutta loppujen lopuksi odotus palkitsi kaiken.
Sen kyllä tiedostaa vahvasti kun se oikea tulee kohdalle, ja täten ollen suosittelen keskustellemista miehesi kanssa. Anna aikaa toiselle, kyllä se luottamus tulee ajan kanssa takaisin.
Jaksamisia..:)- ainaki
toi ero oli vaa taas yks rajapyykki mikä rikottii. sit sitä erottiinki parin viikon välein 2 vuoden suhteen jälkeen. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488