onkos täällä joku kenties ollut töissä keskon pakkasvarastolla vantaalla? minkälaista hommaa ja onkos siellä naisiakin ja kuinka siellä pukeudutaan siis pipo päässä yms
pakkasvarastotyö keskolla
9
8923
Vastaukset
- tämmöisen keskustelun
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q= pakkasvarasto
- tiedonhaluinen40
tässä linkissä ei nyt ollut asiaa juurikaan keskonvarastosta
- olla hyvät hynttyyt!
Tottakai pipo, ja muutenkin lämpimästi, ihan kun talvella ulos menisit. Tosin tarkoitus toki on liikkua sujuvasti, joten paksuja toppauksia ei tarvita.
Tietty on naisia. Miksikäs ei?- tiedonhaluinen40
ja palkka tietysti kiinnostaa siis aamu/iltavuoro?
ja minkälaiset työajat - naisia.............
tiedonhaluinen40 kirjoitti:
ja palkka tietysti kiinnostaa siis aamu/iltavuoro?
ja minkälaiset työajatNaisia ei noissa hommissa juurikaan ole,mutta ei siihen erityistä syytä ole.Ei esim. pakkaskeräily kovin raskasta ole.Palkka on kaupan alan tes eli peruspalkka 1466-1692 eur/kk.Iltalisä 18:00 eteenpäin 2,5 eur/h.
Olosuhdelisä on 20 prosenttia peruspalkasta.Suoritelisää tulee työpanoksen mukaan n. ehkä 3-4 euroa tunnille. - käynyt siellä
naisia............. kirjoitti:
Naisia ei noissa hommissa juurikaan ole,mutta ei siihen erityistä syytä ole.Ei esim. pakkaskeräily kovin raskasta ole.Palkka on kaupan alan tes eli peruspalkka 1466-1692 eur/kk.Iltalisä 18:00 eteenpäin 2,5 eur/h.
Olosuhdelisä on 20 prosenttia peruspalkasta.Suoritelisää tulee työpanoksen mukaan n. ehkä 3-4 euroa tunnille.ei naiset kylläkään tee sitä hommaa on tietoa masokistille sopivaa työtä
- kesko
Onko se 3-vuorossa? ja onko minkälainen työilmapiiri?
- varastoduunari vantaalta
2-vuorohommaa nuo ovat aina. Ei siinä kauheasti kerkeä puhella kun keräilee ja kylmäkoneet puhaltaa, eli mekkalaa ja kylmä on. Liksaa maksetaan hyvin. Staffpoint taitaa hakea Keskolle pakkasvarastoon, sitä kautta pääsee hyvin ja saman liksan maksavat.
Finnfrost (inex) hakee myös tuusulaan 10 apinaa pakkashommiin palelemaan. Onnea urallenne! Ei ole tuon 20% arvoista.. Muut lisät saa normaali keräilyssäkin. - shaqaa
2-vuorotyötä 6-14 ja 14-22. Muistaakseni kaksi viikkoa aamua putkeen ja viikko iltaa. Myös yövuoro on mutta sinne käytännössä mahdotonta päästä vaikka esim työhaastatteluissa näin annetaankin ymmärtää ( ainoa vuoro jossa voi tianata edes jotain ).
Paikka sekä koneet yms on todella vanha ja ränsistynyt, keräilykäytävät täysin jäässä, iso osa keräilykoneista jatkuvasti rikki. Keräilykoneissa nimikko koneet eli pitkään olleet vakkarit viävät parhaat koneet ja uudet kaverit saavat pärjätä vanhoilla romuilla. Äänikeräys käytössä ( silloin kuin toimii ) keräystä myös tarroilla rullakkoon.
Muutamassakin pakkasvarastossa työskennelleenä voin sanoa että ehdottomasti surkein paikka kaluston sekä työolosuhteiden osalta jos pakkasduuni kiinnostaa suosittelen esim Finnfrostia jossa olosuhteet sekä kalusto huomattavasti modernimmat, Keskon mainitsemille henkilökuntaeduille ei kannata juuri laskea arvoa sillä henkilökunta-alea ei nykyään myönnetä tarjous tai plussakorrtti tuotteista joten esim ruokaostokset teet vaikka muutenkin halvemmalla s-marketeista kuin keskolaisena k-kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832