Kenelläkään kokemuksia kyseisestä (tai vastaavista) laitteesta? -> http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/product_info.php?cPath=52_53&products_id=1316
Ajattelin jonkun vastaavan hankkia kuntosalin lisäksi kotitreeniä varten....
WEIDER PRO 4500
32
15046
Vastaukset
- dsadacz
Miksi hommaat kotiin laitteita?
Kyllä se riittää jos treenaat täysillä salilla ja kotona huilaat sitten lepopäivät.
Aivan turhaan laitat rahasi noihin Weiderin romuihin. - oikea sellainen
85kg riittää vaativaankin käyttöön?? LOL! pätee ehkä naispuolisille mutta oma pikkuveljeni (15v) tekee alataljasoutua sadalla kilolla.
- -M-
Tarkoitus on todellakin vaan kuntoilla, eikä todellakaan harrastaa "voimailua". En hirveästi pidä kuntosaleista, joten kävisin ehkä kerran pari viikossa salilla tekemässä ja kotona voisi treenata, kun on aikaa. Eihän se 85 kg riitä, mutta riittää mihin riittää. On se huomattavasti parempi, kun ei mitään. En todellakaan tee salillakaan max. painoilla juuri mitään. Mielummin teen pitkiä sarjoja. Niin ja laite tulee myös naisen käyttöön...
Lähinnä kiinnostaa laitteen ( tai vastaavien laitteiden ) monipuolisuus ja kestävyys, eikä miten vähän siinä on painoja. Osaan se kyllä lukea itsekin laitteen tiedoista. - kotitreenari
-M- kirjoitti:
Tarkoitus on todellakin vaan kuntoilla, eikä todellakaan harrastaa "voimailua". En hirveästi pidä kuntosaleista, joten kävisin ehkä kerran pari viikossa salilla tekemässä ja kotona voisi treenata, kun on aikaa. Eihän se 85 kg riitä, mutta riittää mihin riittää. On se huomattavasti parempi, kun ei mitään. En todellakaan tee salillakaan max. painoilla juuri mitään. Mielummin teen pitkiä sarjoja. Niin ja laite tulee myös naisen käyttöön...
Lähinnä kiinnostaa laitteen ( tai vastaavien laitteiden ) monipuolisuus ja kestävyys, eikä miten vähän siinä on painoja. Osaan se kyllä lukea itsekin laitteen tiedoista.moro. kannattaa ostaa. ite ostin justiin takahuoneeseen ton weiderin vehkeen, älä välitä jos täällä on sellasia kavereita joiden pikkusisko liisa 3v. tekee mavea 200kg:llä, mitä sitten, ite räätälöit oman treenis just itelles sopivaksi ja ite huomasin että säästän helvetisti aikaa kun ei tarvitse aina juosta salille jos tekee esim. palauttavia sarjoja himassa, jos skidejä, ei tarvitse välttis hommata lasten vahtia treenin ajaksi, ite käyn kyllä tekemässä salilla massaliikkeet sitten " oikein " ja oikeilla laitteilla... ;) kun kotosalla ei ilmeisestikkään voi treenata täysillä ja korkealla motivatiolla... tossa mun vehkeessä esim. saa vielä lisää pakkaa tai homattua " koukun " pakan taakse jos lisää painoa tarvii, ja tais siinä olla niin että se väkipyörästö/ kaapelisotku antaa 180 taydellä pakalla alatajaan/ jalka treenille... eli riittäis sille pikkuveljellekkin... :) osta ihmeessä. säästät aikaa ja salimaksuissa pitkän pennin... itellä vielä crossari jolla rimpuilen nuo aerobiset treenit... kannattaa harkita. ei muuta ku treeni kulkemaan... ps. niin ja itellä mahdollisuus vielä heittää puusauna tulille, ja mikäs sen parempi ku hinkkailla crossarilla eka kunnon hiki päälle, sitten reipas treeni ja saunaan... että näin. toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä,
- himonussijaGynther
kotitreenari kirjoitti:
moro. kannattaa ostaa. ite ostin justiin takahuoneeseen ton weiderin vehkeen, älä välitä jos täällä on sellasia kavereita joiden pikkusisko liisa 3v. tekee mavea 200kg:llä, mitä sitten, ite räätälöit oman treenis just itelles sopivaksi ja ite huomasin että säästän helvetisti aikaa kun ei tarvitse aina juosta salille jos tekee esim. palauttavia sarjoja himassa, jos skidejä, ei tarvitse välttis hommata lasten vahtia treenin ajaksi, ite käyn kyllä tekemässä salilla massaliikkeet sitten " oikein " ja oikeilla laitteilla... ;) kun kotosalla ei ilmeisestikkään voi treenata täysillä ja korkealla motivatiolla... tossa mun vehkeessä esim. saa vielä lisää pakkaa tai homattua " koukun " pakan taakse jos lisää painoa tarvii, ja tais siinä olla niin että se väkipyörästö/ kaapelisotku antaa 180 taydellä pakalla alatajaan/ jalka treenille... eli riittäis sille pikkuveljellekkin... :) osta ihmeessä. säästät aikaa ja salimaksuissa pitkän pennin... itellä vielä crossari jolla rimpuilen nuo aerobiset treenit... kannattaa harkita. ei muuta ku treeni kulkemaan... ps. niin ja itellä mahdollisuus vielä heittää puusauna tulille, ja mikäs sen parempi ku hinkkailla crossarilla eka kunnon hiki päälle, sitten reipas treeni ja saunaan... että näin. toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä,
Tämä menee sarjaan: En ilkeä mennä salille ja haluan treenata kotona neljän seinän sisällä. :-)
- -M-
himonussijaGynther kirjoitti:
Tämä menee sarjaan: En ilkeä mennä salille ja haluan treenata kotona neljän seinän sisällä. :-)
Eikös noissa edellisissä jutuissa juuri mainittu, että käydään myös salilla...???
Se on just, kun on kakaroita ja pitäis muutakin tehdä, kun "pumpata rautaa". Jos tuollaisesta laitteesta on vähääkin hyötyä, niin käytän aikani mieluusti tehokkaasti hyödyksi. Laite tuisi/tulee joka tapauksessa useamman ihmisen käyttöön, joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Mitäs muiden pikkuveljet / siskot nostaa?? =D - Pumppiperse
-M- kirjoitti:
Eikös noissa edellisissä jutuissa juuri mainittu, että käydään myös salilla...???
Se on just, kun on kakaroita ja pitäis muutakin tehdä, kun "pumpata rautaa". Jos tuollaisesta laitteesta on vähääkin hyötyä, niin käytän aikani mieluusti tehokkaasti hyödyksi. Laite tuisi/tulee joka tapauksessa useamman ihmisen käyttöön, joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Mitäs muiden pikkuveljet / siskot nostaa?? =DSikäli ihan fiksua ostaa kotikuntosalivehje, varsinkin jos se maksaa 400 €. Ajattelin nyt lähinnä suhteuttaa laatu kuntosalikortteihin, ei halpoja. Ja jos laite vielä kestää vähänkin aktiivisempaa käyttöä, 3-4 vuotta taitaa kuitenkin olla aika pitkälti maksimi näiden kohdalla. Vaikuttaa ihan kelpo vehkeeltä sen verran mitä olen kuvia/tietoja katsellut. Penkki vielä laitteen rinnalle ja 7,5 ja 12,5 kg:n käsipainot!
- Kozlowski
Pumppiperse kirjoitti:
Sikäli ihan fiksua ostaa kotikuntosalivehje, varsinkin jos se maksaa 400 €. Ajattelin nyt lähinnä suhteuttaa laatu kuntosalikortteihin, ei halpoja. Ja jos laite vielä kestää vähänkin aktiivisempaa käyttöä, 3-4 vuotta taitaa kuitenkin olla aika pitkälti maksimi näiden kohdalla. Vaikuttaa ihan kelpo vehkeeltä sen verran mitä olen kuvia/tietoja katsellut. Penkki vielä laitteen rinnalle ja 7,5 ja 12,5 kg:n käsipainot!
Itellä ollut tuollanen n. 1.5v ja hyvin on painot riittänyt, koska vastukset vaijereiden kautta ovat lähes tuplat tuohon 85kg. pakkaan nähden. Veikkaan, että kukaan 15v kloppi ei tee sarjoja tuon laitteen täydellä pakalla.
- Äimänä
Kozlowski kirjoitti:
Itellä ollut tuollanen n. 1.5v ja hyvin on painot riittänyt, koska vastukset vaijereiden kautta ovat lähes tuplat tuohon 85kg. pakkaan nähden. Veikkaan, että kukaan 15v kloppi ei tee sarjoja tuon laitteen täydellä pakalla.
"Vastukset vaijereiden kautta ovat tuplat...".....Ja mihinkähän fysiikan lakeihin tuo perustuu?
- Fyysikkoko
Äimänä kirjoitti:
"Vastukset vaijereiden kautta ovat tuplat...".....Ja mihinkähän fysiikan lakeihin tuo perustuu?
Enpä tiedä mikä tuon lain nimi on, mutta kyllä tämä ihan oikeisiin fysiikan lakeihin perustuu. Talja on jo yli 2000 vuotta tunnettu laite. Yksin kertaisella taljalla saadaan voima puolitettua (tai kaksinkertaistettua) ja erilaisia variaatioita löytyy lukuisia. Idea on karkeasti se, että jos tarvittava voima tuplaantuu, niin matka puoliintuu. Tällöin tehtävä työ pysyy samana ja energia säilyy, kyten fysiikka vaatii. Katso vaikka wikipediasta, jos et usko.
Eli tässä laitteessa kun vedät 170kg:n voimalla vaijeria 30cm, niin 85kg:n painopakka liikkuu 15cm... Yksinkertaista, mutta helppoa.
Ja mitä tuohon "käytkö salilla vai teetkö kotona" kysymykseen tulee, niin eiköhän anneta joikaisen itse päättää. Salilta löytyy taatusti paremmat laitteet, jotka mahdollistavat monipuoleisemmat liikkeet. Kotona pumppaaminen taasen säästää paljon aikaa, kun ei tarvitse matkustaa sinne salille ja takaisin (joillain matka salille on aika pitkä).
Ja siihen varsinaiseen kysymykseen, onko tuo laite hyvä vai ei, en osaa vastata :D - Anonyymi
-M- kirjoitti:
Lähinnä kiinnostaa laitteen ( tai vastaavien laitteiden ) monipuolisuus ja kestävyys, eikä miten vähän siinä on painoja. Osaan se kyllä lukea itsekin laitteen tiedoista.Hyvin riittää, todellinen vastus yli 100kg ylätalja ja alatalja 109kg.. 15 sarjoja 3 ni katotaan eikö muka riitä..huh huh
T.Make
- voi jumalauta noit..
Mä en ymmärrä miksi pitäisi mennä nostelemaan salille "vähä penkii",niin kuin noi kakarat aina tekee. Jos nyt tarkkoja ollaan, niin penkistä ei kehity lihakset, eikä se kasvata lihaksia kuten tälläinen weider pro4500, koska tälläisissä laitteissa tehdään sarjoja jotka rasittavat lihaksia, joiden avulla ne kasvavat.
(kävin itse stadilla kysymässä tästä laitteesta... Ja kyllä se vaan on silleen että vaijerien kautta vastukset ovat 2.4 kertaiset) Kysykääpä keneltä tahansa SM nostajilta kumpi kannattaa nostaa kerran penkista 100kg ja olla puhki, vai rasittaa lihaksia nostelemalla 40 kg painoja...
ps. mielummin weider kun sali! - Weider Pro 4500
Tämän laitteen maksimi pakanpaino on muistaakseni 113.8kg jonka muistaakseni anto reisiojentajille, "penkki" 110kg, ylä/alatalja oli jotain 100kg molemmin puolin ja butterfly 54kg... Jaloille rupee paino loppumaan ja rinnalle tai loppuukin jos ykkösiä vääntäs mutta 12 sarjoilla on vielä kasvuvaraa.... Ylätaljassa painot loppuu tuskin koskaan kesken, alataljassa hauikselle ennemmin loppuu ikä ku painot, soutu jos sitä yhtään oikeaoppisesti tekee niin ei tule pakka vastaan ihan heti...
Ihan kätevä laite jopa vaativammallekin, varsinkin jos kaverina on säädettävät käsipainot!
Itse ainakin nautin reeni rauhasta ja laite on aina vapaa!
Vie muuten yllättävän vähän tilaa!
Tämä maksaa itsesä takaisin jo vuodessa, (ainakin täällä päin salikortit 50€kk luokkaa) - Manuel C.
miksikö treenata kotona? säästyy aikaa, rahaa ja kaksi ihmistä treenaa samalla rahalla. puhumattakaan siitä, että musiikin voi valita itse eikä tarvitse leikkiä korvakuulokkeiden kanssa, tai pelätä musiikkilaitteen rikkoontumista.
miksikö treenata salilla? valikoima laitteissa on hyvä ja painot eivät lopu kesken, mutta ruuhka-aikana treenaaminen voi olla paskamaista, kun joutuu odottelemaan suihkusta lähtien vuoroaan. tilaa treenata on enemmän, mutta toisaalta matkaan kuluu aikaa eikä liikkuminenkaan ilmaista ole.
itsensä tuollainen Weiderin kuntokeskus maksaa takaisin täälläpäin uutenakin muutamassa kuukaudessa. lähimmän salin kk-kortti, kun on aika hintahtava 95e/kk.- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sattumalta löysin aiheen tästä weideristä nimittäin itse tilasin tuollaisen ja se pitäisi saapua ehkä jo tällä viikolla! Mielenkiinnolla odotan...
- Jeremy R.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Sattumalta löysin aiheen tästä weideristä nimittäin itse tilasin tuollaisen ja se pitäisi saapua ehkä jo tällä viikolla! Mielenkiinnolla odotan...
erittäin hyvä laite täytyy sanoa! ainoa mitä tuolla ei oikein voi treenata on jalat. painoja riittää aloittelijalle ja vähän harjaantuneemmallekkin treenarille pitkäksi aikaa. ei tietty niille, joiden Liisa 6v pikkusisko penkkaa 200kg ja tekee maastanostoja 300kg:lla ;>
ei voi muuta sanoa laitteesta kuin, että ihan kuntosalilaitteen tasoinen ja painii ihan erisarjassa elloksen ja anttilan pilipalijuttujen kanssa. - köyhänen
Jeremy R. kirjoitti:
erittäin hyvä laite täytyy sanoa! ainoa mitä tuolla ei oikein voi treenata on jalat. painoja riittää aloittelijalle ja vähän harjaantuneemmallekkin treenarille pitkäksi aikaa. ei tietty niille, joiden Liisa 6v pikkusisko penkkaa 200kg ja tekee maastanostoja 300kg:lla ;>
ei voi muuta sanoa laitteesta kuin, että ihan kuntosalilaitteen tasoinen ja painii ihan erisarjassa elloksen ja anttilan pilipalijuttujen kanssa.No kyllä anttilasta saa parempia laitteita kuin toi weider. Tosin ovat kyllä kalliimpia, mutta köyhän ei kannata ostaa halpaa.
- Heavyy66
Täällä myös tyytyväisiä weiderin pro 4500 käyttäjiä! Testasin markettien mallit ja tää oli paras. Ainoastaan istuin osaa joutui hetken päästä tukevoittamaan kun rupesi heilumaan. Muuten huippu ja laadukas. Suosittelen!
