erosta yhteen?

gyu

meidän erosta on nyt puolitoista kk ja ikävä on molemminpuolista. kumppanini ei vielä pysty luottamaan mutta rakastaa ja tuntee vielä samoin,kuten minäkin. ollaan oltu yhteyksissä ja nähty pari kertaa viikossa,anteeksi olen pyytänyt niistä sanoista joita sanoin. pyysin häntä risteilylle kanssani,mutta ei voi lähteä kun lähtee perheensä kanssa ulkomaille. en ole saanut oikeen selvää että missä nyt mennään.. hän sanoo että rakastaa ylikaiken,mutta ei voi nyt olla koska ei pysty luottamaan,ymmärrän sen. kummallakaan ei ole ollut edes mielessä muita,kun vaan me kaksi. olen yrittänyt näyttää että pystyn muuttumaan,mutta ei voi vielä seurustella. kuinkahan kauan joudun vielä odottamaan? häntä kyllä odotan vaikka 10 vuotta,sen oikean kyllä tuntee kun se eteen tulee ja näin minulle kävi. te ketkä olette eronneet ni kuinka kauan olette olleet erossa? kuinka lähteä rakentaa uutta suhdetta jos yhteenpalataan?

3

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      Kaipaan häntä niin, että sydän pakahtuu. Antaisin melkein oikean käteni pikkusormen, jos saisin suhteemme takaisin. Hän sanoi ettei suhteemme ollut tarpeeksi hyvä, vaikka kuulemma hän oli ollut onnellisimmillaan juuri minun kanssani.Nyt hän kapakoista uutta onnea etsii ja tavoittelee. Sydämeen sattuu...

    • Tiedän tunteen. Tuntuu kun kauhealta kun ei tiedä missä mennään. Me olemme kerran aikaisemmin eronneet, ja silloin palasimme 8 viikkoa eron jälkeen yhteen.

      Eron aikana näimme melkein joka päivä ennen kuin mies loppujen lopuksi tajusi kuinka hyvin meillä asiat oli. Se oli ihanaa aikaa kun palasimme yhteen, vaikka välillä tuntui eronkin aikana että ei oltu erottu vaikka todellisuus oli toinen.
      Mieheni silloin tällöin yritti muistuttaa minua siitä ja silloinkin vatvottiin "edes takas" toistemme elämässä.

      Mielettömän epävarmaa aikaa, mutta loppujen lopuksi odotus palkitsi kaiken.

      Sen kyllä tiedostaa vahvasti kun se oikea tulee kohdalle, ja täten ollen suosittelen keskustellemista miehesi kanssa. Anna aikaa toiselle, kyllä se luottamus tulee ajan kanssa takaisin.

      Jaksamisia..:)

    • ainaki

      toi ero oli vaa taas yks rajapyykki mikä rikottii. sit sitä erottiinki parin viikon välein 2 vuoden suhteen jälkeen. :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe