päivä kerrallaan...

taasko pian yksin?

Kun mies kertoo päivittäin tykkäävänsä kovasti, ja jatkuvasti haluaa nähdä sekä kertoo ikävöivänsä (olemme vasta tunteneet 1.5 vkoa) niin mitä hän tarkoittaa kun sanoo viestissään: Annan myös kaikkeni suhteessa mutta otetaan nyt aluksi päivä kerrallaan. Mun täytyy hieman totutella ajatukseen että sitoutuisin. Älä nyt säikähdä. Joka tapauksessa tykkään susta ihan älyttömästi... Vielä lämmin hali sulle,jne...


Mitä tää päivä kerrallaan tarkoittaa ??? analysoikaa pliis

Eli onko mahdollinen kumppani vai ei ???

23

3442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      he loves you...

      • täysillä rakastunut...

        ymmärtänyt, mutta tämä päivä kerrallaan pelästytti. Ja että "täytyy totutella ajatukseen että sitoutuisin" . Huh! Hän ei ole sitoutuvaa tyyppiä vaan on ihan aidosti minulle kertonut että hänellä on ollut "vakipanosuhde" mutta kertoi kyllä minuun heti ihastuneensa ihan täysillä enkä hänelle sellainen ole missäään nimessä! Voi ei, nytköhän sen oman rakkaan saan ??? ps. Hän poisti ilmonsa heti kun olimme tavanneet....

        Mutta ensi pe tavataan taas ja ollaan yhdessä koko vkonloppu!

        Olen ihan rakastunut nyt jo, ja toivottavasti tämä kestää...


      • ..............................
        täysillä rakastunut... kirjoitti:

        ymmärtänyt, mutta tämä päivä kerrallaan pelästytti. Ja että "täytyy totutella ajatukseen että sitoutuisin" . Huh! Hän ei ole sitoutuvaa tyyppiä vaan on ihan aidosti minulle kertonut että hänellä on ollut "vakipanosuhde" mutta kertoi kyllä minuun heti ihastuneensa ihan täysillä enkä hänelle sellainen ole missäään nimessä! Voi ei, nytköhän sen oman rakkaan saan ??? ps. Hän poisti ilmonsa heti kun olimme tavanneet....

        Mutta ensi pe tavataan taas ja ollaan yhdessä koko vkonloppu!

        Olen ihan rakastunut nyt jo, ja toivottavasti tämä kestää...

        Päivä kerrellaan = taking things slow

        In the beginning seeing someone every once in a while until a connection forms then usually, mutually wanting to see each other more, but in your case he said he is taking it slow. Slow means he isn't going to rush into a commitment with you but he is interested in you according to your post. If you keep asking, it will appear that you are pressuring him and he might run away. Enjoy the time together, get to know him, develop a friendship and then slowly fall in love.

        Too often we are "in love" and all we are is infatuated. Loving someone means an unconditional commitment to them. In love doesn't see anything realistically. Remember in school how we were "in love"? We couldn't study or sleep and spent hours on the phone talking with them.

        Real love is mature, we do our job etc, we get some sleep and we realize that we might need to work or clean the house.

        Give him some time...


      • Elli29
        täysillä rakastunut... kirjoitti:

        ymmärtänyt, mutta tämä päivä kerrallaan pelästytti. Ja että "täytyy totutella ajatukseen että sitoutuisin" . Huh! Hän ei ole sitoutuvaa tyyppiä vaan on ihan aidosti minulle kertonut että hänellä on ollut "vakipanosuhde" mutta kertoi kyllä minuun heti ihastuneensa ihan täysillä enkä hänelle sellainen ole missäään nimessä! Voi ei, nytköhän sen oman rakkaan saan ??? ps. Hän poisti ilmonsa heti kun olimme tavanneet....

        Mutta ensi pe tavataan taas ja ollaan yhdessä koko vkonloppu!

        Olen ihan rakastunut nyt jo, ja toivottavasti tämä kestää...

        Jäin kiinni nyt, etten lukenut aikaisempia kommentointeja. Jos sillä on jotain vakipanojuttuja, ja ootte nettituttuja niin sitten on eri asia. Sitte mua epäilyttää tuo, että katsellaan vielä. No mutta katsele sinäkin ympärillesi vielä niinkuin mies tekee.