Sunnuntai kuntoilijalle ihan ok. Vähänkään enemmän reenanneelle tai tosisssaan treenaavalle tolla ei tee yhtikäs mitään.
- 20 v kohta treenannu
siiis aivan armottoman mahtava laite
! rupes rahat säästyy! - Jumppamamma +50
No tänne "korpeen" kyseisen laitteen tilasin.. ;)) Matkaa lähimmälle kuntosalille 35 km, joten mukavampi pyörähtää omalle kuntosalille ( autotalliin). Sieltä löytyy myös juoksumatto, soutulaite, crosstrainer sekä kuntopyörä, käsipainoja, ym pientä rekvisiittaa. Kiitos isännän noista isommista laitteista. Eli luulisimpa (ainakin tällaiselle keski-ikäiselle emännälle) olevan paljonkin hyötyä kyseisistä "värkeistä". Itse asiassa tuon Weiderin laitteen kehoitti tilaamaan parikymppinen poikani, joka itse käy punttisalilla, mutta uhosi tulla treenaamaan myös äipän kuntosalille.. ;D
- twistaaja
Eilen saatiin laite kasaan (melkonen homma siinä :D) ja nyt olis pari reeniä sillä tehty. Meillä on lisäks stepperi, gymstick ja ab doer twist laitteet ja steppilauta, käsipainoja fitnesspallo että ihan hyvän reenin noilla saa aikaseks.
Ei ainakaan vielä mitään pahaa sanottavaa!
Käyn itte salilla 3 krt/vko, että tällä tulee sitten varmaan se neljäs kerta viikkoon tehtyä. Porukat tällä sitte enemmän reenailee, kun eivät salilla käy. Hyvä laite : ) kolmen vuoden jälkeen sain toki vaijerin poikki xD Muuten hyvin palvellut ja tuntuu jykevämmältä kuin moni muu vastaava laite
- Painopakatpaskaks
Onko kellään tullut tän WEIDER PRO 4500 -kuntolaitteen kanssa ongelmia? Meinaan kun mun tästä kuntolaitteesta osa paino-pakoista meni sököksi. Niitten paino-pakkojen muovikuori halkesi useammasta pakasta ja sisältä tuli ulos jotain hiekan ja betonin tapaista hiekka murskaa. Amiksen metallipuolella jouduin teettään osan uusia paino-pakkoja rikki menneiden tilalle. Nyt on kuntolaitteessa alkuperäisiä teetettyjä paino-pakkoja. Täytyy toivoa että loput alkuperäiset paino-pakat ei mee enää rikki. Onko muilla tällaisia kokemuksia tästä laitteesta?
- kukkakepittäjä
Mitä ihmettä sä sillä olet tehnyt jos noi hajalle olet saanut, syyllinen kyllä löytyy kun katsot peiliin. No eräillä ei kestä mikään.
- Jjhjklllllll
Ne on painoja. Painopakka on se koko kasa joista muodostuu se painopakka.
- Painot paskaks
Viisastelu sikseen. Ymmärsit mitä tarkoitin kun sanoin painopakka, eli tarkoitin yksittäistä painoa. Selviäähän se toki mun tekstistä jo. Sitäpaitsi painoja oli halkeillut hajalle aika monta, joten kyllä siinä vajaan painopakan verran sitä sekundaa oli. Virallinen termi painopakka ja paino jne... varmaankin olet oikeassa, että nimitykset menee noin. No kerrankos sitä käyttää jostain jotain omanlaistansa nimeä, eli ei siitä jaksa vääntää sen enempää.., ettei mene pilkun nu**imiseksi.
Sitten se toinen kirjoittaja, joka ihmetteli että mitä lie olen tehnyt niille painoille ja koko vehkeelle, kun eivät painot kestäneet. Kun olin kasannut Weiderin niin muutamia kertoja kokeilin kevyillä painoilla pikkuisen kaikki toiminnot läpi vain, jonka jälkeen vehje seisoi kuukausi kaupalla tyhjänpanttina täysin koskemattomana. Kunnes ajattelin että voisin laitteella alkaa jotain tekemäänkin ja silloin havaitsin että painot hajalla. Eli vika löytyy kun painojen valmistajat katsoisivat itseään peiliin.
