Elikkä kertokaa kaikki Turun seudulla olevat lähinnä hevikansalle suunnatut vaateliikkeet.
Leatherheaven ja RockGootti ovat jo tiedossa, mitä muita samantapaisia täällä on?
Kiitos vastauksista.
Turun seudun hevi-kansan vaateliikkeet
6
1093
Vastaukset
- ......
ei täällä kyllä kauheasti noita taida olla. no pirjon basaarista saatta hyvällä lykyllä löytyä jotain. käykää hyvät ihmiset kirppareilla.
- adulruna
jep, kirppareilla. huuto.netistäkin saattaa joskus jotakin löytyä :)
saa vähän halvemmallakin.
- yliopistonkadulla
on draconia missä on myynnissä vaatteitakin.
- Ravenion
ja ny o cybershoppiki Eeikinkadul, torin kulmas.
- palanut ruusu
Missä Turussa on RockGootti liike? Itse olen löytänyt muutamat housut Pirjon Bazaarista, mutta helposti rikkimeneviä. Kirppari on paras, UFF on nykyään kanssa aika kallis.
- Ravenion
uudelta kirjastolta kauppiaskatua torille. oisko kauppiaskatu 3. kirpputori lähimmäinen o siin kulmas. ja cybeshop toises pääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876