    • scale

      kannattaakin elää päivä kerrallaan, eikä murehtia liikaa tulevaa.

      No tietysti pitää jossakin vaiheessa pystyä asioita miettimmään myös pidemmälle, mutta alkuun hyvä tapa lähteä liikkeelle.

      • miesten

        sontaa jonka ne lopettais heti jos ne välittäis tippaakaan siitä miten se hermostuttaa sitä niin rakasta naista.


      • vieläkö rakastat mua?
        miesten kirjoitti:

        sontaa jonka ne lopettais heti jos ne välittäis tippaakaan siitä miten se hermostuttaa sitä niin rakasta naista.

        Pitäis vaan heittäytyä "täysillä" mukaan ja sanoa rakastavansa ikuisesti. Jos sitten viikon päästä ei enää siltä tunnukaan, voi sanoa, että eihän sitä tunteilleen mitään voi (niinkuin jotkut naiset tekevät)?

        Naisten ja miesten sanomisilla on se ero, että miehet ajattelevat myös järjellään, eivätkä höpötä vain sen perusteella, miltä minäkin hetkenä sattuu tuntumaan. Jos joku ei todellakaan ole vielä niin varma siitä, että yhteisestä elämästä käytännössä tulisi mitään, ei hän väitä olevansa siitä varma. En lähtisi valehtelemaan vain sen takia, ettei toinen hermostu, vaan mielestäni välittäminen on sitäkin, ettei valehtele.

        Jos mies on sanonut tykkäävänsä, ei tarvitse tivata asiaa joka päivä. Ei ainakaan, ennenkuin miehet ovat täysin tunteittensa vietävissä kuten jotkut naiset, sillä silloin on syytäkin kysellä vähintään joka tunti.


      • scale
        miesten kirjoitti:

        sontaa jonka ne lopettais heti jos ne välittäis tippaakaan siitä miten se hermostuttaa sitä niin rakasta naista.

        No noin mä oon kuitenkin usein lähtenyt, siis tosimielellä, mutta päivä kerrallaan.


    • mies vain,,,

      järkevä?

      Että jo 1,5 viikkoa ootte tunteneet... siis 10,5 päivää...

      Kolmessa päivässä teidän "suhteen" kesto kasvaa 30%, 10, 5 päivässä se kaksinkertaistuu...

      Että oliskohan se mies tosiaan vain järkevä, kun ei hötkyile: jos se nyt kertoisi kaiken sen minkä tahdot kuulla: sitoutumisesta ymsyms. Ja sitten 10,5 päivän kuluttua se huomaisi että ei tunteet kanna, niin olisko se sun mielestä petturipelimies?

      Eihän tuossa ajassa voi tutustua toiseen yhtään... jos minä oisin kyseinen mies, pitäisin sua aika pelottavana naisena: 10,5 päivän suhteen jälkeen epäilemässä sitoutumiskykyä ja tunteen aoitoutta, hmm... minkäs ikänen sinä oletkaan...? Toivottavasti et kovin paljon päälle 18?

      • rtrtrtrtrt

        se saa jo valvoa myöhään...


    • elän vieläkin

      päivä kerrallaan tässä suhteessa ja kuitenkin 6 kuukautta on takana, edessä toivottavasti koko elämä.

      Mutta, pari kertaa pahasti kynsilleen saaneena, ei voi vain heittäytyä ja antaa mennä.

      Vaikka rakastankin seurustelukumppaniani, enkä halua häntä menettää.

      • Elli29

        en menis kertomaan tuota sille toiselle sit koskaan. Voisin loukkaantua kohtalaisen paljon, jos joku sanoo puolen vuoden jälkeen katselevansa päivän kerrallaan. Olisi hilkulla, että saisi katsella ihan yksinään. On asioita, mistä näkee jos toinen kuitenkin välittää aidosti. Jos olisi niitä merkkejä näkyvissä kuitenkin, jatkaisin yhdessä.


      • analysoida

        Mutta näin se menee... Mutta kuten sanotaan rakastaminen on tahdon asia, ja tahdon rakastaa ihmistä jonka kanssa seurustelen, tahdon että hän on onnellinen, tahdon viettää loppuelämäni hänen kanssaan.