Täällä on toinen kirjoitus palstalla Weideristä. Siellä on tää sama mun juttu aloituksena.- Mr.saivartelija
Kyllähän siitä ymmärsi. Ei tarvitse turhaan hermostua, ajattelin vaan saivarrella vähän piruuttani ja samalla tuli oikea termi esiin. Ei mitenkään pahalla vaan pilke silmässä. ;)
Paska laite jos tuolla tavalla hajoaa. Selitys ilmeisesti juurikin niiden painoharkkojen (onkohan oikea termi?) lämpölaajeneminen. Onko siellä tilassa kuuma, jossa tuo laite makaa?
Teetitkö metalliset painot tilalle vai?
- 69-v
Voi niitä hölmöjä jotka ovat moisen paskakasan menneet ostamaan.
- Painot paskaks
Mr.saivartelija. Joo, amiksen pojat teki oppilastyönä, umpi raudasta. Suomen polkupyörätukusta Weiderin hankin, mutta jo heti alkuun sovittu kotiin tuonti päivämäärä-aika venyi, venyi ja venyi. Luvattu tavaran toimitus jo tökki niin pahasti, että jäi huono maku. Kun havaitsin osan painoista sekunda roskaksi, niin en edes viittinnä Suomen polkupyörätukkuun ottaa enää yhteyttä, kun aistit sano päässä että kitkutteluksi ja korvausten kiertelyksi kuiteskin menee, kun oli jo tavaran toimituskin niin ala-arvoista.
Ihan varoitukseksi muille tän jutun kerron ja mielenkiinnosta, että onko samanlaisia kokemuksia muilla? Lisäksi aika mystistä että tää laite tehdään Kauko-Idässä, näin ymmärrän ja että painot siellä kestäneet lämpölaajenemiset, kun siellä on kosteutta ja kuumuutta. Vai matkan varreltako jostain Uzbekistanista tai Valko-Venäjältäkö ne painot mukaan heitetään, vai Suomen polkupyörätukun jostain kusetetaan-asiakasta-Vantaalaisesta sekunda varastosta, tai Orimattilalaisesta heinäladosta???- Mr. Saivartelija
Itseäni kiinnostaisi ostaa tuollainen värkki kotiin ja olen tuota kyseistä laitetta katsellut mutta eipä tosiaan taida kannattaa.
- Painot paskaks
No on se muuten toiminna ihan hyvin. En tosin ole sillä kuin satunnaisesti treenaillut. Jotenkin meni maku ton paino härdellin takia. Kehuuhan tätä Weideriä tässäkin viestiketjussa ihmiset. Saattaahan olla että olen yksittäis tapaus. Kysymys kuuluukin että onko ne WEIDER PRO 4500, sen vanhemman mallin kaikkien laitteiden painot sisältä hiekka/rauta hiekka seoksella täytetyt? Vai olinko minä juuri se onneton, joka sai sekunda painot? Jotain hämärää tässä nyt ainakin mun kohdalla on. Lämpölaajeneminen on ainoa selittävä tekijä tässä, miksi osa painoista kuoristaan halkeili.
Suomen polkupyörätukku vois heittää mulle ainakin 200€, mitä oppilas työ maksoi. Sit kun lasken vielä mun tympäsy rahat päälle niin olisin oikeestaan tyytyväinen kun kyseinen liike korvais koko laitteen hinnan mulle 200€ teetetyistä painoista. Et jos tätä joku tän firman tällaisista asioista vastaava kaveri lukee, niin tänne viestiä, jos mielii Suomen polkupyörätukku hyvittää jutun mulle. Tänne voi tulla kylään meille katsomaan laitetta käydään amiksella jutteleen metallipuolen maikan kanssa niin voin todistaa etten jauha paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1334108Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21810- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4591560MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531312Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4581275