    • Elli29

      ei varmaan kannata analysoida. Mulle tulee mieleen, että asia on noin. Että tapailette vielä ja kuulostelette.

      • sakkkeli

        ... mitenhän mun kohdalla ko. miehet jotka "toitottavat" alusta lähtien, kuinka tykkäävät ja ikävöivät jne... ovat olleet poikkeuksetta miehiä, jotka pelaavat eivätkä ole oikeasti valmiita naisen kanssa kuin panemaan...? Mä jopa nykyään kavahdan sitä, jos tapaamani mies alkaa heti selostaa kuinka tykkää jne... Itse varon silloin yleensä päästämästä tunteita mukaan kovinkaan helposti. Ikä opettanut, ettei kaikki ole niin ruusuista kuin miltä kuulostaa.

        nainen 30v.


      • sakkkeli kirjoitti:

        ... mitenhän mun kohdalla ko. miehet jotka "toitottavat" alusta lähtien, kuinka tykkäävät ja ikävöivät jne... ovat olleet poikkeuksetta miehiä, jotka pelaavat eivätkä ole oikeasti valmiita naisen kanssa kuin panemaan...? Mä jopa nykyään kavahdan sitä, jos tapaamani mies alkaa heti selostaa kuinka tykkää jne... Itse varon silloin yleensä päästämästä tunteita mukaan kovinkaan helposti. Ikä opettanut, ettei kaikki ole niin ruusuista kuin miltä kuulostaa.

        nainen 30v.

        Ei kannata antaa heti. Kyllä ne pelurit sitten luovuttavat ja näkee kuka oikeasti tykkää.


    • kokenut tänkin

      Ihan selkeä, eikä niin kovin mukava viesti tuossa:

      "Annan myös kaikkeni suhteessa mutta otetaan nyt aluksi päivä kerrallaan."
      = mutta... ei ole sittenkään ihan varma susta, ehkä joku jollain tapaa kiinnostavampi bööna liehuu maisemissa

      "Mun täytyy hieman totutella ajatukseen että sitoutuisin."
      = ks. edellä

      "Älä nyt säikähdä."
      = ahaa, siis on jotain, josta voisi säikähtääkin!

      "Joka tapauksessa tykkään susta ihan älyttömästi..."
      = joka tapauksessa... eli siis jotain on tapahtunut teidän jutun ohella. Ja tuo "tykkään susta" on aika kaverillinen.

      "Vielä lämmin hali sulle,jne... "
      = vielä... ai niinku lopuksi, lohduttaen.

      Näin mä ainakin tän tulkitsin sekunnin sadasosassa. Toivottavasti olen väärässä.
      Jos en, eiku uutta putkeen.

      • minkä ihmeen

        takia pitää laittaa tuollaisia lisähuomautuksia, että joo, rakastan sua mutta menään päiväkerrallaan. Jos epäilee että rakkaus ei kestä (tuossa ap:n aikahaarukassa rakkaudesta puhuminen on muutenkin älytöntä) niin helvettiäkö sellasta menee höpisemään? Jos on siitä rakkaudesta niin varma niin ei siihen tarvi mitään tuollaisia toista epävarmuudessa pitäviä loppukaneetteja laittaa. Lapsellista ja epäkypsää. Olis hiljaa koko mies sitten.


      • helppoa olla
        minkä ihmeen kirjoitti:

        takia pitää laittaa tuollaisia lisähuomautuksia, että joo, rakastan sua mutta menään päiväkerrallaan. Jos epäilee että rakkaus ei kestä (tuossa ap:n aikahaarukassa rakkaudesta puhuminen on muutenkin älytöntä) niin helvettiäkö sellasta menee höpisemään? Jos on siitä rakkaudesta niin varma niin ei siihen tarvi mitään tuollaisia toista epävarmuudessa pitäviä loppukaneetteja laittaa. Lapsellista ja epäkypsää. Olis hiljaa koko mies sitten.

        hiljaa tunteista. Naiset useinkin tahtovat pikku rakkaudentunustuksia. Se ON hyvä asia. Mutta niillä on aina kääntöpuolensa: sanot mitä hyvänsä, naisilla on taipumus ylitulkita. Se EI OLE hyvä asia.
        Jos mies sanoo "rakastan sua", siinä on suuri vaara, että myöhemmin vedetään tilille jostain muustakin: jos nainen on mennyt tulkitsemaan sanoja niiden itsensä yli.

        On ihan järkevää tunnustaa rakkautensa (tykkäämisensä, ihastumisensa), ja tehdä se niin kuin nainen tahtoo ne sanat kuulla - mutta on myös hirveän tärkeää suhteuttaa ne sanat todelliseen tilanteeseen - kuten siihen että seurustelu on kestänyt pikkasen yli viikon??


    • HolyShit

      Tää on peruskamaa kun kyse on nuorista miehistä. Jos onnistut miehen mielestä hyvin, saatat ollakin vakikumppani jatkossa. Tosin pitää onnistua joka päivä..

      • alkup.

        kertoa että mies kertoi avoimesti mulle että sillä on viim. 2 v. ollut pari pelkkää vakipanoa! Mutta minä en kuulemma olisi sellainen....

        Hän kertoi että poikamiesaikaan oli sopeutunut...

        Mutta kun tapasi minut niin ihastui ihan täysillä, ja on (oli) jonkinverran sitoutumiskammoinen.

        Joka tapauksessa tapaamme jälleen pe iltana ja vietämme vkonlopun kahdestaan...

        Ehkäpä mun ei kannata analysoida, eikä mietiskellä näitä. Antaa ajan kulua ja katsoa mitä tulee. Mutta jokatapauksessa tämä mies tuntuu satsaaavan ihan kamalasti yhteiseen aikaamme joka on ollut ihan oikein vielä tosi lyhyt aika. Hän on tarjonnut lounaan ruokatunnillaan, olemme istuneet pariin otteeseen kahvilassa, rakasteleetkin jo pariin otteeseen ja olen hänen luonaan yöpynyt. Tähän liittynyt hyvä filmi, viiniä, juustoja ym. herkkuja. Ja tämä rakastelutermi oli hänen käyttämä. Ei mikään "nainti". Eli siis lujaa ollaan edetty, ja kuten hänkin sanoi että tuntuu kuin hän olisi tuntenut minut aina.


      • alkup. kirjoitti:

        kertoa että mies kertoi avoimesti mulle että sillä on viim. 2 v. ollut pari pelkkää vakipanoa! Mutta minä en kuulemma olisi sellainen....

        Hän kertoi että poikamiesaikaan oli sopeutunut...

        Mutta kun tapasi minut niin ihastui ihan täysillä, ja on (oli) jonkinverran sitoutumiskammoinen.

        Joka tapauksessa tapaamme jälleen pe iltana ja vietämme vkonlopun kahdestaan...

        Ehkäpä mun ei kannata analysoida, eikä mietiskellä näitä. Antaa ajan kulua ja katsoa mitä tulee. Mutta jokatapauksessa tämä mies tuntuu satsaaavan ihan kamalasti yhteiseen aikaamme joka on ollut ihan oikein vielä tosi lyhyt aika. Hän on tarjonnut lounaan ruokatunnillaan, olemme istuneet pariin otteeseen kahvilassa, rakasteleetkin jo pariin otteeseen ja olen hänen luonaan yöpynyt. Tähän liittynyt hyvä filmi, viiniä, juustoja ym. herkkuja. Ja tämä rakastelutermi oli hänen käyttämä. Ei mikään "nainti". Eli siis lujaa ollaan edetty, ja kuten hänkin sanoi että tuntuu kuin hän olisi tuntenut minut aina.

        Jos ei anna, saa kaverisuhteen.
        Jos antaa heti, saa panosuhteen.
        Jos antaa jossain vaiheessa, saa parisuhteen.

        Olisi kannattanut pitää jalat ristissä ja ottaa selvää miehen tunteista. Nuo mainitsemasi asiat eivät tarkoita mitään. Tottakai naista kannattaa hyysätä ja puhua pehmoisia, jos siltä saa toosaa. Miehelle se on erittäin kannattava kauppa.


    • Anonyymi

      Elää päivä kerrallaan on yks vanha viisaus, mikä lienee kyl tottakin, miks murehtia tulevaisuutta ja haaskata omaa energiaa siihen sen murehtimiseen? Kannattaa nauttia tästä niin kauan ku voi, tai sen voi tuhlata murehtimiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe